| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mail verkeer Ons Net ( Brabant en Eindhoven) verlamt
Mail verkeer Ons Net ( Brabant en Eindhoven) verlamt
EINDHOVEN - Gebruikers van internetprovider Ons Net klagen over een storing in het e-mailverkeer die al vanaf woensdag 8 december duurt. Op de site van de glasvezelaanbieder is te lezen dat 'door een onverwacht hoge toename van het e-mailverkeer op ons e-mailplatform' de maildienst van de leden tijdelijk verminderd bruikbaar is.
Volgens diverse leden van Ons Net (Brabant en Eindhoven) die naar het ED belden komt er al dagenlang geen enkele e-mail meer binnen en kunnen deze ook niet worden verstuurd.
De klachtenlijn staat roodgloeiend. Ons Net verwacht dat de problemen in de loop van vrijdagmiddag opgelost zijn.
Dit is de zoveelste malleur van de glasvezelaanbieder, sinds de start loopt OBN te troubelen met zijn leveringen en storingen.
Volgens diverse leden van Ons Net (Brabant en Eindhoven) die naar het ED belden komt er al dagenlang geen enkele e-mail meer binnen en kunnen deze ook niet worden verstuurd.
De klachtenlijn staat roodgloeiend. Ons Net verwacht dat de problemen in de loop van vrijdagmiddag opgelost zijn.
Dit is de zoveelste malleur van de glasvezelaanbieder, sinds de start loopt OBN te troubelen met zijn leveringen en storingen.
Re: Mail verkeer Ons Net ( Brabant en Eindhoven) verlamt
Zouden ze dat van upc geleerd hebben?Dit is de zoveelste malleur van de glasvezelaanbieder, sinds de start loopt OBN te troubelen met zijn leveringen en storingen.
Bij upc was het zelfs zo erg dat er bij Radar jarenlang een 2 tal forums speciaal voor upc geopend waren, voor internet en telefonie, met duizenden klachten.
Ook werden er bij Radar en Kassa diverse uitzendingen aan upc gespendeerd, ondanks dat telkens beterschap werd beloofd heeft deze malaise jarenlang aangehouden.
De enige die op dit forum klachten heeft over OBN is er niet eens klant.
jolanda77 schreef:hahahahahaa
Inderdaad om te lachen, agro is de promotor van veel OBN verhalen geweest.
Ik geef uitsluitend weer hetgeen in de nieuwsbrief van het Eindhovens Dagblad staat, Agro zal vermoedelijk dit medium instemmend lezen.
Eerst trekt OBN de prijzen omhoog,daarna stoppen ze met dorpen aan te sluiten,vervolgens kleden ze het TV pakket uit en wederom kunnen ze de mailstromen niet meer aan, niet mijn verzindsels maar kranten berichten, daar hoef ik geen OBN klant voor te zijn, hun kabel komt in mijn dorpje niet.
Wat Radar en Kassa in het verleden voortdurend mee bezig waren vlg Agro is passe en verleden tijd, ouwe aardappelen raap je niet meer op
Het verleden laat ik achter me en richt op het heden, ik weet alleen dat veel bekenden van ons van OBN terugkeren naar UPC, wie spoelt weet Agro de modem en borg door en keert terug op het veilig UPC nest
het is nog altijd beter dan dar andere bedrijf
Borreltje teveel gedronken Henriwie spoelt weet Agro de modem en borg door en keert terug op het veilig UPC nest
Wat betreft het terug keren naar upc NOOIT meer, de slechtste provider anders dan upc is altijd nog stukken beter dan je afgod, voor de goede orde Henri ik ben GEEN klant van OBN, dit in tegenstelling het door jou in het verleden beweerde.
Sorry voor je Henri maar wij lezen een andere krant.Agro zal vermoedelijk dit medium instemmend lezen.
