Scheer en Foppen Wageningen Service
Geplaatst: 08 dec 2010 16:17
Bij Scheer en Foppen Wageningen een electrolux wasmachine en een mini laptop van P.B. gekocht. In de winkel staan te twijfelen bij een Philips koffiezetapparaat, maar dat niet gelijk meebesteld. Toen wij thuiskwamen het filiaal gebeld dat wij toch het koffiezetapparaat wilden hebben hetgeen dan apart moest worden afgerekend omdat de andere artikelen contant waren betaald in de winkel.
De volgende dag zou alles geleverd worden, ook het koffiezetapparaat.
De laptop hadden wij direct meegenomen. Toen de wasmachine enkele dagen later werd bezorg was de koffiezetter er niet bij. Vergeten, maar wordt nabezorgd. Zaterdag zou hij nabezorgd worden, niemand gekomen. Weer gebeld, nee, was niet meer voorradig, maar kwam dinsdag vanuit het magazijn. Inmiddels hadden wij de wasmachine willen gaan gebruiken, maar het water gutste uit de achterkant van de machine. Maandag gebeld (over dat bellen later meer) er zou 2 dagen later een monteur komen. 2 dagen later komt er een bezorger met de koffiezetter!!!!!Op onze vraag of hij ook de wasmacine kwam repareren was zijn antwoord: Daar weet ik niets van en bovendien ben ik maar chauffeur dus mag er niet aankomen. De koffiemachine wilde ik begrijperlijkerwijze niet meer hebben. Wederom gebeld en er zou melding van gemaakt worden aan het hoofdkantoor via mai wat weer enkele dagen zou kunnen gaan duren. Toen maar eens heel erg boos geworden en er zou binnen een uur een monteur op de stoep staan. Enfin na enkele uren kwamen er twee heren en toen ik het verhaal vertelde zei hij dat hij ook maar een chauffeur was en geen monteur. Toen ontplofte ik en zei hij dat hij er toch wel even naar zou kijken. Het bleek een simpele fout te zijn geweest bij het plaatsen van de wasmachine, er was een rubberen dop vergeten te plaatsen.
Ondertussen ook nog een klachtenformulier ingevuld op de site (nooooooiiiit meer iets van gehoord) gebeld naar het nummer van de afd. service, maar dat is alleen voor internetbestellingen??????? Om de winkel in Wageningen te bereiken moet je wel een dag uittrekken, daar gaat de telefoon uren over zonder opgenomen te worden, waarschijnlijk personeelsgebrek of drukte, maar tref dan andere maatregelen zou ik zeggen. Ook de afspraken voor bezorgtijden wijken uren af van de doorgegeven tijden. Al met al zijn wij bijna 1 week bezig geweest met wachten, proberen te bellen, mailen, kwaadmaken etc.etc.
Nee, Scheer en Foppen nooit, maar dan ook nooit meer en als wij er met anderen over onze ervaringen spreken horen wij heel veel dezelfde verhalen.
Het zou Scheer en Foppen sieren als zij mensen eens goed gingen helpen en in ieder geval iets van zich zouden laten horen!!!!!!!!!!!!!!!
De volgende dag zou alles geleverd worden, ook het koffiezetapparaat.
De laptop hadden wij direct meegenomen. Toen de wasmachine enkele dagen later werd bezorg was de koffiezetter er niet bij. Vergeten, maar wordt nabezorgd. Zaterdag zou hij nabezorgd worden, niemand gekomen. Weer gebeld, nee, was niet meer voorradig, maar kwam dinsdag vanuit het magazijn. Inmiddels hadden wij de wasmachine willen gaan gebruiken, maar het water gutste uit de achterkant van de machine. Maandag gebeld (over dat bellen later meer) er zou 2 dagen later een monteur komen. 2 dagen later komt er een bezorger met de koffiezetter!!!!!Op onze vraag of hij ook de wasmacine kwam repareren was zijn antwoord: Daar weet ik niets van en bovendien ben ik maar chauffeur dus mag er niet aankomen. De koffiemachine wilde ik begrijperlijkerwijze niet meer hebben. Wederom gebeld en er zou melding van gemaakt worden aan het hoofdkantoor via mai wat weer enkele dagen zou kunnen gaan duren. Toen maar eens heel erg boos geworden en er zou binnen een uur een monteur op de stoep staan. Enfin na enkele uren kwamen er twee heren en toen ik het verhaal vertelde zei hij dat hij ook maar een chauffeur was en geen monteur. Toen ontplofte ik en zei hij dat hij er toch wel even naar zou kijken. Het bleek een simpele fout te zijn geweest bij het plaatsen van de wasmachine, er was een rubberen dop vergeten te plaatsen.
Ondertussen ook nog een klachtenformulier ingevuld op de site (nooooooiiiit meer iets van gehoord) gebeld naar het nummer van de afd. service, maar dat is alleen voor internetbestellingen??????? Om de winkel in Wageningen te bereiken moet je wel een dag uittrekken, daar gaat de telefoon uren over zonder opgenomen te worden, waarschijnlijk personeelsgebrek of drukte, maar tref dan andere maatregelen zou ik zeggen. Ook de afspraken voor bezorgtijden wijken uren af van de doorgegeven tijden. Al met al zijn wij bijna 1 week bezig geweest met wachten, proberen te bellen, mailen, kwaadmaken etc.etc.
Nee, Scheer en Foppen nooit, maar dan ook nooit meer en als wij er met anderen over onze ervaringen spreken horen wij heel veel dezelfde verhalen.
Het zou Scheer en Foppen sieren als zij mensen eens goed gingen helpen en in ieder geval iets van zich zouden laten horen!!!!!!!!!!!!!!!