LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbereikbaar na nummerportering hollands nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
grave176

Onbereikbaar na nummerportering hollands nieuwe

Ongelezen bericht door grave176 »

Gisteren ineens geen netwerk meer op mijn nieuwe hollandsnieuwe simkaart. Ook op mijn te behouden (tmobile) nummer geen netwerk meer. Ik bel mijn te behouden nummer op , krijg ik een wazige voicemail. Ik ben er dus maar vanuit gegaan dat mijn nummer naar hollandsnieuwe geporteerd is.. Op de website staat nog steeds "nummerbehoud" in aanvraag. Na 5 uur onbereikbaar te zijn maar eens het telefoonummer van de klantenservice opgezocht. BLIJKT DIE ER HELEMAAL NIET TE ZIJN ! kon alleen een verzoek achterlaten met reden, om terug gebeld te worden. Nu ruim 26 later nog niet terug gebeld. Maar even contact opgenomen met tmobile en hij blijkt inderdaad gisteren geporteerd te zijn. 2 uur geleden weer een melding gemaakt met het verzoek dringend mijn nummer weer in de lucht te brengen. Ben bang dat het na het weekend word.
Fijn dat oa de ingbank Tancodes verstuurd naar mijn mobiel en ik nu dus geen geld kan overmaken, om maar te zwijgen van alle klanten die je niet kunnen bereiken.

LET DUS OP, BIJ HOLLANDSNIEUWE IS NIEMAND DIE JE KAN HELPEN BINNEN 2 DAGEN ALS ER IETS FOUT GAAT...

Yme

Re: Onbereikbaar na nummerportering hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Yme »

Waarom zet je niet alles dikgedrukt en in hoofdletters neer? Dat lucht beter op. :roll:

suikerklontje

Ongelezen bericht door suikerklontje »

Hollandse nieuwe?

Hmmm zeker geen uitjes genomen... Krijg je niets extra's :o
Maar geen klantenservice? dat is wel raar.....

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

suikerklontje schreef:Hollandse nieuwe?

Hmmm zeker geen uitjes genomen... Krijg je niets extra's :o
Maar geen klantenservice? dat is wel raar.....
Hollands Nieuwe heeft wel een klantenservice, maar die kun je niet bellen, je kunt alleen een terugbelverzoek invullen en hopen en bidden dat ze je inderdaad zoals op de site staat binnen 2 dagen terugbellen, ik heb het 2 maal ingevuld, beide keren heeft het meer dan 4 dagen geduurd. Voor mij geen Hollands Nieuwe.
In dit geval is het gebrek aan telefonische klantenservice nog vervelender, want HN kan niet op de GSM van topicstarter terugbellen, die doet het immers niet, moet TS dan maar 4 of 5 dagen thuis gaan zitten wachten of HN misschien daarheen belt????

Volslagen krankzinnig systeem.

Everstein

Ongelezen bericht door Everstein »

Ik kan ook niet meer bellen of gebeld worden nadat mijn oude nummer naar Hollandsnieuwe is geporteerd. Den portering is op 27/1 succesvol verlopen. Ik ben echter maar twee dagen bereikbaar geweest met het geporteerde nummer op het netwerk van Hollandsnieuwe.

Vanaf vandaag krijgen bellers te horen dat mijn nummer niet in gebruik is. Wanneer ik zelf wil bellen krijg ik direct een 3-toon te horen (opheffingstoon).

Wanneer ik inlog op mijn-hollandsnieuwe zie ik dat er geen abonnent informatie is. Ook staat daar nog het oorspronkelijke hollandsnieuwe nummer Welke overigens ook niet werkt.

De helpdesk is alleen via mail bereikbaar en belt indien nodig op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur terug. Hier baal ik enorm van.

Een hele slechte start dus..

CaptainSlow

Everstein schreef: De helpdesk is alleen via mail bereikbaar en belt indien nodig op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur terug. Hier baal ik enorm van.

Een hele slechte start dus..
Dat terugbellen is volgens de site binnen 2 werkdagen, aangezien het nu zaterdag is, is de eerste werkdag pas maandag. Als ze net zo snel zijn als bij mij heb je woensdag of donderdag contact.
Ze lezen overigens wel mee op dit forum, een uur nadat ik een topic had geopend kreeg ik al een prive-bericht van een medewerker, dus als ze dit consequent doen hoor je misschien maandag al iets.

