LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort zakelijke ellende

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ppooll

telfort zakelijke ellende

Ongelezen bericht door ppooll »

Geachte dames en heren,

Hierbij mijn verhaal..

Ik ben al van 12 november bezig met de ellende waar telfort me mee laat zitten.
Hun hadden een accountmanager gestuurd en na een goed gesprek met als uitkomst van een leuke besparing en met de mogelijkheid om 2 telefoons na te laten sturen zodra de iphone4 uit waren, diezelfde week hebben we nog een contract bij telfort getekend. Na een week niks gehoord te hebben hoe het zou verlopen kom ik er dus achter dat deze accountmanager niet meer in dienst van telfort bleek te zijn waarna de ellende begon. Ik kreeg dus een nieuwe accountmanager toegewezen maar na verschillende telefoongesprekken en emails werd ik het zat van het gedraai en wilde ik dat hij langskwam na een tijd heb ik het voor elkaar gekregen om een afspraak te maken, wat gebeurt? de man belt op de dag van afspraak dat het niet kan vanwege de weersomstandigheden en van een nieuwe afspraak is het niet meer gekomen. Hierna nog verschillende emails gestuurd. Ondertussen kreeg ik brieven van telfort dat verschillende nummers niet meegnomen konden worden inverband vorige contract terwijl de acountmanager alles voorschotelde als een simpele overstap. uiteindelijk heb ik nu na een paar maanden nog geen antwoord hoe het zit met de nummers en de iphones kon ik ook op mijn buik schrijven want dan moest ik van de nieuwe accountmanager 2 nieuwe abonnementen aanschaffen! Ik ben er kotsmisselijk van en betreur het feit dat ik ooit ben weggegaan bij kpn! Telfort heeft de slechtse service die ik ooit ben tegengekomen!!

Mvg,

Raoul
Laatst gewijzigd door ppooll op 18 jan 2011 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified

Re: telfort zakelijke ellende

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@ppooll,

Graag zoeken wij voor u uit waar het mis gaat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, klantnummer, e-mailadres en 06-nummer nodig. Via een privébericht kunt u de gevraagde informatie aan mij kenbaar maken.

Daphne

Gesloten