Tussentijdse prijsverhoging
Geplaatst: 23 jan 2011 15:08
30 december 2010 heb ik bij de Digital Warehouse vestiging in Haarlem een Nikon 35mm/1.8 objectief besteld. Deze stond op dat moment geprijsd voor € 165,=
De site van Digital Warehouse geeft de mogelijkheid om een notificatie te krijgen, zodra het artikel binnen is. Ik heb daar gebruik van gemaakt.
20 januari 2011 ontving ik een notificatie dat het objectief weer op voorraad was. In deze notificatie was een link opgenomen naar het artikel. Ik heb daar op gedrukt. Naast een afbeelding van het artikel stond ook de prijs € 165,=. Die middag werd ik gebeld door de vestiging in Haarlem dat het objectief voor mij klaar lag.
21 januari 2011 ben ik het bestelde objectief gaan ophalen, maar moest nu € 172,50 afrekenen. Ik heb hierover mijn beklag gedaan, echter zonder succes.
Vervolgens heb ik een mail geschreven naar Digital Warehouse (Amsterdam) waarin ik vroeg om opheldering over deze gang van zaken. In het antwoord wat ik vandaag ontving, staat dat het moment van afrekenen bepalend is voor de prijs.
Mijn vraag is: is dit juist?
Inmiddels (25 januari 2011) is e.a keurig opgelost door Digital warehouse. Ik krijg het verschil terug in de vorm van een tegoedbon. Sportief.
Vriendelijke groet,
H.Heemsbergen
De site van Digital Warehouse geeft de mogelijkheid om een notificatie te krijgen, zodra het artikel binnen is. Ik heb daar gebruik van gemaakt.
20 januari 2011 ontving ik een notificatie dat het objectief weer op voorraad was. In deze notificatie was een link opgenomen naar het artikel. Ik heb daar op gedrukt. Naast een afbeelding van het artikel stond ook de prijs € 165,=. Die middag werd ik gebeld door de vestiging in Haarlem dat het objectief voor mij klaar lag.
21 januari 2011 ben ik het bestelde objectief gaan ophalen, maar moest nu € 172,50 afrekenen. Ik heb hierover mijn beklag gedaan, echter zonder succes.
Vervolgens heb ik een mail geschreven naar Digital Warehouse (Amsterdam) waarin ik vroeg om opheldering over deze gang van zaken. In het antwoord wat ik vandaag ontving, staat dat het moment van afrekenen bepalend is voor de prijs.
Mijn vraag is: is dit juist?
Inmiddels (25 januari 2011) is e.a keurig opgelost door Digital warehouse. Ik krijg het verschil terug in de vorm van een tegoedbon. Sportief.
Vriendelijke groet,
H.Heemsbergen