Pagina 1 van 1
Lock Shop / van Delft beveiliging
Geplaatst: 09 dec 2010 12:08
door Mariette E
In september bestelling geplaatst bij
www.lock-shop.nl. Na leveren bleken de sloten en niet de juiste kleur te hebben en te zijn voorzien van zgn. badkamersluiting ( op afbeelding op internet was dit niet te zien). Gebeld, uitgezocht zou worden of juiste product zou kunnen worden geleverd. Na twee weken zelf gebeld en bijzonder onsymphatieke medewerker aan de lijn. Niks bekend, en er kon ook niet geruild of retour kon worden gezonden worden. Na gesprek met eigenaar toezegging dat na terugsturen bedrag zou worden terug betaald. 16 november verstuurd ( met ontvangstbevestiging). Vandaag hoor ik dat pakket niet is afgehaald en retour naar mij komt. Eigenaar niet te spreken.
Re: Lock Shop / van Delft beveiliging
Geplaatst: 09 dec 2010 12:45
door sephora30
Voor zover ik weet is een webshop verplicht om adres gegevens te vermelden op de site, dus een bezoekadres. Ik heb hem niet gevonden.
Re: Lock Shop / van Delft beveiliging
Geplaatst: 09 dec 2010 13:06
door BartSBB
Bezoekadres is via faxnummer op te zoeken, behoort toe aan een bedrijf in Bleiswijk.
Is het pakketje in eerste instantie dan niet aangenomen ofzo (niemand die open deed?), aangezien je zegt dat het niet is afgehaald.. Apart bedrijf dan, als ze de deur niet eens open doen.
Re: Lock Shop / van Delft beveiliging
Geplaatst: 09 dec 2010 14:10
door Mariette E
Pakket is verzonden per TNT met handtekening voor ontvangst. Is verzonden naar hun postbusadres.
Re: Lock Shop / van Delft beveiliging
Geplaatst: 09 dec 2010 14:15
door Mariette E
Zojuist meneer gesproken. Volgens hem had ik het zonder bewijs van ontvangst moeten versturen want ´normaal komt alles altijd aan´....Vreemd hoor dat wanneer je juist zo zorgvuldig mogelijk iets wilt verzenden, het dan niet aankomt. Maar goed, we sturen het nogmaals terug en vooralsnog ga ik ervan uit dat meneer zijn betalingsverplichting ( plus 2 x verzendkosten) nakomt. Hoe dan ook, vooralsnog geen aanrader.
Re: Lock Shop / van Delft beveiliging
Geplaatst: 15 mar 2013 09:41
door bern60
ook mijn zoon heeft deze ervaring met lockshop. Een foutieve zending aangetekend retour wordt niet afgehaald. E-mail en brieven worden niet tot zeer laat beantwoord. Wordt een brief na herhaald verzoek beantwoord dan ligt de fout m.b.t. de gang van zaken volledig bij de cliënt en niet bij lockshop. Als voorbeeld; mijn zoon had bij het retourzenden rekening moeten houden met het maken van fouten door TNT post bij postbusbezorging.
Kort om, een gewaarschuwd mens.....