service Mediamarkt Alkmaar
Geplaatst: 28 jan 2011 12:53
Ik wil hierbij mijn ongenoegen kenbaar maken over de slechte service van Mediamarkt. Mijn klacht gaat materieel gezien ‘nergens over’, maar is toch zeer frustrerend.
Kort: ik kocht in aug 2010 een led-tv. Bij afhalen bleek de doos geopend te zijn geweest (wat ik zelf moest ontdekken!). Ik maakte bezwaar. Thuis mocht ik alles controleren en bellen als er iets ontbrak. Er ontbrak inderdaad een pakje accessoires om de tv aan de wand te hangen. Die had ik nodig. Dus ik belde. Zou besteld worden. Inmiddels bijna een half jaar, ongeveer 15 telefoontjes en 5 bezoeken aan Mediamarkt verder tot nu toe zonder resultaat. Slechts herhaalde excuses en ‘we zijn er mee bezig’. Ook importeur LG stuurt mij weer terug naar Mediamarkt.
Ik maak me vooral zorgen over de expansiedrift en schreeuwerigheid van een bedrijf als Mediamarkt en het verschil waarop zgn ‘service’ wordt beloofd en daadwerkelijk verleend.
Misschien voor Radar iets om eens nader te onderzoeken. Hoewel het mijn echte probleem nog niet oplost, misschien wel mijn bezorgdheid.
Kort: ik kocht in aug 2010 een led-tv. Bij afhalen bleek de doos geopend te zijn geweest (wat ik zelf moest ontdekken!). Ik maakte bezwaar. Thuis mocht ik alles controleren en bellen als er iets ontbrak. Er ontbrak inderdaad een pakje accessoires om de tv aan de wand te hangen. Die had ik nodig. Dus ik belde. Zou besteld worden. Inmiddels bijna een half jaar, ongeveer 15 telefoontjes en 5 bezoeken aan Mediamarkt verder tot nu toe zonder resultaat. Slechts herhaalde excuses en ‘we zijn er mee bezig’. Ook importeur LG stuurt mij weer terug naar Mediamarkt.
Ik maak me vooral zorgen over de expansiedrift en schreeuwerigheid van een bedrijf als Mediamarkt en het verschil waarop zgn ‘service’ wordt beloofd en daadwerkelijk verleend.
Misschien voor Radar iets om eens nader te onderzoeken. Hoewel het mijn echte probleem nog niet oplost, misschien wel mijn bezorgdheid.