KPN glasvezel ook regelrechte RAMP!!!
Geplaatst: 20 dec 2010 20:38
Enige tijd geleden stond er een stand in het winkelcentrum om KPN glasvezel te promoten. Wij hadden op dat moment al glasverzel via een andere aanbieder en KPN had een leuke aanbieding. Zodoende hadden wij ons hiervoor aangemeld...
Hier begonnen de problemen.
In eerste instantie zou er een monteur komen installeren op 5 november 2010. Wij wilden deze afspraak verzetten, maar toen bleek dat er helemaal geen afspraak in het systeem stond. Voor niets van alles geregeld.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 26 november. Wij vol goede moed een dag vrijgenomen voor de monteur. Belt die man `s middags om aan te geven dat er een onderdeel niet zou zijn, wat later bleek dat de levensweg niet in orde was. Waar wij later achter kwamen dat dit een extra handeling is die een medewerker in de computer moet uitvoeren om de lijn vrij te krijgen. In de tussentijd hadden wij de huidige aanbieder al opgezegd en deze had ook de lijn al vrijgegeven (iets wat ook dient te gebeuren bij glasvezel). De reden dat de monteur een onderdeel zou missen was dus al een smoes.
Wij in de tussentijd vaak met KPN gebeld waar in sommige gevallen de medewerkers van de klantenservice zomaar de verbinding verbreken als het ze te moeilijk wordt.
Opnieuw een afspraak maken voor 10 december..we beginnen de moed op te geven dat het nu wel goed gaat dus bellen we met de klantenservice van de huidige aanbieder, deze geeft aan dat alles in orde is wat hun betreft.
Niet wat KPN betreft dus...De monteur die op 10 december komt krijgt de boel niet aan de praat. Schijnt nu dus dat de verkoopdienst van KPN een aanmelding krijgt, deze in het systeem zet en een foutmelding krijgt bij klanten die al glasvezel hebben, waarna ze de hele aanmelding uit het systeem halen en er dus ook geen aanvullende actie wordt ondernomen.
Wij hebben op dit moment geen telefoon, televisie of internet meer. Na nogmaals langdurig telefonisch contact via GSM (10 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik....je weet het wel..) Uiteindelijk de oude aanbieder gebeld en daar maar weer het abonnement aangegaan.
Zaterdags 11 december is er nogmaals een monteur geweest, deze heeft ons de situatie uitgelegd en gaf ook aan dat er van de 5 nieuwe aanmeldingen en 4 niet werken...Puinhoop dus.
Elke keer als er contact wordt opgenomen met de klantenservice hoor je keer op keer een lulsmoes en ze kunnen er helemaal niets. Wij hebben uiteindelijk gebeld met de klantenservice om dan maar de boel te annuleren, ja de medewerker die ons toen te woord stond kon nota bene niet in de systemen dus we moesten maandag maar terug bellen!!!
Uiteindelijk hebben we een afspraak gemaakt om de boel te laten ophalen, hiervoor hadden we morgen 21 december de afspraak staan, we zouden hiervoor stickers toegestuurd krijgen om op de pakketten te plakken, maar, je raad het al, die zijn er niet. Weer bellen dan maar met de klantenservice.... Staat er helemaal geen ophaalopdracht in de computer. Lekker zootje dus.
Hier begonnen de problemen.
In eerste instantie zou er een monteur komen installeren op 5 november 2010. Wij wilden deze afspraak verzetten, maar toen bleek dat er helemaal geen afspraak in het systeem stond. Voor niets van alles geregeld.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 26 november. Wij vol goede moed een dag vrijgenomen voor de monteur. Belt die man `s middags om aan te geven dat er een onderdeel niet zou zijn, wat later bleek dat de levensweg niet in orde was. Waar wij later achter kwamen dat dit een extra handeling is die een medewerker in de computer moet uitvoeren om de lijn vrij te krijgen. In de tussentijd hadden wij de huidige aanbieder al opgezegd en deze had ook de lijn al vrijgegeven (iets wat ook dient te gebeuren bij glasvezel). De reden dat de monteur een onderdeel zou missen was dus al een smoes.
Wij in de tussentijd vaak met KPN gebeld waar in sommige gevallen de medewerkers van de klantenservice zomaar de verbinding verbreken als het ze te moeilijk wordt.
Opnieuw een afspraak maken voor 10 december..we beginnen de moed op te geven dat het nu wel goed gaat dus bellen we met de klantenservice van de huidige aanbieder, deze geeft aan dat alles in orde is wat hun betreft.
Niet wat KPN betreft dus...De monteur die op 10 december komt krijgt de boel niet aan de praat. Schijnt nu dus dat de verkoopdienst van KPN een aanmelding krijgt, deze in het systeem zet en een foutmelding krijgt bij klanten die al glasvezel hebben, waarna ze de hele aanmelding uit het systeem halen en er dus ook geen aanvullende actie wordt ondernomen.
Wij hebben op dit moment geen telefoon, televisie of internet meer. Na nogmaals langdurig telefonisch contact via GSM (10 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik....je weet het wel..) Uiteindelijk de oude aanbieder gebeld en daar maar weer het abonnement aangegaan.
Zaterdags 11 december is er nogmaals een monteur geweest, deze heeft ons de situatie uitgelegd en gaf ook aan dat er van de 5 nieuwe aanmeldingen en 4 niet werken...Puinhoop dus.
Elke keer als er contact wordt opgenomen met de klantenservice hoor je keer op keer een lulsmoes en ze kunnen er helemaal niets. Wij hebben uiteindelijk gebeld met de klantenservice om dan maar de boel te annuleren, ja de medewerker die ons toen te woord stond kon nota bene niet in de systemen dus we moesten maandag maar terug bellen!!!
Uiteindelijk hebben we een afspraak gemaakt om de boel te laten ophalen, hiervoor hadden we morgen 21 december de afspraak staan, we zouden hiervoor stickers toegestuurd krijgen om op de pakketten te plakken, maar, je raad het al, die zijn er niet. Weer bellen dan maar met de klantenservice.... Staat er helemaal geen ophaalopdracht in de computer. Lekker zootje dus.