Wie heeft ervaring met Esprit-online
Geplaatst: 24 jan 2011 22:52
Ik ben benieuwd of mijn ervaring een incident is.
In oktober 2010 bestelde ik twee shirts bij Esprit-online. De bestelling werd 6 november 2010 bezorgd. Helaas bleken de shirts te groot, maar volgens de voorwaarden van Esprit is retour zenden een fluitje van een cent. (in mijn geval tot nu toe van 3500 centen)
Aangezien de originele doos beschadigd was, heb ik de shirts in een ander pakketje, maar voorzien van de Esprit-retourbon en -adresetiket teruggestuurd. Bewijs van verzending bewaard (vooruitziende blik?).
Ik kreeg geen bericht van ontvangst van de retourzending. Inmiddels wel 35 euro lichter en een heleboel mails verder, nog steeds geen bericht van Esprit. Ook al wordt in iedere mail standaard beloofd dat binnen 72 uur Esprit iets van zich laat horen. Niets dus! Ik heb de mails naar zowel de duitse als nederlandse adressen gezonden.
Uiteindelijk het dure 0900-nummer maar's gebeld. Ze konden niet zien dat mijn pakje ook daadwerkelijk was aangekomen. Ik hoefde alleen maar een kopie van het verzendbewijs te sturen naar hun adres in Duitsland en dan zou de rest geregeld worden.Kopietje verstuurd naar het opgegeven adres. Vervolgens is het al weken weer doodstil.
Ik ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.
Zijn er meer mensen met een dergelijke ervaring met deze webshop?
groetjes
Marjan
In oktober 2010 bestelde ik twee shirts bij Esprit-online. De bestelling werd 6 november 2010 bezorgd. Helaas bleken de shirts te groot, maar volgens de voorwaarden van Esprit is retour zenden een fluitje van een cent. (in mijn geval tot nu toe van 3500 centen)
Aangezien de originele doos beschadigd was, heb ik de shirts in een ander pakketje, maar voorzien van de Esprit-retourbon en -adresetiket teruggestuurd. Bewijs van verzending bewaard (vooruitziende blik?).
Ik kreeg geen bericht van ontvangst van de retourzending. Inmiddels wel 35 euro lichter en een heleboel mails verder, nog steeds geen bericht van Esprit. Ook al wordt in iedere mail standaard beloofd dat binnen 72 uur Esprit iets van zich laat horen. Niets dus! Ik heb de mails naar zowel de duitse als nederlandse adressen gezonden.
Uiteindelijk het dure 0900-nummer maar's gebeld. Ze konden niet zien dat mijn pakje ook daadwerkelijk was aangekomen. Ik hoefde alleen maar een kopie van het verzendbewijs te sturen naar hun adres in Duitsland en dan zou de rest geregeld worden.Kopietje verstuurd naar het opgegeven adres. Vervolgens is het al weken weer doodstil.
Ik ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.
Zijn er meer mensen met een dergelijke ervaring met deze webshop?
groetjes
Marjan