LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia-regeling.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben Eegaleaser en heb bericht ontvangen dat ik niet meer voor de betalingsregeling in aanmerking kom. Dit is alweer een tijdje geleden.

Ik ben vandaag 2 keer gebeld door Dexia of ik een betalingsregeling wil treffen :?: :?: :?:

Ze zijn zwaar in paniek dus niet intrappen. Ik tenminste niet.

Dag.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door Luc »

Ahhhhh, dit is goed nieuwsssssssss :o :o


Luc :D

Gast

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door Gast »

Ze hebben hele callcenters aan het werk gezet. Ben ook gebeld.

Jan.

Gast

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 02 Aug 2003 13:22 door micros


--------------------------------------------------------------------------------

Dexia heeft ons goed voor de gek gehouden. Mijn man zit in de wao en zeiden hun aan de telefoon dat we kwijtschelding konden krijgen en dat we in aanmerking kwamen voor hardheidsclaucule.Maar we moesten wel eerst tekenen.Stom van ons om toch nog vertrouwen in hun te hebben. We hebben nog geen geld om bij wijze van spreken kleren te kopen.We stonden met de rug tegen de muur.
We kregen gisteren bericht dat we er niet voor in aanmerking kwamen en moeten alsnog 10.900 betalen. Daarom wil ik iedereen waarschuwen.
Trap er niet in want nou zijn we alle rechten kwijt.Schandalig en hopen we maar dat zij ook kijken voor diegene die getekend heeft of dat zomaar mag. Eerst iets beloven en je dan terug trekken. Heeft iemand een e-mailadres van minister Zalm zodat ik mijn verhaal aan hem kwijt kan en dat de drie wijzen ook hier naar kijken.Er moet toch ergen een wet zijn die de mensen hier tegen beschermen.Nergens krijgen we nog crediet maar bij hun gaat dat zomaar. We zijn er in getrapt.

Naar boven

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door willem »

Beste gast.

Vul even de email in op de Paybacksite. Je kunt er dan ook je persoonlijk verhaal bij kwijt en deze belandt tenminste bij de politiek.
Ik kreeg van Agnes Kant van de SP snel antwoord.

Gast

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door Gast »

Had ik al gedaan Willem.

Jan

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door willem »

Dan wens ik je in ieder geval veel sterkte en ik hoop, dat je op dit forum binnenkort weer wat zinvollere discussies kunt vinden i.p.v. die vuilspuiterij waarmee het forum op het ogenblik overspoeld wordt.

j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door j.moret »

heb ik ee ngeluk mij kunne ze niet bellen ze hebben mijn numme rniet en krijgen ze ook niet maar mensen vergeet niet ze nemen alles wel op maar ze hebben er ook een beleid van alles telefonisch afhandelen en niks schriftelijk daarom zijn ze weer aan het bellen geslagen ik zal wel weer een brief ontvangen dan binnen kort

gerda
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2003 20:14

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door gerda »

Ook ik ben vandaag gebeld door Dexia, wij zijn aangesloten bij e.v. en l.v.. Heb ze geantwoord dat ik niets telefonisch wilde doen en dat ze me konden schrijven. Ze wilden me duidelijk tot een discussie verleiden maar ben er dus niet op ingegaan. Heb ze duidelijk gesteld dat ze me mochten scghrijven en dat ik ze zou antwoorden.
Er werd gedreigd met de deurwaarder, maar als ik me niet vergis moeten ze dan toch een rechtzaak aanspannen????

Gerda.

Scheveninger
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 aug 2003 02:30

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door Scheveninger »

Gerda,

Klopt. Ze moeten je eerst een dagvaarding gestuurd hebben (en jij moet dan niet daarop gereageerd hebben) voordat ze een deurwaarder kunnen inschakelen. Je hebt nu nog alleen maar met Dexia te maken, de volgende stap is dat ze het doorsturen naar een incassobureau en die zeggen dan "Ja, mevrouw, het is heel ernstig want u bent nu namelijk bij ons in behandeling genomen dus ik zou maar gauw gaan betalen als ik u was" of iets dergelijks.

Maar vergis je niet : zowel Dexia zelf als het incassobureau kunnen alleen maar dreigen. Er staat je een tijd te wachten van dreigementen, dreigementen en nog eens dreigementen. Hou vol. (ik zit in hetzelfde schuitje)

Tip: hou de telefonische conversaties met Dexia zo kort mogelijk. Alles wordt opgenomen en alles wat ze van die opnames in je nadeel kunnen gebruiken zullen ze (mochten ze ooit in die positie komen) ook gebruiken.

Mvg
Scheveninger.

j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door j.moret »

dexia neem wel gerechts deurwaarders in dienst er is er wel een verschil tussen maar ggn heeft nij ook heel goed bedreigt met een proces i heb zelfs een blanco dagvaardiging va hun ontvangen maar om dat ik niet reageerde en niet met een goede evt betalingsvoorstel kwam heeft ggn de zaak weer terug gegeven aan dexia en nu afwachten wat hun gaan doen waarschijnlijk bij ij het zelfde als wat nu bij monique gebeurt is

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia-regeling.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hallo Allemaal,

Dexia is dus begonnen met weer een telefoon-rondje, dreigingen in het algemeen.

Een soort dreiggedrag dat je ook vaak ziet bij dieren, vooral als ze wat onzeker zijn, als dieren niet graag vechten omdat ze vermoeden dat ze niet sterk staan dan is dreiging een goed alternatief, blazen, snuifen, grommen de horens in grond en vooral veel machts vertoon.

dat is wat Dexia doet, Maar let op Dexia, hou er a.u.b. rekening mee houden dat als de dreiging niet naar wens verloopt dan laat het verliezende dier vaak van alles lopen, pas dus goed op; Het kantoorpand moet schoon opgeleverd worden bij vertrek.

Ton

Gesloten