Ziggo: geld innen voor NIET geleverde diensten
Geplaatst: 11 dec 2010 19:02
Het moet toch ECHT niet gekker worden bij Ziggo !!!
--------------
Na heel veel ellende (met ziggo) na mijn verhuizing vorig jaar. Ze konde o.a. mijn huisadres niet vinden!!?? - in woon echt niet midden in de rimboe!!.... heb ik officieel opgezegd. Let wel...IK HEB OP MIJN NW. ADRES NOOIT IETS GELEVERD GEKREGEN.Wel, probeerde men geld van mijn rekening te plukken. (terug gehaald en geblokkeerd). na super veel klachten ..bellen...mails...gewone brieven.... werd niet op gereageerd. belde EINDELIJK een medewerker... de klacht werd GEDEELTELIJK opgelost....Na 3 maanden en eindelijk in een ingericht huis, kon ik toch niet om tv signaal van Ziggo heen (er wordt hier niets anders geleverd, alles op opgekocht door Ziggo baaaalen...).alleen ANALOGE tv bestelt. wordt elke maand netjes van de rekening afgeschreven, MAAR ze proberen ook om geld te innen voor NIET BESTELDE EN NOOIT ONTVANGEN digitale tv/ internet/telefoon. Nu blijkt een super dom wicht op het callcenter, eigenhandig een nieuw klant nummer aangemaakt te hebben en ze heeft digitale tv/telefoon/internet voor mij bestelt terwijl ik alleen belde voor informatie !!!(ik HEB niet eens internet of telefoon van die oplichters). NU krijg ik weer een brief van incasso Bos uit Groningen. Wanneer houd deze ellende eens op??? ik ben hartpatiƫnt en kan dit allemaal niet meer verwerken. Moet ik echt EERST naar een advocaat of met hart klachten in een ziekenhuis terecht komen voor dit opgelost wordt???? wie heeft ECHT een afdoende oplossing???? RADAR ZELF ?????????
--------------
Na heel veel ellende (met ziggo) na mijn verhuizing vorig jaar. Ze konde o.a. mijn huisadres niet vinden!!?? - in woon echt niet midden in de rimboe!!.... heb ik officieel opgezegd. Let wel...IK HEB OP MIJN NW. ADRES NOOIT IETS GELEVERD GEKREGEN.Wel, probeerde men geld van mijn rekening te plukken. (terug gehaald en geblokkeerd). na super veel klachten ..bellen...mails...gewone brieven.... werd niet op gereageerd. belde EINDELIJK een medewerker... de klacht werd GEDEELTELIJK opgelost....Na 3 maanden en eindelijk in een ingericht huis, kon ik toch niet om tv signaal van Ziggo heen (er wordt hier niets anders geleverd, alles op opgekocht door Ziggo baaaalen...).alleen ANALOGE tv bestelt. wordt elke maand netjes van de rekening afgeschreven, MAAR ze proberen ook om geld te innen voor NIET BESTELDE EN NOOIT ONTVANGEN digitale tv/ internet/telefoon. Nu blijkt een super dom wicht op het callcenter, eigenhandig een nieuw klant nummer aangemaakt te hebben en ze heeft digitale tv/telefoon/internet voor mij bestelt terwijl ik alleen belde voor informatie !!!(ik HEB niet eens internet of telefoon van die oplichters). NU krijg ik weer een brief van incasso Bos uit Groningen. Wanneer houd deze ellende eens op??? ik ben hartpatiƫnt en kan dit allemaal niet meer verwerken. Moet ik echt EERST naar een advocaat of met hart klachten in een ziekenhuis terecht komen voor dit opgelost wordt???? wie heeft ECHT een afdoende oplossing???? RADAR ZELF ?????????