Hoe kan je het zeggen!! Eerst een mooi verhaal over de Iphone aangehoord (want ik kon al verlengen) en de supersnelheid (Nou met alle respect) Ammehoela!!! Nog nooit in een straal van 500 meter om mn huis zo slecht bereik gehad... En 3G? dat hebben ze vast alleen maar in de grote stad...... Bellen dus.... Nee meneer er is een storing in het gebied en dat kan nog wel 2 weken duren! Dus ok ik denk na 4 weken laat ik maar weer eens bellen.... Nee meneer er is nog steeds die storing maar er word aan gewerkt hoor!!! Inmiddels maar 6 weken gewacht en toen was ik eindelijk mn geduld kwijt!!! Op mijn vriendelijkste manier boos geworden aan de telefoon en vervolgens zegt de aardige mevrouw (die ook maar gewoon haar werk doet) dat er niet eens een mast in de buurt stond..... Dus onbetrouwbaar ja en ook nog liegen..... Kreeg uiteindelijk een paar maanden 50 procent korting (makkelijk want met die belbundels verdienen ze toch wel zat) Fijn zou je zeggen maar niets is minder waar!! Dan heb je korting maar je moet wel gewoon de rest betalen voor iets wat dus helemaal niet werkt!! Een telefoon die continu uitvalt en als ze hem dan willen opsturen vanuit de T-mobileshop te Gorinchem om te kijken wat er is zegt dat menneke achter de balie dat je hem waarschijnlijk niet binnen 10 weken terug hebt.. Overigens ben ik van mening dat als je het maar lastig vind om mensen te helpen waarbij je ook nog eens ongeinterreseerd op je telefoon staat te kijken terwijl je in een winkel werkt waar SERVICE verleend moet worden dat je tamelijk ongeschikt bent!!!!!!!! Vervolgens krijg je ook nog eens te horen dat je een "gewone" telefoon meekrijgt waar je dus met een zogenaamd I abonnement niet kunt internetten............
Ik heb het gewoon bijna opgegeven en uiteraard durf ik mijn telefoon niet eens meer op te sturen...... Mijn v rouw heeft ook een T-mobile abonnement maar dat is de eerste die er uit kan!!!
Het is dus erg jammer want ik was al bij deze club toen het nog BEN heette en ben tot de Iphone altijd erg tevreden geweest!!!
Heeft er nog iemand tips aub?????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is T-mobile nou echt zo slecht?? JA!!!
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: Is T-mobile nou echt zo slecht?? JA!!!
Beste Batsnl,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
Re: Is T-mobile nou echt zo slecht?? JA!!!
Opzeggen!!!
Zelf ben ik ook vanaf het moment dat het in devorige eeuw nog BEN heette al abonnee en nu dus al jaren bij T-Mobile.
Maar daar ik zo'n 4 a 5 keer per jaar in Wassenaar verblijf en aldaar totaal GEEN bereik heb, heb ik uiteindellijk besloten om met T-Mobile te stoppen en met Kpn in zee te gaan.... Kpn heeft in Wassenaar (alwaar ik op landgoed verblijf) wel goed bereik!
Zelf ben ik ook vanaf het moment dat het in devorige eeuw nog BEN heette al abonnee en nu dus al jaren bij T-Mobile.
Maar daar ik zo'n 4 a 5 keer per jaar in Wassenaar verblijf en aldaar totaal GEEN bereik heb, heb ik uiteindellijk besloten om met T-Mobile te stoppen en met Kpn in zee te gaan.... Kpn heeft in Wassenaar (alwaar ik op landgoed verblijf) wel goed bereik!
Re: Is T-mobile nou echt zo slecht?? JA!!!
Sorry dat ik het zeg hoor, maar staat dit op de gevel? Het is een winkel, geen servicepunt. Die winkels hebben ze alleen maar voor de omzet. Service zouden ze bij de klantenservice moeten doen(let op de manier waarop ik het zeg.Batsnl schreef:winkel werkt waar SERVICE verleend moet worden
Re: Is T-mobile nou echt zo slecht?? JA!!!
Is Service dan niet gewoon in een winkel?... Wat een giller!
Re: Is T-mobile nou echt zo slecht?? JA!!!
Goh, wat een hoop toestanden (met Youp voorop) met T-Mobile als ik links en rechts op internet lees.
Heb af en toe met hen te maken gehad en ik ben elke keer weer perfect en snel geholpen!!!! En nee, ik ben niet van T-Mobile. Ben gewoon iemand die er twee abonnementen heb lopen en nooit maar dan ook nooit problemen heeft gehad met overschakeling van telefoon x naar telefoon y of van abonnement A naar B.
Bellen naar de servicedesk? Begrijp niet dat iedereen er zo veel problemen mee heeft. Als ik bel dan ben ik snel waar ik wezen moet en krijg vriendelijk en antwoord op mijn vragen.
Maar ik denk dat het probleem meer zit in de verwend- en verwaandheid van velen. Het vele klagen er als er dan niets is om op te klagen dan vinden en maken we wel wat.
Maar misschien heb ik wel elke keer geluk gehad en zijn er terechte klachten.Ik ben een tijdje 'lid' van T-Mobile en blijf dat voorlopig zeer zeker evenals de rest van mijn gezin. Ook in de winkels van T-Mobile wordt je keurig geholpen.
Ik voelde dat ik even wat tegenwicht moest geven. Bij deze.
Heb af en toe met hen te maken gehad en ik ben elke keer weer perfect en snel geholpen!!!! En nee, ik ben niet van T-Mobile. Ben gewoon iemand die er twee abonnementen heb lopen en nooit maar dan ook nooit problemen heeft gehad met overschakeling van telefoon x naar telefoon y of van abonnement A naar B.
Bellen naar de servicedesk? Begrijp niet dat iedereen er zo veel problemen mee heeft. Als ik bel dan ben ik snel waar ik wezen moet en krijg vriendelijk en antwoord op mijn vragen.
Maar ik denk dat het probleem meer zit in de verwend- en verwaandheid van velen. Het vele klagen er als er dan niets is om op te klagen dan vinden en maken we wel wat.
Maar misschien heb ik wel elke keer geluk gehad en zijn er terechte klachten.Ik ben een tijdje 'lid' van T-Mobile en blijf dat voorlopig zeer zeker evenals de rest van mijn gezin. Ook in de winkels van T-Mobile wordt je keurig geholpen.
Ik voelde dat ik even wat tegenwicht moest geven. Bij deze.