Pagina 1 van 1

thiando.nl slechte aftersales

Geplaatst: 20 dec 2010 08:47
door joskes
Vriendelijk geholpen,goede website,correcte info,bevestiging van de telefonische bestelling.
Bestelde er twee moederborden asrock 890fx deluxe4.
Een dag na de bestelling na telefonisch contact kon ik ze al afhalen.
Bij het afhalen meteen contant betaald.
Tot zover netjes correct en snel geholpen


Verzending
Afgehaald een dag na bestellen netjes en snel dus.


Aftersales
Nu de aftersales,een van twee moederborden bleek defect dat kon ik ook mooi vastellen omdat ik bij beide dezelfde configuratie eerst kon testen.
Hiervoor contact opgenomen tel. en meteen zei men dat ik hem terug kon brengen en het geld retour zou krijgen.
Daarna twee dagen gebeld en gemaild maar geen respons.tel werd niet opgenomen en kreeg geen antwoord op mijn mails.
Op een gegeven moment heb ik het toch terug kunnen brengen maar kreeg het geld niet contant terug moest mijn rek.nummer achterlaten zodat hun het op vrijdag terug konden storten.
Niet dus,via mail eerst antwoord gekregen dat het overgemaakt is later de smoes dat ze mijn rek.nr niet hadden.
Die heb ik notabene op zijn verzoek onder zijn ogen op een papier dat hij me gaf opgeschreven bij hem""robert van thiando dus ""op de zaterdag na een stevige mail van mijn kant en nogmaals mijn rk.nummer gestuurd te hebben kreeg ik meteen een mail terug dat het alsnog overgemaakt is.
Maar je raad het al niets gezien.
Mensen nogmaals hun voorraad en levering is goed maar verwacht niet veel van hun aftersales die is ronduit echt bagger zeer zeer slecht dus

Re: thiando.nl slechte aftersales

Geplaatst: 26 aug 2011 07:54
door wimorami
ik heb een samsung ht-d 6500 besteld bij thiando op 3 juni 2011.
heb 16-8-2011 een mail gestuurd dat ik me geld terug gestort wil hebben omdat ze het product niet kunnen leveren.
mail terug ontvangen dat ze het geld terug zouden storten.
nu 26-8-2011 nog niets ontvangen, na 4 dagen bellen en geen gehoor en mail waar ik geen antwoordt op krijg.
het nijgt naar oplichting.
weet nu niet meer hoe ik moet handelen ,misschien even langs gaan in tilburg.
en meneer even vertellen dat ik me geld terug wil hebben.

Re: thiando.nl slechte aftersales

Geplaatst: 26 aug 2011 10:31
door joskes
Hoi wirando,

Gewoon naartoe gaan.
Het is een gewoon woonhuis met eraan vast een kantoortje.
Als ze niet openen bij alle buren aanbellen met de vraag hoe je hen kan bereiken en erbij vermelden waarom je hem wil spreken.
Daar houd ie niet van.
Verder zou ik als ik jou was meteen je ervaring gaan plaatsen op zoveel mogenlijke fora en al die links doorsturen naar hem waar je het hebt geplaatst.
Denk bijv. aan tweakersnet ,hardware.info,kassa,webwereld enz.
Ik kan je verzekeren dat ie dan heel snel je geld stort.
Heb ik ook gedaan en in no time was het geregeld met die figuur.
Later kwamen de smeekbedes van hem om overal mijn postings te verwijderen.

groetjes jos

Re: thiando.nl slechte aftersales

Geplaatst: 10 dec 2011 11:32
door Norman1971
Op 27-11-2011 een bestelling gedaan en factuur voldaan via ideal. Tot op heden geen bestelling binnen gehad. Er word niet gereageerd op mails en de telefoon word al helemaal niet opgenomen. Inmiddels melding van internet fraude gedaan bij de politie op de site mijnpolitie.nl. Verzoeke aan iedereen die gedupeerd is een melding van het voorval te maken op deze site. Laten wij onze krachten bundelen zodat dit bedrijf aangepakt kan worden.

Re: thiando.nl slechte aftersales

Geplaatst: 14 feb 2012 19:48
door vanstiphout
wil een ieder die opgelicht is door thiando een mail sturen naar http://[email protected] om alle klachten te verzamelen en stappen te ondernemen.mvg Riek