winkelbee
Geplaatst: 14 dec 2010 14:14
Beste lezers,
via deze weg wil ik jullie waarschuwen voor de malafide werkwijze van winkelbee. Zij bieden iedere dag 2 verschillende artikelen aan tegen exteem lage prijzen. Er zitten echt hele mooie aanbiedingen tussen. Ik besloot om via Winkelbee een ketting te kopen voor de kerst. Hierbij was er keuze uit twee soorten kettingen met elk een ander hangertje. Na enige tijd kreeg ik de ketting thuis gestuurd en het bleek de verkeerde ketting te zijn. Kan gebeuren dacht ik en ik nam dus contact op met Winkelbee om te zorgen dat ze me de juiste ketting konden sturen. Dit kan dus niet! Zij zeggen dat zij geen voorraden hebben en daarom de ketting zo goedkoop kunnen aanbieden. Zij kunnen mij dus niet de juiste ketting sturen en ik moet het dus maar doen met dat andere artikel óf het artikel op eigen kosten verzekerd terug zenden en dan krijg ik mijn geld terug. Op dat moment ben ik eens gaan zoeken op internet, en wat blijkt, er zijn meerdere mensen die een product hebben terug gestuurd en vervolgens hebben zij hun geld niet terug gekregen. Ik ben er dus huiverig voor om het product terug te sturen want dadelijk heb ik én geen ketting én geen geld. Ik ben stellig van mening dat Winkelbee mij het juiste artikel moet sturen. Zij hebben een fout gemaakt en niet ik. Dan ruilen zij het artikel maar om bij hun leverancier. Ik heb ze een aangetekende brief gestuurd waarin ik vermeld heb dat ik graag het juiste artikel mijn kant op zie komen, maar hierop reageren zijn als volgt:
Beste Herman (zo heet ik niet, maar goed),
Wij betreuren het dat je het verkeerde artikel hebt gekregen. Wij kunnen het niet omruilen.
Met vriendelijke groet,
Het Winkelbee support team.
Ik wil jullie dus allemaal waarschuwen voor deze onderneming. In de tussentijd ben ik zo veel tijd en energie kwijt geweest aan deze onderneming dat ik het artikel beter in de winkel had kunnen halen.
Met vriendelijke groet,
Sjois.
via deze weg wil ik jullie waarschuwen voor de malafide werkwijze van winkelbee. Zij bieden iedere dag 2 verschillende artikelen aan tegen exteem lage prijzen. Er zitten echt hele mooie aanbiedingen tussen. Ik besloot om via Winkelbee een ketting te kopen voor de kerst. Hierbij was er keuze uit twee soorten kettingen met elk een ander hangertje. Na enige tijd kreeg ik de ketting thuis gestuurd en het bleek de verkeerde ketting te zijn. Kan gebeuren dacht ik en ik nam dus contact op met Winkelbee om te zorgen dat ze me de juiste ketting konden sturen. Dit kan dus niet! Zij zeggen dat zij geen voorraden hebben en daarom de ketting zo goedkoop kunnen aanbieden. Zij kunnen mij dus niet de juiste ketting sturen en ik moet het dus maar doen met dat andere artikel óf het artikel op eigen kosten verzekerd terug zenden en dan krijg ik mijn geld terug. Op dat moment ben ik eens gaan zoeken op internet, en wat blijkt, er zijn meerdere mensen die een product hebben terug gestuurd en vervolgens hebben zij hun geld niet terug gekregen. Ik ben er dus huiverig voor om het product terug te sturen want dadelijk heb ik én geen ketting én geen geld. Ik ben stellig van mening dat Winkelbee mij het juiste artikel moet sturen. Zij hebben een fout gemaakt en niet ik. Dan ruilen zij het artikel maar om bij hun leverancier. Ik heb ze een aangetekende brief gestuurd waarin ik vermeld heb dat ik graag het juiste artikel mijn kant op zie komen, maar hierop reageren zijn als volgt:
Beste Herman (zo heet ik niet, maar goed),
Wij betreuren het dat je het verkeerde artikel hebt gekregen. Wij kunnen het niet omruilen.
Met vriendelijke groet,
Het Winkelbee support team.
Ik wil jullie dus allemaal waarschuwen voor deze onderneming. In de tussentijd ben ik zo veel tijd en energie kwijt geweest aan deze onderneming dat ik het artikel beter in de winkel had kunnen halen.
Met vriendelijke groet,
Sjois.