Oproep voor NUON klanten
Geplaatst: 23 dec 2010 10:22
Heb onlangs contract bij Nuon opgezegd. Werd hierop gisteren door Nuon gebeld met de vraag of ik geen klant wilde blijven als ik 20 % en 5 % korting kreeg op mijn huidige tarieven. Hierop gaf ik aan dat ik nu helemaal het gevoel kreeg dat ik altijd al teveel heb betaald voor mijn energie. Ben dan ook niet gecharmeerd van dit aanbod, tenzij met terugwerkende kracht e.e.a. wordt verrekend. Dat kon natuurlijk niet.
Ook mijn buurman heeft onlangs gebeld en gedreigd op te stappen. Ook hij krijgt nu de genoemde korting doorberekend.
Slapen wij nu allemaal (inclusief ikzelf) en laten we de energiebedrijven geoorloofd onze portemonnee leegtrekken met ogenschijnlijk veel te hoge tarieven voor energie?
Ik ben benieuwd of er een weg is die, wanneer we dit als verbruikers gezamenlijk aanpakken, de energieleveranciers verplicht normale tarieven te berekenen i.p.v. de trouwe stilzwijgende klant de korting te laten betalen voor bovenstaande gevallen.
Ook mijn buurman heeft onlangs gebeld en gedreigd op te stappen. Ook hij krijgt nu de genoemde korting doorberekend.
Slapen wij nu allemaal (inclusief ikzelf) en laten we de energiebedrijven geoorloofd onze portemonnee leegtrekken met ogenschijnlijk veel te hoge tarieven voor energie?
Ik ben benieuwd of er een weg is die, wanneer we dit als verbruikers gezamenlijk aanpakken, de energieleveranciers verplicht normale tarieven te berekenen i.p.v. de trouwe stilzwijgende klant de korting te laten betalen voor bovenstaande gevallen.