LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is Tmobile een ontzettend klantonvriendelijk bedrijf!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Abel24

Wat is Tmobile een ontzettend klantonvriendelijk bedrijf!

Ongelezen bericht door Abel24 »

Hallo,

Ik wil graag mijn gal spuwen over Tmobile. Ik heb ze net aan de lijn gehad en vind het echt, echt ongelofelijk wat een ontzettend onbeleefde en onvriendelijke mensen daar werken.

Ik heb een conflict met Tmobile, dit ging eraan vooraf.

In juni 2009 werd Orange overgenomen door Tmobile. Ik kreeg een mooie aanbieding om over te stappen. Ik wilde graag internetten en mijn email kunnen lezen op de telefoon en koos voor de LG Arena. Al direct werd duidelijk dat het allemaal niet werkte zoals ik me had voorgesteld. Hij kon niet koppelen met Hotmail en het laden van een pagina duurt 3-4 minuten. Na enige bezoekjes aan de winkel kreeg ik als antwoord: nee, hij kan niet koppelen met hotmail en wat verwacht je nou van internet op je telefoon, dat dat snel gaat?? Yeah right, waarom kan het bij iedereen om me heen dan wel?

Ik heb er nog wat telefoontjes naar de klantenservice aan gewaagd, maar dat loste ook niets op. Omdat ik zwanger was het het nogal een mijl op 7 was om steeds naar die winkel te gaan en dan een uur te wachten heb ik het laten liggen.
Internet gebruikte ik dus ook niet, want met die snelheid ben je er al snel klaar mee.

In de zomer van 2010 stopte mijn internet er helemaal mee. Weer naar de winkel, weer bellen naar de klantenservice. Uiteindelijk moest ik doorgeven wanneer en hoe laat het internet het niet deed. (=lees: nooit) Nav daarvan kreeg ik via mijn voicemail te horen dat er een zendmast in mijn buurt kapot was, ik de komende 3 mnd 50% korting op mijn abonnement zou krijgen en mijn probleem daarna opgelost zou zijn.

In november ging ik mijn rekeningen eens bekijken en zag ik dat de beloofde 50% korting nooit gegeven was. Toen was ik er klaar mee, wat een waanzinnig slechte service. Weer contact met de klantenservice, die zei me dat ik maar moest doorgeven wanneer hij het niet deed. Toen brak mijn klomp dus...Heb ik toch braaf gedaan en er meteen een officiële klachtenbrief en mail achteraan gestuurd.

Daarop werd ik gebeld door een hele nare, pusherige mevrouw. Die vertelde dat de 50% korting nu echt verrekend was en ik dus maar tevreden moest zijn. Ik heb nogmaals mijn verhaal gedaan en verteld dat het vanaf dag 1 niet werkte en ik daar een oplossing voor wilde. Toen kwam ze met 2 opties:
1. kosteloos en per direct mijn abonnement ontbinden, mijn telefoon inleveren.
2. vervroegd overgaan op een nieuw abonnement en ander toestel, ze zou dan kijken wat ze aan de kosten daarvan 69,59 euro, kon doen, ofwel misschien was het wel gratis :S. Omdat haar toon heel akelig was en ik het een slecht aanbod vond heb ik gezegd dat ik er overna wilde denken.

De volgende werkdag belde ze terug. Ik heb haar gezegd dat ik niet akkoord ging met haar oplossing en wil dat ze mijn internetkosten (18 mnd 9,95) terugbetaald wil zien. Dan wil ik klant blijven en overgaan naar een nieuw abonnement, echter dat heb ik niet kunnen zeggen want ze liet me niet uitpraten.
Letterlijk zei ze:"ik ga u toch niet uw kosten terugbetalen, het idee zeg!" Ik zei dat het me niet meer dan redelijk leek, gezien het feit dat ik voor dat geld nooit iets heb kunnen doen. "Belachelijk", zei ze. Ik zei dat ze de zaak nu dan maar aan haar manager moest voorleggen omdat wij er samen niet uitkomen. Dat zou ze doen en nu komt het:

Als het akkoord is, dan belt ze me terug, als het niet akkoord is dan hoor ik niks meer van haar. En dan?? Dan moet je maar een nieuwe klachtenbrief schrijven zei ze. Goedenavond mevrouw zei ze nog en ze hing op....

Nu ben ik echt heel chagerijnig, vanaf heden alleen nog maar slechte reclame voor dit bedrijf uit mijn mond, de volgende klachtenbrief is onderweg, de rechtsbijstand is ingeschakeld. Ik vind dit echt onvoorstelbaar!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wie er goede raad heeft?

Groet, Abel

T-Mobile Webcare

Re: Wat is Tmobile een ontzettend klantonvriendelijk bedrijf!

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Abel24,

Namens T-Mobile bied ik je mijn excuses aan voor de vervelende ervaringen. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

Batsnl

Re: Wat is Tmobile een ontzettend klantonvriendelijk bedrijf!

Ongelezen bericht door Batsnl »

Tja........ Heb het soortgelijk meegemaakt!!! Kan dus ook wel janken!! Ik heb hem ook maar eens gepost!! En overigens word je niet alleen aan de telefoon als dom irritant zeurderig mens gezien kennelijk!!!!!! Echt te erg voor woorden!! Succes!! :twisted:

Gesloten