Simpel gaat samen met T-mobile
Geplaatst: 17 dec 2010 13:58
Ik heb een abonnement op Simpel.( duurt nog één jaar!) Simpel gaat een samenwerkingsverband aan met T-mobile. Ik word nu verplicht over te stappen naar T-mobile. Simple aangeschreven en die zeggen:
Je kunt je abonnement alleen binnen de contractsduur beëindigen, als je na het wisselen van je simkaart, aantoonbaar geen goed bereik hebt op het T-Mobile netwerk.
Wanneer je na het plaatsen van je nieuwe T-Mobile simkaart dekkingsproblemen ervaart, verzoeken we je om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Simpel. Telefoon: 0900 - 2221114 (€0,35 per gesprek). Wij kunnen dan eerst nagaan of een eventueel dekkingsprobleem geen andere oorzaak heeft.
Als blijkt dat de oorzaak wel aan het bereik van het T-Mobile netwerk ligt zullen we je vervolgens hierover informeren en meewerken aan het opzeggen van je abonnement.
Kan dit zomaar? ben ik verplicht mee over te gaan? Hoe kom ik hier onderuit?
Je kunt je abonnement alleen binnen de contractsduur beëindigen, als je na het wisselen van je simkaart, aantoonbaar geen goed bereik hebt op het T-Mobile netwerk.
Wanneer je na het plaatsen van je nieuwe T-Mobile simkaart dekkingsproblemen ervaart, verzoeken we je om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Simpel. Telefoon: 0900 - 2221114 (€0,35 per gesprek). Wij kunnen dan eerst nagaan of een eventueel dekkingsprobleem geen andere oorzaak heeft.
Als blijkt dat de oorzaak wel aan het bereik van het T-Mobile netwerk ligt zullen we je vervolgens hierover informeren en meewerken aan het opzeggen van je abonnement.
Kan dit zomaar? ben ik verplicht mee over te gaan? Hoe kom ik hier onderuit?