Natuurlijk Henri maar zolang je de enige klager bent op dit forum, en nog niet eens klant bent ook, zal het lang duren eer er een consumenten programma aandacht aan zal besteden, laat staan dat ze upc kunnen evenaren met aanloop problemen welke in schril contrast staan met hetgeen je afgod destijds heeft veroorzaakt.Wat Radar en Kassa in het verleden voortdurend mee bezig waren vlg Agro is passe en verleden tijd, ouwe aardappelen raap je niet meer op
Tja als een bekenden kring beperkt is zijn het er al snel veel.ik weet alleen dat veel bekenden van ons van OBN terugkeren naar UPC
Aha vandaar dat je zo afgeeft op OBN bang dat de witte vlek in het upc gebied steeds groter word, en dat je afgod zich terug trekt uit dit gebied en je noodgedwongen zal moeten overstappen.Het verleden laat ik achter me en richt op het heden,
Maar om met de in het verleden gehanteerde slogan (vergeef me Henri van de ouwe "aardappel", aangezien je in het heden leeft) van je afgod te spreken,
"Overstappen is niet eng"
Laatst gewijzigd door agro op 11 dec 2010 11:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is wel ongelooflijk fantastisch hoe je als NIET klant van deze "dubieuze" firma('s) (Ons Net en/of OBN) opwerpt als vertegenwoordiger voor deze arme klanten, welke praktisch elke dag met een geblokt beeld opgescheept zitten, en nauwelijks kunnen internetten en e-mailen, door dit te pas en onpas uitgebreid op dit forum kenbaar te maken.
Wellicht zal uit dankbaarheid je PB volstromen met dankbetuigingen zodra deze arme schepsels ook maar enigszins kunnen internetten, of was het interneppen.

Wellicht zal uit dankbaarheid je PB volstromen met dankbetuigingen zodra deze arme schepsels ook maar enigszins kunnen internetten, of was het interneppen.
Mijn PB is gesloten na een overmaat aan verwensingen van ???:)agro schreef:Het is wel ongelooflijk fantastisch hoe je als NIET klant van deze "dubieuze" firma('s) (Ons Net en/of OBN) opwerpt als vertegenwoordiger voor deze arme klanten, welke praktisch elke dag met een geblokt beeld opgescheept zitten, en nauwelijks kunnen internetten en e-mailen, door dit te pas en onpas uitgebreid op dit forum kenbaar te maken.
Inderdaad als het E D hietover bericht ( komt te vaak voor ) zal ik erover een topic starten, kan het ook aan OBN gebruiker Agro overlaten als hij/zij de ballen heeft
Wellicht zal uit dankbaarheid je PB volstromen met dankbetuigingen zodra deze arme schepsels ook maar enigszins kunnen internetten, of was het interneppen.![]()
De rest van de dag ben ik op de golfbaan te vinden met zo,n 80 bekenden om tegen een balletje aan te meppen
Wil je de citaten waar ik dat beweer eens linken?natuurlijk is A klant bij OBN, zie citaten uit het verleden, de list begint overhand te krijgen.
Wel sterk overingens dat je dat weet, moet dan wel draadloos zijn met een zeer krachtige antenne van de router, gezien het feit dat in de streek waar ik woon helemaal geen OBN of Ons Net te verkrijgen is, maar henri weet het natuurlijk beter, een typische upc eigenschap, die weten altijd alles beter.
Wil je hiermee suggereren dat ik allerlei verwensingen heb geuit via je PB??????????????????????????Henri42 schreef:Mijn PB is gesloten na een overmaat aan verwensingen van ???:)agro schreef:Het is wel ongelooflijk fantastisch hoe je als NIET klant van deze "dubieuze" firma('s) (Ons Net en/of OBN) opwerpt als vertegenwoordiger voor deze arme klanten, welke praktisch elke dag met een geblokt beeld opgescheept zitten, en nauwelijks kunnen internetten en e-mailen, door dit te pas en onpas uitgebreid op dit forum kenbaar te maken.
