Direct Incasso en Sell It h.o.d.n. Hotel Gold Card
Geplaatst: 22 dec 2010 09:41
Hallo,
Ik ben verwikkeld in een strijd met Direct Incasso en Sell It h.o.d.n. Hotel Gold Card.
07 december 2009 ben ik akkoord gegaan met de eenmalige afschrijving van 104,90. December dit jaar ontdekte ik dat men opnieuw geld heeft afgeschreven echter dit maal 149 euro. Hier ben ik niet akkoord mee gegaan daar naar mijn inziens ik maar akkoord heb gegeven voor 1 maal een afschrijving en niet nog een afschrijving.
Enige tijd later ontving ik een brief van Direct Incasso. Men verwijst naar een telefonische overeenkomst (hieronder uitgeschreven). Ik heb een reactie terug gestuurd maar tot op de dag van vandaag geen reactie van Direct Incasso mogen ontvangen.
Vervolgens hun weer gebeld i.v.m. uitblijven van een reactie. Eerste keer dat ik weer belde was alles afgesloten en nu opeens krijg ik weer een brief alswel dat ik nu ook direct te boek sta als wanbetaler.
Wat zijn mijn rechten?
Heeft u zelf al geluisterd naar de band-opname van 07 december 2009?
Er word continue gesproken over het feit dat het pakket 1 malige word afgeschreven en dat is in 2009.
In de opname word gesproken over een 2 tal kaarten.
1x hotel gold card 104, 90
1x hoter zilver card 149,00
We praten hierover een nieuwe automatische afschrijving en daarvoor is geen akkoord gegeven. Tevens opvallende is dat de zilvercard is verdwenen uit het gehele verhaal.
Zoals telefonisch verzocht zie ik graag waar ik akkoord ga met deze nieuwe afschrijving. Zoals gezegd als dat aangetoond kan worden is er geen probleem. Echter daar hier steeds over een 1 malige afschrijving word gesproken ben ik ook niet akkoord gegaan met de nieuwe automatische incasso afschrijving.
Met vriendelijk groet,
Kris
PS. Geluidopname is in mijn bezit
Ik ben verwikkeld in een strijd met Direct Incasso en Sell It h.o.d.n. Hotel Gold Card.
07 december 2009 ben ik akkoord gegaan met de eenmalige afschrijving van 104,90. December dit jaar ontdekte ik dat men opnieuw geld heeft afgeschreven echter dit maal 149 euro. Hier ben ik niet akkoord mee gegaan daar naar mijn inziens ik maar akkoord heb gegeven voor 1 maal een afschrijving en niet nog een afschrijving.
Enige tijd later ontving ik een brief van Direct Incasso. Men verwijst naar een telefonische overeenkomst (hieronder uitgeschreven). Ik heb een reactie terug gestuurd maar tot op de dag van vandaag geen reactie van Direct Incasso mogen ontvangen.
Vervolgens hun weer gebeld i.v.m. uitblijven van een reactie. Eerste keer dat ik weer belde was alles afgesloten en nu opeens krijg ik weer een brief alswel dat ik nu ook direct te boek sta als wanbetaler.
Wat zijn mijn rechten?
Heeft u zelf al geluisterd naar de band-opname van 07 december 2009?
Er word continue gesproken over het feit dat het pakket 1 malige word afgeschreven en dat is in 2009.
In de opname word gesproken over een 2 tal kaarten.
1x hotel gold card 104, 90
1x hoter zilver card 149,00
We praten hierover een nieuwe automatische afschrijving en daarvoor is geen akkoord gegeven. Tevens opvallende is dat de zilvercard is verdwenen uit het gehele verhaal.
Zoals telefonisch verzocht zie ik graag waar ik akkoord ga met deze nieuwe afschrijving. Zoals gezegd als dat aangetoond kan worden is er geen probleem. Echter daar hier steeds over een 1 malige afschrijving word gesproken ben ik ook niet akkoord gegaan met de nieuwe automatische incasso afschrijving.
Met vriendelijk groet,
Kris
PS. Geluidopname is in mijn bezit