Pagina 1 van 1

internet en telefoon ziggo

Geplaatst: 25 jan 2011 13:54
door Janady
De laatste tijd valt het internet en de telefoon uit. Ziggo paar maal gebeld, m aar krijg te horen de stekker er maar een paar minuten uit halen. Echter geen resultaat, zat dit weekend weer zonder internet en telefoon. Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Gisteravond weer alles eruit. Nu komt er een monteur langs volgende week. Kosten in iedergeval voorrijden.
Is dit normaal, zijn er meer klachten over dit onderwerp en wat te doen. Ben al extra kosten kwijt aan mobiel bellen naar Ziggo.

Jannie

Re: internet en telefoon ziggo

Geplaatst: 25 jan 2011 13:58
door jlthkoch
Janady schreef:De laatste tijd valt het internet en de telefoon uit. Ziggo paar maal gebeld, m aar krijg te horen de stekker er maar een paar minuten uit halen. Echter geen resultaat, zat dit weekend weer zonder internet en telefoon. Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Gisteravond weer alles eruit. Nu komt er een monteur langs volgende week. Kosten in iedergeval voorrijden.
Is dit normaal, zijn er meer klachten over dit onderwerp en wat te doen. Ben al extra kosten kwijt aan mobiel bellen naar Ziggo.

Jannie
De kosten zijn inderdaad voor u indien het probleem zit in de bekabeling binnenshuis of aan het feit dat u uw plantengieter leeg heeft gegoten in het modem, ligt de fout echter aan het modem dat defect is dan zijn de kosten voor Ziggo en krijgt u een nieuw modem. Het is dus wel zaak er zeker van te zijn dat de fout niet ligt aan een gebrek dat door u zelf veroorzaakt is.

Re: internet en telefoon ziggo

Geplaatst: 25 jan 2011 14:32
door tiptoo
jlthkoch schreef:
De kosten zijn inderdaad voor u indien het probleem zit in de bekabeling binnenshuis of aan het feit dat u uw plantengieter leeg heeft gegoten in het modem, .

jawel hoor ze gooit er water over en belt dan ziggo :mrgreen: moet niet gekker worden!

Re: internet en telefoon ziggo

Geplaatst: 25 jan 2011 15:10
door jlthkoch
tiptoo schreef:
jlthkoch schreef:
De kosten zijn inderdaad voor u indien het probleem zit in de bekabeling binnenshuis of aan het feit dat u uw plantengieter leeg heeft gegoten in het modem, .

jawel hoor ze gooit er water over en belt dan ziggo :mrgreen: moet niet gekker worden!
Ik bedoelde dit uiteraard niet letterlijk! Maar er zullen er wel zijn die het proberen, ik zie Jannie daar uiteraard niet voor aan :)

Re: internet en telefoon ziggo

Geplaatst: 25 jan 2011 15:13
door tiptoo
jlthkoch schreef:
Ik bedoelde dit uiteraard niet letterlijk! Maar er zullen er wel zijn die het proberen, ik zie Jannie daar uiteraard niet voor aan :)
:lol:
okee ik dacht al :lol:

Re: internet en telefoon ziggo

Geplaatst: 25 jan 2011 16:41
door Ziggo Webteam Jelle
Janady schreef:De laatste tijd valt het internet en de telefoon uit. Ziggo paar maal gebeld, m aar krijg te horen de stekker er maar een paar minuten uit halen. Echter geen resultaat, zat dit weekend weer zonder internet en telefoon. Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Gisteravond weer alles eruit. Nu komt er een monteur langs volgende week. Kosten in iedergeval voorrijden.
Is dit normaal, zijn er meer klachten over dit onderwerp en wat te doen. Ben al extra kosten kwijt aan mobiel bellen naar Ziggo.

Jannie
Als de monteur een probleem vind in de verbinding tussen uw modem en computer of tussen uw modem en de telefoon, dan zijn de kosten voor uzelf. Zit het probleem tussen het modem en ons netwerk (de kabel naar buiten) of wanneer bijvoorbeeld het modem defect is, zijn de kosten voor ons.

Even terugkomend op het probleem: wanneer de telefoon en internetverbinding beide (tegelijk) wegvallen ligt het probleem vaak in de verbinding tussen modem en ons netwerk.