slechte service Whirlpool
Geplaatst: 13 jan 2011 12:02
Op 22 november 2010 kregen we problemen met onze wasmachine van drie jaar oud. In deze drie jaar heeft de machine door omstandigheden maar heel weinig gedraaid, dus eigenlijk nog zo goed als nieuw.
Er zit een verlengde garantie op van 5 jaar.
Pas op 14 december 2010 kon er een monteur komen. Uitgelegd dat het probleem zich gaat voordoen na ongeveer één uur draaien. Het lijkt dan wel of de machine op hol slaat, gaat uit en weer aan, trommel maakt lawaai, etc.
Monteur heeft de machine uitgelezen en een contact hersteld. Hij heeft de machine aangezet en is weggegaan.
U begrijpt het al, na een uur draaien hetzelfde probleem. Meteen de servicedesk gebeld in de hoop dat de monteur nog in de buurt is. Men zal kijken, echter na drie uur wachten ga ik zelf maar weer bellen. De monteur kan niet meer komen want zit in Utrecht. Dat is niet zo gek na drie uur.
Vervolgens weer een week wachten voordat er een monteur kan komen. Deze is 21 december langs geweest.
De monteur geeft aan dat er een nieuwe “timer” besteld moet worden. Op de vraag hoe lang dat gaat duren geeft de monteur als antwoord dat dat geen weken zal zijn.
Maandag 10 januari naar de servicedesk gebeld met de vraag of men al wat meer weet. Dit is niet geval en afgesproken wordt dat we de volgende dag terug gebeld zullen worden hoe het verder opgelost kan gaan worden. Echter horen we niks en bellen 12 januari zelf maar weer. Natuurlijk weet men in eerste instantie niks van het gesprek van maandag en moeten we na 8 weken niet kunnen wassen maar weer geduld hebben.
Kortom: Wat een slechte service van Whirlpool!
Er zit een verlengde garantie op van 5 jaar.
Pas op 14 december 2010 kon er een monteur komen. Uitgelegd dat het probleem zich gaat voordoen na ongeveer één uur draaien. Het lijkt dan wel of de machine op hol slaat, gaat uit en weer aan, trommel maakt lawaai, etc.
Monteur heeft de machine uitgelezen en een contact hersteld. Hij heeft de machine aangezet en is weggegaan.
U begrijpt het al, na een uur draaien hetzelfde probleem. Meteen de servicedesk gebeld in de hoop dat de monteur nog in de buurt is. Men zal kijken, echter na drie uur wachten ga ik zelf maar weer bellen. De monteur kan niet meer komen want zit in Utrecht. Dat is niet zo gek na drie uur.
Vervolgens weer een week wachten voordat er een monteur kan komen. Deze is 21 december langs geweest.
De monteur geeft aan dat er een nieuwe “timer” besteld moet worden. Op de vraag hoe lang dat gaat duren geeft de monteur als antwoord dat dat geen weken zal zijn.
Maandag 10 januari naar de servicedesk gebeld met de vraag of men al wat meer weet. Dit is niet geval en afgesproken wordt dat we de volgende dag terug gebeld zullen worden hoe het verder opgelost kan gaan worden. Echter horen we niks en bellen 12 januari zelf maar weer. Natuurlijk weet men in eerste instantie niks van het gesprek van maandag en moeten we na 8 weken niet kunnen wassen maar weer geduld hebben.
Kortom: Wat een slechte service van Whirlpool!