| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kapotte meter een pluim voor Enexis
kapotte meter een pluim voor Enexis
bij ons heeft een zeer vriendelijke meneer van Enexis de meter doorgemeten
dit deed hij met een kast verbruikte 3000 watt bij hoog tarief gaf de teller aan schrik niet 18000 watt en het zelfde met laag tarief 10000 dus zeker kapot
nu woon ik hier 10 jaar eerste eigenaar
hoe gaat dit nou verder
hoever word er terug gekeken of/of betaald
en hoe lang gaat dit duren
ps er is nog geen nieuwe meter geplaatst
volgens de heer normaal binnen 2 weken maar aangezien de feest dagen kan dat langer duren
en nu het zeker is dat de meter kapot is krijg ik dan meteen de €190 die ik eerst moest betalen voor er überhaupt iemand komt
meteen terug of moet ik wachten tot de totale berekening is gemaakt
alvast bedankt Marcel
dit deed hij met een kast verbruikte 3000 watt bij hoog tarief gaf de teller aan schrik niet 18000 watt en het zelfde met laag tarief 10000 dus zeker kapot
nu woon ik hier 10 jaar eerste eigenaar
hoe gaat dit nou verder
hoever word er terug gekeken of/of betaald
en hoe lang gaat dit duren
ps er is nog geen nieuwe meter geplaatst
volgens de heer normaal binnen 2 weken maar aangezien de feest dagen kan dat langer duren
en nu het zeker is dat de meter kapot is krijg ik dan meteen de €190 die ik eerst moest betalen voor er überhaupt iemand komt
alvast bedankt Marcel
Laatst gewijzigd door weslingh op 23 dec 2010 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: kapotte meter een pluim voor Enexis
heb de restitutie van Enexis al mogen ontvangen top
binnen 4 werkdagen het geld terug een warme douche voor Enexis
binnen 4 werkdagen het geld terug een warme douche voor Enexis
Ongelooflijk.. Enexis die iets goed doet! Die warme douche moet een welkome afwisseling zijn van de koude die ze normaal hebben 
Goed te horen dat het bij jou goed is gegaan!
Goed te horen dat het bij jou goed is gegaan!
de meter is onder tussen vervangen en heb ook het rapport van de aan huis ijking ontvangen
de meter is opgestuurd voor officiele ijking waarna verrekening zal plaats vinden
hou jullie op de hoogte als er iets meer bekend is
m.v.g marcel
de meter is opgestuurd voor officiele ijking waarna verrekening zal plaats vinden
hou jullie op de hoogte als er iets meer bekend is
m.v.g marcel
he he na heel veel bellen a €0.10 per minuut is eneco met een berekening gekomen van wat ik terug zou krijgen
alles bij elkaar komen we op €2800 ben er blij mee (dit is een berekening over 3 jaar) en hoop ook dat het geld binnen de 10 beloofde werkdagen op mijn rekening staat
m.v.g marcel
alles bij elkaar komen we op €2800 ben er blij mee (dit is een berekening over 3 jaar) en hoop ook dat het geld binnen de 10 beloofde werkdagen op mijn rekening staat
m.v.g marcel