Wij stonden altijd met veel plezier op de Zwarte markt in Slagharen. Tot de eigenaar ons begon te bedreigen. En ook nog eens onze spullen verkocht!
2 weken geleden gaven wij aan te willen stoppen op de markt. Het werd ons te duur en bijna geen bezoekers op die markt. Tot dat een collega kraamhouder met het idee kwam om samen een kraam te gaan huren. (Eigenaar snoepkraam) wij hebben feestartikelen, dus dat past erg goed samen. Wij hebben uiteraard toestemming gevraagd aan een medewerker. We kregen als antwoord "Ik vindt het prima, als jullie er samen uit kunnen komen, is het wat mij betreft goed" Dus we haalde onze kraam leeg om te gaan verhuizen. Naar dat wij bijna al onze artikelen hadden verhuisd, kwam de eigenaar schreeuwend "Jullie troep van die kraam af, ik heb die kraam al verhuurd" terwijl de snoepmensen helemaal niet weg gingen, en de kraam netjes hadden betaald.
Wij gingen met een groep naar de markteigenaar om verhaal te halen, Ook gaf ik aan dat we toestemming hadden. Maar dat interesseerde hem niet. En als ik niet stopte met zeuren, wou hij mij er uit schoppen!
Echter hebben we besloten om dan maar voorgoed te stoppen op die markt. (Terwijl wij onze kraam tot januari hebben gehuurd) Wij hebben al een aantal ladingen naar ons magazijn overgebracht. en wilde dit weekend weer spullen gaan halen. tot onze verbazing kregen wij te horen dat hij al onze goederen heeft verkocht. Dit kan toch niet ?
Het gaat om
- Kaartenrekken
- Kledingrekken
- 2 pallets aardewerk e.t.c.
Ik wil het daarom hier ook aan het licht brengen. Echter doen wij maandag aangifte.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zwarte Markt Slagharen (Overijssel)
-
-
Re: Zwarte Markt Slagharen (Overijssel)
Ik vrees, Wagenmakers, dat u zich in het verkeerde forum begeeft. Dit hier gaat over woekerpolissen, hypotheken en zo.