Mij benieuwen hoe lang ze dit systeem volhouden, mijn portering was geblokkeerd (oude provider Simpel is bezig met switchen netwerk), dus mijn aanvraag is in overleg geannuleerd waarna ik het over een maandje (als de Simpel switch voltooid is) opnieuw zou proberen.
Geen haar op mijn hoofd die daar nu nog over denkt.

corine23

Ongelezen bericht door corine23 »

Ik heb een "abonnement" aangevraagd. Binnen 2 dagen had ik alle spullen in huis, maar helaas niet het goede.
Hierop heb ik tot 5x toe geprobeerd om teruggebeld te worden door Hollands Nieuwe, maar wacht nu inmiddels 3 weken en heb nog steeds geen telefoon of mail gehad.

Heb nu dan ook maar voor mezelf besloten dat ik van het abonnement af wil. Ik ga dan ook de nodige stappen ondernemen indien ze niet uiterlijk donderdag a.s. (10 februari) gereageerd hebben.

Nu ik het bovenstaande allemaal lees, heb ik er namelijk absoluut geen vertrouwen in en het feit dat je geen klantenservice hebt is al helemaal belachelijk.

joosteto

Ongelezen bericht door joosteto »

Ja, mijn portering ging ook mis.

6 jan hollandsnieuwe aangevraagd (met nummer portering), 1 of 2 dagen later kon ik bellen met het tijdelijke nummer, en portering zou pas 7 februari in gaan (ik dacht dat die portering maar 10 dagen mocht duren?)

Maar sinds 7 februari kan ik niet meer bellen/internetten met mijn hollandsnieuwe SIMkaart, en als ik mijn geporteerde nummer bel krijg ik ook een voicemail aan de lijn.

Als ik de klanten 'service' email krijg ik na twee dagen als reactie 'het gaat meer dan 2 dagen duren om op te lossen'.

Leuk.

Zijn er ook hollandsnieuwe klanten waar de nummerportering wel goed ging?

CaptainSlow

joosteto schreef:Ja, mijn portering ging ook mis.

Vast wel, alleen zijn die tevreden en komen hier niet :D

kiz

Ongelezen bericht door kiz »

CaptainSlow schreef:
joosteto schreef:Ja, mijn portering ging ook mis.

Vast wel, alleen zijn die tevreden en komen hier niet :D
Ze bestaan inderdaad. Zoonlief heeft op 27 januari een abonnement aangevraagd incl. portering van zijn prepaid Vodafone nummer. Op 29 januari de spullen ontvangen. Er werd geen datum aangegeven voor de portering.
Zoonlief was dan ook flink uit z'n hum toen hij op 1 februari zowel op zijn oude als op zijn nieuwe nummer onbereikbaar bleek, tot 's avonds om een uur of 9 spontaan de nieuwe simkaart gewoon bleek te werken met zijn geporteerde nummer. En nog steeds zonder problemen werkt.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Altijd leuk om een positieve reactie te zien! Dat zien we hier helaas niet zoveel.

Sjaakiezwart

Ongelezen bericht door Sjaakiezwart »

Weer zo'n typische klacht.

Mensen, leer dan ook is dat als je het goedkoopste kiest, je hier nooit service voor hoeft te verwachten.

Een gier eet de restjes van een andere jager.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Sjaakiezwart

haha sure.
Vodafone netwerk ja, maar geen vodafone! Is toch héél wat anders. en nee ze zijn niet de allerallergoedkoopste maar waarom denk je dat zo iets niet in de winkels verkocht wordt?

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Sjaakiezwart

Een dochteronderneming is dan wel eigenaar. echter valt dit onder andere voorwaarden.

Dit is een onderneming welke zich richt op ' de minder goede klanten'.

Als jij als Hollands Nieuwe klant gaat bellen naar de klantenservice van Vodafone zullen ze je niet helpen, dit omdat 80% van de medewerkers die hier zitten geen eens weten wat hollands nieuwe inhoudt, omdat dit totaal niet relevant is.

