KPN mobile internet maakt er een potje van in t buitenland
Geplaatst: 22 jan 2011 19:52
In december 2010 stuurt KPN twee rekeningen waarvan een van bijna 283,80 euro!! en een van 60 euro. Ik heb een bundel om van alles te kunnen met mijn telefoon ook internetten en GPS. Deze GPS had ik aan staan in Duitsland om te kijken of deze het deed. Daarnaast heb ik een spelletje gedownload “ angry birds” dit is een gratis android spelletje. Dit wordt allemaal op je telefoon gezet dus is geen online spelletje samen was dit ongeveer 54 mb met mijn apple download ik dit in een paar sec. Alles waar ik mee werk op de telefoon heb ik besproken met de KPN toen ik mijn HTC legend mobiel aanschafte en bij het business center heb ik aangegeven dat ik regelmatig naar het buitenland ben.
Het lukt de KPN wederom mijn gemoed toestand op de proef te stellen. De KPN heeft wel een een SMS je gestuurd in Duitsland dat ik boven de vijftig euro had geïnternet en dat ik extra moest betalen. In Zwitserland heb ik geïnternet via wifi draadloos internet van de familie waar wij verbleven. Wij dachten dat hier geen kosten aan verbonden zouden zijn. Echter dit is niet het geval!!!!
Al meerder malen ben ik belazerd door de kpn. Op de gespecificeerde rekening staan ook spook zaken met telefoonummer is die ik niet ken, maar waar ik wel voor mag betalen.
Wij zijn er klaar mee. Ik ga nadat mijn abonnement is uitgediend weg, Ik zou hier terminologie willen gebruiken waar de honden geen brood van lusten. De servicedesk is uiteraard niet in staat goed antwoord te geven. Zij volgen wat het hoger echelon bepaald tegen een hongerloon. Waar voor ik niet eerder weg ben gegaan? Omdat de landelijke mobile dekking uitstekend is en dit mag ook wel voor deze prijs:-)
Het lukt de KPN wederom mijn gemoed toestand op de proef te stellen. De KPN heeft wel een een SMS je gestuurd in Duitsland dat ik boven de vijftig euro had geïnternet en dat ik extra moest betalen. In Zwitserland heb ik geïnternet via wifi draadloos internet van de familie waar wij verbleven. Wij dachten dat hier geen kosten aan verbonden zouden zijn. Echter dit is niet het geval!!!!
Al meerder malen ben ik belazerd door de kpn. Op de gespecificeerde rekening staan ook spook zaken met telefoonummer is die ik niet ken, maar waar ik wel voor mag betalen.
Wij zijn er klaar mee. Ik ga nadat mijn abonnement is uitgediend weg, Ik zou hier terminologie willen gebruiken waar de honden geen brood van lusten. De servicedesk is uiteraard niet in staat goed antwoord te geven. Zij volgen wat het hoger echelon bepaald tegen een hongerloon. Waar voor ik niet eerder weg ben gegaan? Omdat de landelijke mobile dekking uitstekend is en dit mag ook wel voor deze prijs:-)