Ik ben vorige week getrouwd en alles verliep naar wensen..
behalve de service die wie kregen bij de trouwlocatie (deze zal ik na een tijdje vermelden, gezien in hier nog mee bezig ben).
Het zat me zo dwars, dat ik de volgende dag na mijn huwelijk gelijk contact heb opgenomen met de desbetreffende persoon.
Ik benoemde nog dat ik de service heel slecht vond door meerdere punten;
het was de bedoeling dat de gasten zelf mogen kiezen wat ze wilden drinken, dit was niet gebeurd; er werd in plaats hiervan gelijk gevraagd"of ze koffie of thee wilden (prijs voor koffie/thee was gelijk als voor bijvoorbeeld bier). Enkele gasten (inclusief ik) kregen de openvraag voor wat drinken.
Ook werd de bruidstaart gelijk nadat iedereen had gekregen, opgeruimd en de rest in een doos gedaan.
Meneer kon het niet hebben dat hij kritiek kreeg en begon gelijk over dat wij ook ander half uur bij het gebouw "rond bleven hangen". We waren met onze trouwfoto's bezig. En ja "uw gasten hebben zelf om koffie en thee gevraagd".
Toen ik vertelde dat IK erbij was en hij niet en het zelf had gezien en gehoord, gaf hij aan dat het "gebruikelijk" was ; koffie en thee te schenken bij de eerste ronde. Maar dit stond nergens in de papieren en was mij niet gecommuniceerd.
Nou zeg meneer; dan is het waarschijnlijk niet goed bij u binnen gekomen.(
Een week later krijg ik de rekening van de drankjes wat ik persoonlijk te hoog vind. Wij zijn een uurtje na de ceremonie gebleven. We waren met z'n 28 maar werd bijvoorbeeld voor 30
Van de 28 personen waren er 6 kinderen en deze hebben niets te drinken gekregen. Dus dan hou ik 22 personen over. Dit terwijl afgesproken was dat er twee drankjes per persoon zou worden gegeven.
Ik wil nu al mijn gasten gaan vragen wat ze hebben gedronken en dit op papier zetten, inclusief de foto's van de ceremonie/gasten. Dit alles met een klachtenbrief naar hun opsturen. Want ja hoe moet je zo iets gaan "bewijzen"
Ik kan zo een paar opnoemen die enkel 1 drankje hebben gekregen (waaronder ik zelf) mijn man heeft helemaal niets gedronken.
Ik ben zo teleurgesteld. Deze mensen hebben te maken met waarschijnlijk de mooiste dag van hun klanten en dan gaan ze zo mee om! ik vind het schandalig.