In augustus een last minute geboekt bij Landal. Nu stond op de website duidelijk vermeld dat de (kinder-)korting nog niet in de prijs was verwerkt (dit zou automatisch gaan). Ik heb vervolgens geboekt maar er werd niets verwerkt.
Klacht ingediend in augustus en vervolgens 3,5 maand moeten wachten op antwoord (ondacks de toezegging van 10 dagen). Zij wezen de klacht af onder verwijzing naar de algemene voorwaarden.
Vervolgens na de afwijzing de site bezocht maar deze is helemaal aangepast. Alle zaken over kortingen zijn verdwenen en er wordt alleen nog maar verwezen naar de algemene voorwaarden. Ik vind het eigenlijk niet kunnen als je het volgende op de website zet (citaat):"In deze prijzen is een eventuele jong-gezin, alles kids, 55+ of lang-verblijf-korting nog niet verwerkt. Deze kortingen worden in de uiteindelijke prijsberekening automatisch meegenomen."
Dit doen ze dus gewoon niet. Heeft iemand anders dit ook gehad?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] genept in Last minute Landal
Re: genept in Last minute Landal
Hoi,
bij ons werd het onlangs wel gewoon verrekend tijdens het boeken op de site.
Kan het zijn dat het per park verschillend is? Kan me herinneren dat we het bij een ander park niet kregen, heb daar eigenlijk niet verder bij stilgestaan waarom bij de één wel en de andere niet (beide landal)
gr Brieziet
bij ons werd het onlangs wel gewoon verrekend tijdens het boeken op de site.
Kan het zijn dat het per park verschillend is? Kan me herinneren dat we het bij een ander park niet kregen, heb daar eigenlijk niet verder bij stilgestaan waarom bij de één wel en de andere niet (beide landal)
gr Brieziet
Re: genept in Last minute Landal
Volgens mij krijg je nooit extra korting bij een last minute.