Inderdaad als het E D hietover bericht ( komt te vaak voor ) zal ik erover een topic starten, kan het ook aan OBN gebruiker Agro overlaten als hij/zij de ballen heeft
Wellicht zal uit dankbaarheid je PB volstromen met dankbetuigingen zodra deze arme schepsels ook maar enigszins kunnen internetten, of was het interneppen.![]()
De rest van de dag ben ik op de golfbaan te vinden met zo,n 80 bekenden om tegen een balletje aan te meppen![]()
Moderator is op de hoogte gesteld van deze beschuldiging.
Laatst gewijzigd door agro op 11 dec 2010 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
ja en ik ben aan het voetballen man hou toch eens op met je upc moet je niet
uit je spiegeltjes die aan de ramen hangen naar buiten kijken je moet niet denken
samen met je vriendje rr die denken dat men het beter weer met dat slome bedrijf upc
uit je spiegeltjes die aan de ramen hangen naar buiten kijken je moet niet denken
samen met je vriendje rr die denken dat men het beter weer met dat slome bedrijf upc
Henri toch, kan je je mijn e-mail adres nog herinneren "[email protected]"natuurlijk is A klant bij OBN, zie citaten uit het verleden, de list begint overhand te krijgen.
Agro, ik leef niet in het verleden en hou zeker jouw account(s) niet bij ergo dat laat me volkomen koud, ik weet alleen van jouw berichten af waarin je Agro als OBN klant presenteerden.agro schreef:Henri toch, kan je je mijn e-mail adres nog herinneren "[email protected]"natuurlijk is A klant bij OBN, zie citaten uit het verleden, de list begint overhand te krijgen.welk jarenlang op dit forum zichtbaar was, waarbij de letters xxxxx.xx voor de provider naam staan, welke niet obn of onsnet zijn, dit adres is nog steeds actief voor het geval je geïnteresseerd mocht zijn.
Agro, ik suggereer helemaal niets over jouw wat mij prive aangaat, in het verleden ben ik onheus bejegent door een aantal indertijd opererende prikkers, vandaar dat mijn PB gesloten is en blijft, het PB werd door jouw vernoemd,even teruglezen. einde van dit lijntje salu
ps: de golfbaan was gesloten, gezellig met z,n allen koffie,vlaai en een neutje geconsumeerd:)
u
tja henrie zeker niet gekeken vandaag dat de bende maar een dikke onvoldoende
behaald van een 4.7 raar is dat he met dat cal center van dat bedrijf
Waar heeft Jolanda het over ?, wie heeft onvoldoenden en waar geplubliceerd ?jolanda77 schreef:tja henrie zeker niet gekeken vandaag dat de bende maar een dikke onvoldoende
zo dat weet je niet ik dacht dat je alles in de gaten hiel van upc nou ik zal je dan maar uit de droom helpen het was op vara.kassa zo ben je ook weer op de hoogte met je bedrijf
jolanda77 schreef:zo dat weet je niet ik dacht dat je alles in de gaten hiel van upc nou ik zal je dan maar uit de droom helpen, het was op vara.kassa??? zo ben je ook weer op de hoogte met je bedrijf??? welk bedrijf
wilde kreten van J 77, heel vara/kassa nageplozen, niets gevonden over een enquette uitslag inzake internet providers, de consumentenbond en consuwijzer doen wel enquettes en geven UPC meer dan een dikke voldoende, de droom van J 77 zal wel een nachtmerrie zijn, veel geschreeuw weinig wol:
Onderstaande is een tevredenheidsonderzoek bij een beperkt aantal puntengevers naar de klantenservices bij providers, alle providers scoren laag, zie resultaat:
Tele2 5,2
T-Mobilem 5,1
Ziggo 4,9
UPC 4,7
KPN 4,4
Telfort 4,1
Jolanda als je toch sneren wilt geven, even nadenken en de juiste context in het geheel weergeven:(