Lijbrandt/Houten
Geplaatst: 20 jan 2011 11:40
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier op het forum, en heb een verhaal dat ik graag met "Jullie" wil delen.
Ik heb nare ervaringen met Lijbrandt. Lijbrandt is een telecom en internet aanbieder.
Nieuw in houten, ik heb bij hun 2 losse diensten afgenomen voor de duur van 1 jaar. Ik geloof dat dat is geweest in okt 2010. nu zitten we in 2011 en ik heb in de 3 maandjes niet meer dan ellende gehad met Lijbrandt. zo adverteerde met een zogenaamde "Zekerheid'sgarantie" dat wil zeggen dat je dus 2 maanden gratis gebruik mag maken van de diensten die je afneemt. ook staat er bij mocht je niet te spreken zijn over onze diensten of als niet alles werkt zo als het hoort dan kon je binnen die 2 maanden kosteloos van lijbrandt af, het contract zou dan beeindigd worden. ik had meteen al ellende, ik heb hier over gebelt maar kreeg een voicemail bericht te horen. ik besloot, aangezien ik nog in die 2 maanden Zekerheidsgarantie zat om het schriftelijk op te zeggen. zodat ik kosteloos van lijbrandt af zou zijn. maar niets bleek minder waar. ik heb 15 keer gebelt met lijbrandt, omdat ik gewoon geen brief kreeg of reactie. toen ik belde werd mij steeds gezegd dat ze dat moesten nakijken omdat de mensen achter de telefoon er verder niet over gaan. hij/zij vertelde me steeds "Uw word vandaag nog terug gebelt," dit na mijn 15 telefoontjes ben ik ook nog nooit terug gebelt. iets waar ik me erg boos over maak. ik heb 2 diensten van hun. TV en Internet. wat werkt er allemaal niet, of half?!!
1: Uitzending gemist, werkt maar voor de helft.
2: Afstand's bediening doet wat hij zelf wilt.
3: Internet.. ik koop elke maand 100MB upload en 100MB download in. ik kom alleen niet veder als 19MB download en 15MB upload.
Het internet heb ik altijd stabiel gehad bij Online. ik heb echt spijt dat ik in dit wazige oplichters praktijkje ben getuind. ik game erg veel als hobby. dan heb ik gewoon een stabiele verbinding nodig. nu is dat dus niet meer, dit dankzij Lijbrandt. ik betaalde vroeger 40 euro aan TV(KPN) en Internet (Online). nu betaal ik 80 euro voor 2 diensten die half werken. Nu vraag ik me af, Mogen ze 80 euro rekenen voor 2 diensten die half werken? laten we zeggen dat internet 40 euro kost voor 100MB up en down. als ze dit niet leveren mogen ze dan incasseren? ik ben op contract overeen gekomen met de afspraak dat ik 100MB upload en 100MB download zou krijgen. die krijg ik nu niet! en ik wil daar ook gewoon niet meer voor betalen. ik moet me aan de afspraken houden dan moeten zij dat ook doen!
Hebben meer mensen ellende met die "NIET na komende afspraken bedrijf lijbrandt?"
Hopelijk doet Radar daar eens onderzoek naar. ik wil dan erg graag in de uitzending komen.
Groetjes Creeper.
Ik ben nieuw hier op het forum, en heb een verhaal dat ik graag met "Jullie" wil delen.
Ik heb nare ervaringen met Lijbrandt. Lijbrandt is een telecom en internet aanbieder.
Nieuw in houten, ik heb bij hun 2 losse diensten afgenomen voor de duur van 1 jaar. Ik geloof dat dat is geweest in okt 2010. nu zitten we in 2011 en ik heb in de 3 maandjes niet meer dan ellende gehad met Lijbrandt. zo adverteerde met een zogenaamde "Zekerheid'sgarantie" dat wil zeggen dat je dus 2 maanden gratis gebruik mag maken van de diensten die je afneemt. ook staat er bij mocht je niet te spreken zijn over onze diensten of als niet alles werkt zo als het hoort dan kon je binnen die 2 maanden kosteloos van lijbrandt af, het contract zou dan beeindigd worden. ik had meteen al ellende, ik heb hier over gebelt maar kreeg een voicemail bericht te horen. ik besloot, aangezien ik nog in die 2 maanden Zekerheidsgarantie zat om het schriftelijk op te zeggen. zodat ik kosteloos van lijbrandt af zou zijn. maar niets bleek minder waar. ik heb 15 keer gebelt met lijbrandt, omdat ik gewoon geen brief kreeg of reactie. toen ik belde werd mij steeds gezegd dat ze dat moesten nakijken omdat de mensen achter de telefoon er verder niet over gaan. hij/zij vertelde me steeds "Uw word vandaag nog terug gebelt," dit na mijn 15 telefoontjes ben ik ook nog nooit terug gebelt. iets waar ik me erg boos over maak. ik heb 2 diensten van hun. TV en Internet. wat werkt er allemaal niet, of half?!!
1: Uitzending gemist, werkt maar voor de helft.
2: Afstand's bediening doet wat hij zelf wilt.
3: Internet.. ik koop elke maand 100MB upload en 100MB download in. ik kom alleen niet veder als 19MB download en 15MB upload.
Het internet heb ik altijd stabiel gehad bij Online. ik heb echt spijt dat ik in dit wazige oplichters praktijkje ben getuind. ik game erg veel als hobby. dan heb ik gewoon een stabiele verbinding nodig. nu is dat dus niet meer, dit dankzij Lijbrandt. ik betaalde vroeger 40 euro aan TV(KPN) en Internet (Online). nu betaal ik 80 euro voor 2 diensten die half werken. Nu vraag ik me af, Mogen ze 80 euro rekenen voor 2 diensten die half werken? laten we zeggen dat internet 40 euro kost voor 100MB up en down. als ze dit niet leveren mogen ze dan incasseren? ik ben op contract overeen gekomen met de afspraak dat ik 100MB upload en 100MB download zou krijgen. die krijg ik nu niet! en ik wil daar ook gewoon niet meer voor betalen. ik moet me aan de afspraken houden dan moeten zij dat ook doen!
Hebben meer mensen ellende met die "NIET na komende afspraken bedrijf lijbrandt?"
Hopelijk doet Radar daar eens onderzoek naar. ik wil dan erg graag in de uitzending komen.
Groetjes Creeper.