Pagina 1 van 1

Geschoffeerd door de klantenservice van Connexxion/Breng

Geplaatst: 20 dec 2010 21:03
door Jacky2006
Vandaag hadden mijn vriend en ik afgesproken met een vriendin. Zoals pakken we altijd eerst de bus om bij het station aan te komen.

Eenmaal bij de halte aangekomen, blijkt er aangegeven te zijn dat de bussen met vertraging rijden. Er blijken een paar buitelandse toeristen te zijn die meer dan een uur op de bus zaten te wachten.
Ook wij moesten lang wachten. Dus ik besloot om de klantenservice van Connexxion oftwerwijl Breng te bellen (zit onder 1 maatschappij). Bijna 10 minuten gewacht te hebben en zeker 20 keer gehoord te hebben: "al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft", kreeg ik dan eindelijk een vrouw aan de lijn.
Ik vroeg haar of er vandaag nog bussen gingen rijden. Ook vertelde ik dat er een paar toeristen meer dan een uur op de bus zaten te wachten in de kou. De vrouw was ijskoud en zei: "Ja mevrouw dat kan nu eenmaal gebeuren." Ik vroeg haar of er geen compensatie was, en daar begonnen ze niet aan. Waarnaar ik vroeg dat ik het zeker kon doen met een "excusus voor het ongemak" en dat was het. Toen was de vrouw beledigd en hing gewoon op. En dat noemt zich dan klantenservice!

Re: Geschoffeerd door de klantenservice van Connexxion/Breng

Geplaatst: 22 dec 2010 21:51
door halfje
Beste Jacky,

Zoals je wellicht hebt gemerkt heeft het de afgelopen dagen flink gesneeuwd en gevroren. Derhalve was het erg glad en glibberig op de weg.
Zoals je misschien ook wel eens hebt gezien, rijdt de bus ook over de weg.
Dus als je nou eens goed nadenkt, snap je dan de dat de bussen daardoor flink wat vertraging en uitval op lopen? Ja, snap je dat? Goed zo!
Dat noemen ze overmacht (=connexxion kan hier niets aan doen).

Dus nee, je krijgt hier (hoe kan het) GEEN compensatie voor. :roll:
En ZELFS geen excuses voor het ongemak.

Misschien moet jij je excuses maar eens aanbieden, om Connexxion in zulke hectische omstandigheden, met zulke onnozele vragen te bestoken.