Pagina 1 van 1

Zalando

Geplaatst: 09 dec 2010 16:33
door Mariska89
Ik heb op 30-10 laarzen besteld bij Zalando, de online webwinkel.
Ik heb de laarzen gekregen en gepast en na het weekend weer teruggestuurd want ze waren aan de grote kant.
Na een paar dagen kreeg ik een bevestigingsmail dat de laarzen bij hun aangekomen zijn. Dus wachten op m'n geld..
Dit duurde zo lang dat ik via de mail vele malen contact met ze heb gehad dat ik me geld terug wilde, toen was het ineens dat er een fout was gemaakt, verkeerd naam/rekeningnr. ( beetje raar als je gewoon bedrag terugboekt kan er weinig mis gaan) maar oke, ik weer afwachten.. Toen nog maar is gebeld er was een zieke hij ging het meteen regelen binnen een paar dagen zou ik het hebben.. Niks dus!
Nog een keer gebeld het word geregeld mevrouw..
Nouu ik heb mn geld tot op de dag van vandaag nog steeds niet!

Meer mensen die problemen hebben bij zalando???

Re: Zalando

Geplaatst: 09 dec 2010 17:01
door breutjevankeutje
Ik heb er inmiddels een paar bestellingen geplaatst en ook 1 zending
geretourneerd alles werd prima geleverd door ze. Keurig een mailtje wanneer
de zending wordt verstuurd en idem dito wanneer de retourzending bij ze
binnenkwam. Geld werd meteen terugbetaald.

Re: Zalando

Geplaatst: 09 dec 2010 19:48
door alfatrion
Tip: stuur een brief.

Re: Zalando

Geplaatst: 09 dec 2010 19:51
door tennis
alfatrion schreef:Tip: stuur een brief.

Aangetekend!

Re: Zalando

Geplaatst: 09 dec 2010 21:45
door alfatrion
Dat kost wel wat. Wanneer de bewijslast bij jou ligt en er tijdsdruk is dan is verstandig om de eerste brief direct aangetekend te versturen.

Re: Zalando

Geplaatst: 10 dec 2010 11:34
door Tis weer bijzonder
Stuur 2 brieven, 1 aangetekend en 1 per gewone post.
Beding in de brief een redelijke termijn waar binnen het tot een oplossing moet komen.

Re: Zalando

Geplaatst: 08 okt 2011 18:17
door anita rosita
Re;Zalando

Ik heb nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.
Ik heb in april een groupon bon gekocht van zalando voor €19,= en die vertegenwoordigde een waarde van €50,=.
2 paar slippers besteld( a € 39,95) bij Zalando,met die groupon bon.Slippers waren leuk alleen was er 1 paar te groot en wilde ik die omruilen voor een kleinere maat.Ik kreeg die kleinere slippers binnen en heb gelijk het resterende bedrag € 29,90 overgemaakt op hun rekeningen en dan met die groupon bon maakte dit samen weer het bedrag van € 79,90 :D .Nou toen begon het gedonder.Ik kreeg een mailtje dat dit bedrag van € 29,90 nog €50,= te weinig was :roll: ,want die groupon bon was ineens niet meer geldig want die kon ik pas weer na 1 week gebruiken, bij weer een nieuwe bestelling :? .Ik heb gebeld en gezegd dat ik helemaal niets anders meer ging bestellen bij zalando en dat ik gewoon die groupon bon al bij hun had verzilverd .Zij hadden zelfs die €29,90 weer teruggestort :shock: .Ik vond dit belachelijk :shock: en heb dit bedrag weer naar hun overgemaakt en het bedrag van € 50,= van die groupon bon was tenslotte al bij hun ingeleverd :) en was voor mij dus de kous af,ik had netjes alles betaald en afgehandeld :D . Nou toen begon er een strijd van 2 maanden :evil: :twisted: .Uiteindelijk bleek ik iemand te krijgen die het "wel" snapte en kreeg ik een mail met excuses voor al die problemen en of ik in het vervolg toch maar weer bij hun wilde bestellen want zij hadden start problemen in nederland :idea: .Nou dat ging ik natuurlijk nooit meer doen :wink: ….Maar nu 7-10-2011,bijna een half jaar later,valt er een deurwaarders papier in mijn brievenbus,of ik even €142,63 wil gaan betalen. :oops: :?:
Dit is € 79,90 van die 2 paar slippers..Dat ik al € 29,90 per kas heb betaald praten ze maar voor het gemak maar niet over en die verzilverde groupon bon van €50,= ook niet.. :x
Nee deurwaarders kosten van € 62,53 boven op een rekening die al betaald was,..hoe gek kan je het nog maken..Gelukkig heb ik alle betalingen nog als bewijs,maar mensen wat een mafkezen werken er daar :roll: …Nog even dan dien ik een klacht in bij de rechter tegen zalando voor alle ellende die ze mij hebben gekost en eigenlijk nu nog steeds….Ik wordt hier gek van. :mrgreen:
Anita

