LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketservice.nl

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
conniedekruijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:50

ticketservice.nl

Ongelezen bericht door conniedekruijk »

Wij hadden kaarten besteld voor het mega piratenfestijn. Een paar dagen voor het zo ver was kwamen wij er achter dat er helemaal geen podiumplaatsen waren. Door mijn ziekte ben ik niet gegaan. Probeer nu ons geld terug te krijgen maar ze reageren bijna niet. Ze sturen ons steeds weer naar een ander. Wij hebben podimkaartjes gekocht dan moeten ze deze toch kunnen leveren en zo niet het geld terug storten? Iemand tips wat we verder nog kunnen doen?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: ticketservice.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

De kernvraag is : Welke tickets zijn er eigenlijk besteld ?

Het is , helaas, aan jou om aan te tonen dat je wel podiumplaatsen hebt besteld, en iets anders hebt gekregen. Als je daar niks op papier van hebt , sta je juridisch gezien niet sterk.

(Ik ga er wel vanuit dat je door je ziekte alleen maar van podiumplaatsen gebruik kunt maken. Bijvoorbeeld omdat je in een rolstoel zit. Dat zou dan ook de reden geweest zijn om wegens je ziekte niet te gaan toen je erachter kwam dat je geen podiumplaatsen had).

Mijn advies is om in ieder geval een brief te schrijven aan de organisatie, en het geheel uit te leggen en te vragen of ze geen vervangende podiumkaarten voor een volgend piratenfestijn kunnen sturen, dit omdat je nu geen gebruik hebt kunnen maken van de kaarten.

Gesloten