Nieuwe ov kaart
Geplaatst: 24 jan 2011 11:52
Mijn echtgenote en ondergetekende moesten een nieuwe ov kaart hebben i.v.m. de verloop datum.
Bij mijn vrouw is toen een verkeerde geb.dat. ingevuld door het ov bedrijf,toen is het begonnen,mijn kaart klopte niet en van mijn vrouw ook niet.
Ik heb toen wel een keer of 15 gebeld a`10 ct p/min.
Klacht ingedient, bij de ov , bij de R E T gemeld (konden ook niets doen)
Ik heb nog gevraagd om een leidinggevende, geen reactie.
De kaart van ondergetekende is in orde gekomen.
Maar op de oude kaart van mijn vrouw stond nog ongeveer 15 euro.
Dit bedrag is nog steeds niet overgemaakt naar mijn giro rekening.
Het automatisch online opwaarderen en het aanvragen gaat ook niet,want dan komt er op site kaarthouder en rekeninghouder zijn niet de zelfde persoon.
Zo is het sinds 25 nov.2010 nog steeds niet inorde,wat moet ik hier mee.
M.Vr. Gr. W.l.van Doorn
Bij mijn vrouw is toen een verkeerde geb.dat. ingevuld door het ov bedrijf,toen is het begonnen,mijn kaart klopte niet en van mijn vrouw ook niet.
Ik heb toen wel een keer of 15 gebeld a`10 ct p/min.
Klacht ingedient, bij de ov , bij de R E T gemeld (konden ook niets doen)
Ik heb nog gevraagd om een leidinggevende, geen reactie.
De kaart van ondergetekende is in orde gekomen.
Maar op de oude kaart van mijn vrouw stond nog ongeveer 15 euro.
Dit bedrag is nog steeds niet overgemaakt naar mijn giro rekening.
Het automatisch online opwaarderen en het aanvragen gaat ook niet,want dan komt er op site kaarthouder en rekeninghouder zijn niet de zelfde persoon.
Zo is het sinds 25 nov.2010 nog steeds niet inorde,wat moet ik hier mee.
M.Vr. Gr. W.l.van Doorn