Hollands nieuwe is een budget onderdeel van. Er wordt toch ook geen reclame gemaakt dat dit iets met vodafone te maken heeft?

Christiana

Ongelezen bericht door Christiana »

Hoi,

Wat ik me afvraag, zijn jullie problemen inmiddels opgelost?

Mijn nummer zou 17 maart geporteerd worden en volgens de website is dat ook gebeurd. Dat zal inderdaad, want ik kan er vanaf die dag in elk geval geen gebruik meer van maken. Ik had expres al een dag gewacht met een mail te sturen naar de klantenservice, om de portering de 'tijd' te geven. De 18e heb ik dat dus gedaan. Vervolgens krijg ik die dag een reactie of niets werkt, weer teruggestuurd, nee niets werkt. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. De telefoon herkend de simkaart niet eens. Of ik wel een simlock vrije telefoon heb? Ja natuurlijk anders bestel ik toch geen sim only abonnement. Voor de zekerheid ook nog een oud toestel en die van mijn man geprobeerd, maar nee, het ligt dus niet aan mijn toestel, want op die toestellen werkt het ook niet. Op maandag de 21 krijg ik een mail dat ik maar een dag moet 'wachten' want een portering kan wel een dag duren! Jaja, dit sturen ze 2 (werk) dagen na de portering. Ik vraag me af waar hun verstand zit om zo'n antwoord te geven.

Dus ik maar weer keurig gereageerd, dat heb ik gedaan en het werkt nog niet. Maandag de 21e. Je krijgt weer keurig een bevestigingsmail, maar dat is het. Nu zijn we een week verder na de portering en ik moet maar wachten......doen ze wel iets........zijn ze er mee bezig.........??? Ik weet het allemaal niet.

Ik vraag me af hoe lang alles bij jullie geduurd heeft voor je weer bereikbaar was. Mijn geduld begint op te raken en naar mijn idee hoef je niet te betalen voor een dienst die niet geleverd is.........

TWO

Ongelezen bericht door TWO »

Wij hebben verschillende SIM-kaartjes van Hollands Nieuwe, maar het loopt allemaal nog niet zoals het de bedoeling is. Het is erg onhandig dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en niet reageren op de 'bel me terug' verzoeken en e-mail vragen via de website. Ik heb weken geleden een mailtje gehad van [email protected] (met een niet werkend antwoord), maar op een vraag naar dat adres komt niets terug.
De klantenservice van Hollandse Nieuwe ligt bij 2Contact uit Haarlem (http://www.2contact.com/newsitems/show_latest/46), maar die hebben vooral een grote voorraad daders op het kerkhof en een gebrek aan verantwoordelijken.

Wie verzint er anno 2011 een telefoniebedrijf zonder telefonisch contactpunt? Een bedrijf mag van mij best op de kosten letten, maar deze manier van werken lijkt me weinig constructief.
Hollands Nieuwe: heb oog voor de klant en zet een telefoonnummer op de site.

CaptainSlow

Wie verzint er anno 2011 een telefoniebedrijf zonder telefonisch contactpunt? Een bedrijf mag van mij best op de kosten letten, maar deze manier van werken lijkt me weinig constructief.
Hollands Nieuwe: heb oog voor de klant en zet een telefoonnummer op de site
Dat was ook ooit zo bij de Primafoon winkels.
Het is te gek voor woorden dat je dagen-, voor sommigen wekenlang af moet wachten tot het men belieft je eens terug te bellen.
Welke idioot dit bedacht heeft?
Wat ben ik blij dat mijn aanvraag al fout ging en ik nog net kon annuleren als ik eerder had gelezen dat je ze niet kunt bellen was ik er niet eens aan begonnen.
Ik dacht alles goed bekeken te hebben maar dit was me niet opgevallen, wie verwacht er nou ook zo iets belachelijks.

Christiana

Ongelezen bericht door Christiana »

Hoi,

Mijn probleem is opgelost! Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en die werkt met mijn 'oude' nummer. Ik kan bellen, gebeld worden en sms-en. (internet vind ik niet zo belangrijk, nog niet getest) Ik hoop dat dat zo blijft, want als ik sommige verhalen lees, houdt het er zo opeens mee op.... Maar tot nu eerst tevreden :)

Gesloten