Iemand Ervaring met Verssappers.nl? Onbetrouwbaar!
Geplaatst: 14 jan 2011 11:00
Ik heb 3 weken geleden een sappers besteld via http://www.versapers.nl
Het apperaat heeft mij 299 euro gekost. Daar heb ik best lang voor gespaart!
Ik heb het apparaat ontvangen en ben gelijk aan de slag gegaan. Helaas werkte het apperaat bij mij niet zoals het moest. Het persen ging heel traag. En ik ik merkte al gauw dat ik alles in heel kleine stukjes moest snijden (blokjes van 2x2cm) en alles er echt 1 voor 1 (dus 1 stukje erin, 5 seconde wachten, volgend stukje erin) in moest doen, ook de zachte vruchten! Dit is niet wat het apperaat beloofde. Er werdt gezegt dat het lekker snel zou gaan. Maar dit kost mij ten eerste tijd extra om alles fijn te snijden en vervolgens nog eens tijd extra om te wachten op het apparaat! Dus ik heb gemailt en gebeld. Telefonisch kreeg ik geen gehoor. Ik heb toen gemailt of ik het apperaat terug kon sturen. Ik wil dit apparaat niet omdat het niet doet wat het beloofd. Misschien is het zelfs een technische fout!
Ik kreeg daarop pas 1 week later mijn eerste antwoord dat ze daar niet aan deden. Maar ze wilde wel bellen (pas de donderdag in de week erna) om te kijken of het probleem opgelost kon worden. (ondertussen staat het apperaat hier, ik durf het niet te gebruiken omdat ik niet weet waar ik aan toe ben)
Ik heb daarop nog gemailt wat ik tot die tijd met het apparaat moest doen. Maar weer geen reactie. Het is nu vrijdag 1 week later en ik heb nog steeds geen mailreactie gehad. En denk je dat ze gisteren gebeld hebben? Mooi niet dus. Dit zijn toch geen afspraken.
Heeft iemand misschien ervaring met deze website? Of tips met wat ik nu nog kan doen?
Ik vind het in iedergeval heel telerustellend dat mensen zo met hun klanten om gaan. 300 euro is niet niks. Maar afspraken niet nakomen en niet reageren vind ik laf. Een grote dikke MIN - voor sappers.nl!!
Het apperaat heeft mij 299 euro gekost. Daar heb ik best lang voor gespaart!
Ik heb het apparaat ontvangen en ben gelijk aan de slag gegaan. Helaas werkte het apperaat bij mij niet zoals het moest. Het persen ging heel traag. En ik ik merkte al gauw dat ik alles in heel kleine stukjes moest snijden (blokjes van 2x2cm) en alles er echt 1 voor 1 (dus 1 stukje erin, 5 seconde wachten, volgend stukje erin) in moest doen, ook de zachte vruchten! Dit is niet wat het apperaat beloofde. Er werdt gezegt dat het lekker snel zou gaan. Maar dit kost mij ten eerste tijd extra om alles fijn te snijden en vervolgens nog eens tijd extra om te wachten op het apparaat! Dus ik heb gemailt en gebeld. Telefonisch kreeg ik geen gehoor. Ik heb toen gemailt of ik het apperaat terug kon sturen. Ik wil dit apparaat niet omdat het niet doet wat het beloofd. Misschien is het zelfs een technische fout!
Ik kreeg daarop pas 1 week later mijn eerste antwoord dat ze daar niet aan deden. Maar ze wilde wel bellen (pas de donderdag in de week erna) om te kijken of het probleem opgelost kon worden. (ondertussen staat het apperaat hier, ik durf het niet te gebruiken omdat ik niet weet waar ik aan toe ben)
Ik heb daarop nog gemailt wat ik tot die tijd met het apparaat moest doen. Maar weer geen reactie. Het is nu vrijdag 1 week later en ik heb nog steeds geen mailreactie gehad. En denk je dat ze gisteren gebeld hebben? Mooi niet dus. Dit zijn toch geen afspraken.
Heeft iemand misschien ervaring met deze website? Of tips met wat ik nu nog kan doen?
Ik vind het in iedergeval heel telerustellend dat mensen zo met hun klanten om gaan. 300 euro is niet niks. Maar afspraken niet nakomen en niet reageren vind ik laf. Een grote dikke MIN - voor sappers.nl!!