Pagina 1 van 1

service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 28 jan 2011 12:53
door weru
Ik wil hierbij mijn ongenoegen kenbaar maken over de slechte service van Mediamarkt. Mijn klacht gaat materieel gezien ‘nergens over’, maar is toch zeer frustrerend.
Kort: ik kocht in aug 2010 een led-tv. Bij afhalen bleek de doos geopend te zijn geweest (wat ik zelf moest ontdekken!). Ik maakte bezwaar. Thuis mocht ik alles controleren en bellen als er iets ontbrak. Er ontbrak inderdaad een pakje accessoires om de tv aan de wand te hangen. Die had ik nodig. Dus ik belde. Zou besteld worden. Inmiddels bijna een half jaar, ongeveer 15 telefoontjes en 5 bezoeken aan Mediamarkt verder tot nu toe zonder resultaat. Slechts herhaalde excuses en ‘we zijn er mee bezig’. Ook importeur LG stuurt mij weer terug naar Mediamarkt.
Ik maak me vooral zorgen over de expansiedrift en schreeuwerigheid van een bedrijf als Mediamarkt en het verschil waarop zgn ‘service’ wordt beloofd en daadwerkelijk verleend.
Misschien voor Radar iets om eens nader te onderzoeken. Hoewel het mijn echte probleem nog niet oplost, misschien wel mijn bezorgdheid.

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 28 jan 2011 13:02
door dhc
Denk niet dat Radar hier iets mee gaat doen. Er zijn duizenden bedrijven, bekend en onbekend, waar wel eens iets aan mankeert. Als Radar daar aan gaat beginnen dan kunnen ze wel 24/7 gaan uitzenden.

En: accessoires om de TV aan de muur te hangen? Sinds wanneer worden die meegeleverd?

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 28 jan 2011 13:16
door tiptoo
mediamarkt is overal slecht waardeloze winkel, slechte service staan ze om bekend.

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 28 jan 2011 14:36
door ronald g
Intussen hebben ze wel de Its en Modern.nl over de kling gejaagd. Maar goed montage materiaal voor muurbevestiging wordt niet standaard mee geleverd.

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 30 jan 2011 22:29
door dhc
ronald g schreef:Intussen hebben ze wel de Its en Modern.nl over de kling gejaagd. Maar goed montage materiaal voor muurbevestiging wordt niet standaard mee geleverd.
Dat hebben die bedrijven zelf gedaan,arrogant personeel en (te) klein assortiment. Tevens geen multimedia assortiment.
Enne, geef even antwoord op mijn vraag: ophangmateriaal meegeleverd?
Nog nooit meegemaakt....

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 21 nov 2013 10:18
door aerox
Ik heb nooit problemen gehad bij de mediamarkts in Rotterdam. Soms keken ze geeneens de spullen na en kreeg ik me geld al terug. En nee, ik werk niet voor mm.

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 07 dec 2013 00:02
door Peeceetje
Waarom accepteer je een doos welke geopend is??? Bij MM gebeurd dat regelmatig, moet je gewoon niet accepteren, dan kun je op je vingers na gaan dat er iets mis mee kan zijn.

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 07 dec 2013 00:08
door dhc
Gewoon reageren hoor op een bar oud topic....

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 07 dec 2013 00:48
door weinaldum
tiptoo schreef:mediamarkt is overal slecht waardeloze winkel, slechte service staan ze om bekend.
Waarom denkt u dat ? Heeft ook nog een andere tip ?

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 07 dec 2013 21:38
door 53o
De reden dat het zo lang duurt is omdat jij akkoord bent gegaan. Je hebt een 2e handsje gekregen en hebt het geaccepteerd (dus makkelijke klant voor hun, jij accepteert een retourtje).

Laat je ballen zien en eis geld terug omdat zij niet hun afspraken nakomen. Je gaat toch geen half jaar wachten op niet nagekomen afspraken?

Je hebt geen nieuw product gekregen, je bent akkoord gegaan met hun voorstel, zij zijn hun voorstel niet nagekomen binnen redelijke tijd, eis gewoon jouw geld terug en koop een nieuwe.

Met zo'n houding wordt je binnen 1 week een Vogel's ophangsetje aangeboden, maar niet als je maar geduldig blijft.

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Geplaatst: 07 dec 2013 21:39
door 53o
Oftewel, mijn tip, laat het escaleren.