essent handmatige maandelijkse overboeking wordt geweigerd
Geplaatst: 17 jan 2011 09:01
Sinds geruime tijd worden mijn handmatige overboekingen terug gestort op mijn rekening, dit sinds oktober vorig jaar 2010.
Nu stort ik al jaren handmatig mijn voorschot over voor de eerste van elke komende voorschot maand, en heb nooit problemen gehad.
Heb gebeld maar krijg geen antwoord behalve dat de boekingen bij essent pas actief zijn op de 14e van elke maand, en mijn verklaring dat er iets is verandert in het systeem krijg ik geen gehoor op.
Heb gevraagd of de persoon een notitie wou vermelden en deze derhalve door te sturen naar de ict afdeling zodat er naar kan worden gekeken.
Maar deze persoon vermelde mij dat dat niet mogelijk was om een notitie te maken en deze door te sturen naar een andere afdeling, lijkt mij stug, en als het wel zo is dan id het naar mijn mening zeer slecht gesteld met de service garantie van essent.
Op deze manier krijg je nooit een antwoord en spek je alleen jezelf op extra kosten door te bellen.
Maar goed nu mijn vraag aangezien de persoon vermelde dat ik de eerste ben die met deze klacht aan komt zetten, en zij nooit heeft gehoord dat anderen dezelfde klacht hebben.
Wie o wie heeft het zelfde probleem met zijn/haar handmatige overboekingen naar essent( geen automatische betalingen dus).
De reden voordat een ander hier op reageert, ik boek handmatig over om zo de controle over mijn betalingen te houden, en te voorkomen dat er dubbel wordt afgeboekt(in het verleden vaak gebeurd, en je vervolgens bij hels deuren je geld weer terug moet halen), vandaar dat ik de controle zelf in handen heb over mijn bank rekening, en op tijd mijn voorschot handmatig overboek voor de 14 e van elke maand.
bvd
chris
Nu stort ik al jaren handmatig mijn voorschot over voor de eerste van elke komende voorschot maand, en heb nooit problemen gehad.
Heb gebeld maar krijg geen antwoord behalve dat de boekingen bij essent pas actief zijn op de 14e van elke maand, en mijn verklaring dat er iets is verandert in het systeem krijg ik geen gehoor op.
Heb gevraagd of de persoon een notitie wou vermelden en deze derhalve door te sturen naar de ict afdeling zodat er naar kan worden gekeken.
Maar deze persoon vermelde mij dat dat niet mogelijk was om een notitie te maken en deze door te sturen naar een andere afdeling, lijkt mij stug, en als het wel zo is dan id het naar mijn mening zeer slecht gesteld met de service garantie van essent.
Op deze manier krijg je nooit een antwoord en spek je alleen jezelf op extra kosten door te bellen.
Maar goed nu mijn vraag aangezien de persoon vermelde dat ik de eerste ben die met deze klacht aan komt zetten, en zij nooit heeft gehoord dat anderen dezelfde klacht hebben.
Wie o wie heeft het zelfde probleem met zijn/haar handmatige overboekingen naar essent( geen automatische betalingen dus).
De reden voordat een ander hier op reageert, ik boek handmatig over om zo de controle over mijn betalingen te houden, en te voorkomen dat er dubbel wordt afgeboekt(in het verleden vaak gebeurd, en je vervolgens bij hels deuren je geld weer terug moet halen), vandaar dat ik de controle zelf in handen heb over mijn bank rekening, en op tijd mijn voorschot handmatig overboek voor de 14 e van elke maand.
bvd
chris