Ik heb laatst 2 vliegenlampen gekocht van het merk Eurom type idn-60.
Het zijn van die vliegenlampen die blauw licht verspreiden en die volgens de beschrijving vliegen aantrekt en ze middels een stroomstoot
naar het hiernamaals helpt.
Ze hangen nu 2 weken op en branden dag en nacht en heb zegge en schrijve 1 vliegje gevangen. De rest van de vliegenfamilie vliegt er rustig op los en blijven vooral uit de buurt van de blauwe lampen.
Ik vraag mij af of er meer mensen zijn met dezelfde ervaringen met
deze waardeloze lampen.
Groetjes: Vliegje.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vliegenlampen
-
pietje
Re: Vliegenlampen
Weet je ik heb een neefje en die ziet ze vliegen en die verkoopt die vliegenvangers ik denk dat hij de vliegjes vertelt pas op voor die vangers want dat is niet goed voor je.
Advies. Koop een barbecue van Tefal krijg je ook geen bruine worst.
pietje.
Advies. Koop een barbecue van Tefal krijg je ook geen bruine worst.
pietje.
-
Gast
Re: Vliegenlampen
JE LEUKSTE DAG IS JE LOTNUMMER!
Dayzers is de meest spraakmakende loterij van Nederland. Niet alleen omdat je iedere week kans maakt op € 500.000,- maar omdat je meespeelt met je bijzondere dag als lotnummer.
Wat is jouw bijzondere dag? En waarom? Die dag wordt nog leuker als je met die datum als lotnummer iedere week kans maakt op meer dan 100.000 geldprijzen!
Nu direct prijs!
Ga minimaal acht weken meespelen en je ontvangt meteen het originele Dayzers-badlaken.
Met welke bijzondere dag wil je meespelen?
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
Waarom is deze dag zo bijzonder?