Pagina 1 van 1

Simpel gaat samen met T-mobile

Geplaatst: 17 dec 2010 13:58
door ellerman41
Ik heb een abonnement op Simpel.( duurt nog één jaar!) Simpel gaat een samenwerkingsverband aan met T-mobile. Ik word nu verplicht over te stappen naar T-mobile. Simple aangeschreven en die zeggen:
Je kunt je abonnement alleen binnen de contractsduur beëindigen, als je na het wisselen van je simkaart, aantoonbaar geen goed bereik hebt op het T-Mobile netwerk.

Wanneer je na het plaatsen van je nieuwe T-Mobile simkaart dekkingsproblemen ervaart, verzoeken we je om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Simpel. Telefoon: 0900 - 2221114 (€0,35 per gesprek). Wij kunnen dan eerst nagaan of een eventueel dekkingsprobleem geen andere oorzaak heeft.

Als blijkt dat de oorzaak wel aan het bereik van het T-Mobile netwerk ligt zullen we je vervolgens hierover informeren en meewerken aan het opzeggen van je abonnement.

Kan dit zomaar? ben ik verplicht mee over te gaan? Hoe kom ik hier onderuit?

Re: Simpel gaat samen met T-mobile

Geplaatst: 17 dec 2010 14:12
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur

Re: Simpel gaat samen met T-mobile

Geplaatst: 14 jan 2011 18:13
door bibbi7
Waar ik me meer druk om maak bij het samen gaan is het feit dat je een neiuw simkaartje krijgt met daarbij als cadeautje internet van 500 MB ik heb dus nog nooit internet op mijn telefoon gehad en als ik het al zou willen zou ik onbeperkt nemen om niet tegen onverwachte kosten aan te lopen.
Want tja wat kost nou iets kijken op je telefoon en valt alles onder de hoeveelheid MB?.
Kortom lopen er nu mensen een grote kans omdat ze niet weten hoe het met internet op je mobiel zit om hele hoge rekeningen te krijgen??.
Ik durf het inieder geval niet te gebruiken al heb ik een plafond want ook daar staat bij dat de rekening toch hoger kan zijn als derde later de gebruikskosten declareren bij simpel:S
Ze hadden misschien als ze het veilig wilde doen onbeperkt kunnen geven of ben ik gewoon een super ondankbare klant

Re: Simpel gaat samen met T-mobile

Geplaatst: 31 jan 2011 16:02
door bibbi7
Tja het was te verwachten de eerste problemen doen zich voor , belachelijke hoge rekeningen , rekeningen die gewoon absoluut niet kloppen van seconde bellen naar minuut bellen , en minuten die dan dubbel op de rekening staan omdat ja idd je nooit een minuut hebt gebeld.
En in contact komen lukt al helemaal niet Nee een incasso bureau en als je je verhaal wilt doen die nemen wel op maar dat kost je dan wel 0,50 cent per minuut tja simpel is zo simpel niet meer maar ja wat kunnen we eraan doen behalve je rot ergeren gefrustreerd zijn en heel erg boos.
Ben ik de enige of zijn er nog meer mensen met soort gelijke problemen.

groet bibbi