| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dat is weg.goed zo
-
Sara Etty
Re: Dat is weg.goed zo
'Pagina van Sara'? Ik neem aan dat je doelt op de topic 'vraag aan Sara'.
-
Sara Etty
Mooi, laten we de dingen duidelijk houden.
Maar weg...? Het is eerder een soort spook topic geworden. Het neemt toe in omvang zonder dat er de mogelijkheid bestaat om te reageren, en zonder dat de titel te zien is of de maker. Apart verhaal.
Maar weg...? Het is eerder een soort spook topic geworden. Het neemt toe in omvang zonder dat er de mogelijkheid bestaat om te reageren, en zonder dat de titel te zien is of de maker. Apart verhaal.
-
PLUKKER
Huh? Ik kan gewoon reageren daar hoor!?
PLUKKER - heeft alleen even niets om op te reageren in die topic
PLUKKER - heeft alleen even niets om op te reageren in die topic
-
PLUKKER
Wow, dan hebben ze nieuwe technieken ontwikkeld bij de TROS denk ik. Progressie, het is wat.
PLUKKER - is blij verrast
PLUKKER - is blij verrast
-
toet
Sara nou begin het weer.Ik schat jou toch iets hoger in.Je weet dat ze door gaan.toet
-
PLUKKER
Lucmans, check de spooktopic...
PLUKKER - lacht in het vuistje
PLUKKER - lacht in het vuistje
-
Sara Etty
Hi Toet,
Ik weet niet precies wat je wilt dat ik niet doe. Maar ik ben toch wel wat verrast door het feit dat sommigen wel en anderen niet kunnen reageren op die topic, zeker daar ik zie dat er wel reacties bijkomen, want dat stukje wordt op mijn scherm nog wel weergegeven. Ik geloof ook niet dat ik op enige wijze iets onbetamelijks heb gezegd, is inderdaad niet mijn stijl. Kortom, hoe zit dit?
Groet, Sara
Ik weet niet precies wat je wilt dat ik niet doe. Maar ik ben toch wel wat verrast door het feit dat sommigen wel en anderen niet kunnen reageren op die topic, zeker daar ik zie dat er wel reacties bijkomen, want dat stukje wordt op mijn scherm nog wel weergegeven. Ik geloof ook niet dat ik op enige wijze iets onbetamelijks heb gezegd, is inderdaad niet mijn stijl. Kortom, hoe zit dit?
Groet, Sara
-
PLUKKER
Oh nee Luc? Als jij denkt dat ik jou niet snap, dan denk ik dat jij jezelf niet snapt, snap je? Ach, laat maar...
PlucKER - geeft het op met Luc
PlucKER - geeft het op met Luc
-
Luc
Sara, ik vermoed dat enkelen die aan de discussie hebben deelgenomen in dat topic, daar niet meer kunnen posten.
Vind ik overigens een hele vreemde beslissing. Maar affijn.
Vind ik overigens een hele vreemde beslissing. Maar affijn.
-
toet
Je gaf goede raad aan de mensen.Er zijn er veel die daar wat aan hebben.En dat is goed.Maar zolang dit forum bestaat zijn er mensen die niets anders doen dan andere afkraken of in de maling nemen.Reageer daar niet op dan hebben ze ook geen lol meer.Ik weet precies wat het is in het verleden reageerde ik ook,geloof me ze zijn het sop niet waard.groetjes toet
-
Maarten
Luc, dat dacht ik eerst ook maar het is toch niet zo. Want vanaf met een ander ip-nummer lukte het me ook niet de topic te openen. Inmiddels kan ik er wel in:
http://www.trosradar.nl/?url=radarforum ... tegorie=12
Groet Maarten
http://www.trosradar.nl/?url=radarforum ... tegorie=12
Groet Maarten
-
Radar
Beste forumbezoekers,
Er is inderdaad een slotje geplaatst op het topic: "Vraag voor Sara Etty".
Wij zijn nu aan het uitzoeken waarom sommige bezoekers nog wel op dit topic kunnen posten.
Redactie TROS Radar
Er is inderdaad een slotje geplaatst op het topic: "Vraag voor Sara Etty".
Wij zijn nu aan het uitzoeken waarom sommige bezoekers nog wel op dit topic kunnen posten.
Redactie TROS Radar
-
Maarten
Beste Tros,
Kunt u het niet zo laten? Het heeft namelijk toch wel wat.
groet Maarten
Kunt u het niet zo laten? Het heeft namelijk toch wel wat.
groet Maarten