Re: Zalando

Geplaatst: 08 okt 2011 20:19
door sephora30
Waarom zeiden ze dat de bon niet geldig was?

Re: Zalando

Geplaatst: 09 okt 2011 09:10
door calastra
Bij de bon van groupon moest je minimaal 60 euro besteden, dit stond in ieder geval in de voorwaarden. Je hebt dus volgens mij niet aan die voorwaarden voldaan. Wel raar dat ze dat niet duidelijk konden uitleggen aan je en dat je nu ineens de rekening kreeg.

Ik heb zelf ook gebruik gemaakt van deze groupon deal. Ik heb twee paar schoenen besteld, en een paar daarvan geretourneerd. Het geld had ik binnen 7 dagen weer op mijn rekening. Het kan dus wel goed gaan bij Zalando.

Re: Zalando

Geplaatst: 11 okt 2011 12:25
door anna 1
zij moeten binnen 5 daagen het geld terug storten jammer voor zo groot bedrijf gr anna

Re: Zalando

Geplaatst: 12 okt 2011 12:22
door Iena
Ik heb een andere ervaring met Zalando. Ik had sportschoenen besteld en direct betaald. Ik kreeg een mail met bevestiging hiervan. Ik had in de mail nog gecontroleerd of het bedrag klopte en dat was goed. Verder de mail maar oppervlakkig doorgelezen.
Vier dagen later wordt ik gebeld door plaatsgenoot of ik ook schoenen besteld had bij Zalando. Select vracht had de doos met schoenen bij hem in de tuin achtergelaten met een briefje in de bus. De schoenen stonden op mijn naam met zijn adres erop!
Dit adres heb ik zeker niet op de site ingegeven, ik woon al 20 jaar op hetzelfde adres...
daarna de mail nog eens grondig gelezen en daar stond zijn adres op!
Hoe het kan begrijp ik niet want dit adres heb ik zeker niet ingevoerd maar als ik de mail goed had gelezen had ik hun fout wel eerder ontdekt.
Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen! :)

Re: Zalando

Geplaatst: 17 okt 2011 22:47
door niniko
ik heb ook nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. bij zalando een paar laarzen gekocht.Ik heb een paar laarzen nauwelijks gebruikt (ze hebben eigenlijk de hele zomer in de kast gestaan: slechts een paar keer even aan gedaan 6 a 7keer) en nu ik ze echt wil gaan gebruiken blijkt er een gat te zijn ontstaan net boven de enkel in het suede. De garantietermijn van 6 maanden is net verstreken, ik heb de laarzen 7 maanden in huis. Telefonisch contact en e-mail contact met Zalando heeft niets opgeleverd. Ze willen niets voor mij betekenen.
ik wil echt een klacht in bij de rechter tegen zalando indienen...
NOOIT iets bij Zalando!! :!: :!: :!: :!: