LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] webchop marioaudio

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
marianmb

webchop marioaudio

Ongelezen bericht door marianmb »

hallo ik heb 21 september 2010 een autoradio besteld bij marioaudio bataald en niet gekregen. heleboel keren gebeld en gemaild en ik krijg geen reactie terug.
in de overeenkomst staat wel na 30dagen geld terug.
alle website's waren nu nog in de lucht .tot 7december2010 heeft hij telefoon gehad via de politie .hij had gezegt dat hij contact op nam met mij en zal kijken wat hij kon doen voor mij .nauw ik heb nog geen gehoor gehad .
maar ik zal niet alleen zijn denk ik.
mensen wie weet de mede eigenaar graag de naam en tefoonnr.
2jaar geleden heb ik 2 radio's gekocht en waren binnen 2 weken binnen rara
volgens mij zijn ze nu mensen aan het oplichten.
mensen heb je ook zoiets doe aan gifte. hij is wel bekend bij de politie.

wini25

Re: webchop marioaudio

Ongelezen bericht door wini25 »

Uit jou reactie merk ik op dat je al aangifte hebt gedaan. Uiteraard heel verstandig. Als je een adres van deze webshop hebt kun je het beste hem ook schriftelijk in gebreke stellen waarin je aangeeft binnen een bepaalde termijn alsnog het product wenst te ontvangen of binnen een gestelde termijn het geld retour wenst te ontvangen. Indien dit niet gebeurd moet je gerechterlijke stappen ondernemen. Vermeld dit laatste ook in de brief. Met deze brief heb je in ieder geval hem wel in gebreke gesteld en dat is wel belangrijk in het vervolgtraject mocht hij uiteindelijk aansprakelijk gesteld kan worden.

Pikoe

Ongelezen bericht door Pikoe »

De site is inmiddels verlopen, maar daar stond dit telefoonnummer op: 06 51150815

Dit staat in het telefoonboek:
MARIO AUDIO
Anjerstraat 73, 3333GC ZWIJNDRECHT
013-5720863

marianmb

Ongelezen bericht door marianmb »

hallo
hebben jullie ook aangifte gedaan.
dit 06.nr kunje bellen tot je een ons weegt maar hij neem niet op.
ik zoek ook de mede eigenaar weet jullie waar die zit en hoe die heet ik geloof bert .

opgelichtdoormario

Ongelezen bericht door opgelichtdoormario »

Hallo,
Ik ben ook het slachtoffer geworden van Mario.
Hij had de webshop www.shipsupplies.nl online gezet.
In deze webshop zag ik een artikel, heb hem er over gemaild. Verwachte levertijd: 1 week. na 1 week contact opgenomen, geen reactie. ondertussen is zijn webshop ook weer ofline. Hem een verzoek gestuurd om binnen 1 week het geld terug te storten heeft hij ook niet gedaan.

Van de week maar naar de Politie aangifte doen, en kijken of we het uit handen kunnen geven.

Wel kwam ik dit tegen over Mario van schaijk:

Contact Person (Department): Mr. Mr. Mario Van Schaijk
Company Address: Keizersveerlaan 69 Tilburg,Nb
Country/Region: Netherlands
Zip/Postal Code: 5045NM
Phone Number: 31-13-5720863
Fax Number: 31-13-5720865

http://www.embiz.net/showroom/115391/Mario-Audio.aspx

Gesloten