Pagina 1 van 1
glasvezel KICKXL
Geplaatst: 29 jan 2011 00:52
door iskksj
kan iemand mij meer vertellen over deze glasvezel provider

Re: glasvezel KICKXL
Geplaatst: 20 dec 2011 14:00
door Gijs12
Als ik een tip mag geven. Ga niet in zee met de firma KickXL. Het is één groot drama. Afspraken worden niet nagekomen, er wordt structureel niet teruggebeld. Lange wachttijden bij de telefoon. Diverse storingen in de glasvezelverbinding. Er wordt niet geluisterd naar monteurs die oplossingen voor de storing aandragen. Elke klacht wordt afgeschoven op aannemers of installateurs.
Maar wel direct de eerste betalingstermijn afschrijven.
Re: glasvezel KICKXL
Geplaatst: 28 jan 2013 21:06
door sandra40
Wij hebben sinds vorig week dinsdag geen internet,tv en telefoon.Ze schuiven de problemen maar steeds naar een ander(glasvezel fiber)Vandaag pas een monteur geweest om een nieuwe modem te plaatsen want ze dachten dat het aan de modem ligt.Niet dus.Doet het nog steeds niet.Een week geen tv dat is erg als je een dochter heb van 10 jaar.Kick xl trekt daar helemaal niks van aan.We bellen iedere dag met ons mobiel en dan duurt het 20 minuten voor je aan de beurt ben!We krijgen toch hoge mobielrekening deze maand!!We weten even geen raad meer wat we nog kunnen doen.Nu een week niks.
Re: glasvezel KICKXL
Geplaatst: 29 jan 2013 00:39
door Klaas01
sandra40 schreef:Wij hebben sinds vorig week dinsdag geen internet,tv en telefoon.Ze schuiven de problemen maar steeds naar een ander(glasvezel fiber)Vandaag pas een monteur geweest om een nieuwe modem te plaatsen want ze dachten dat het aan de modem ligt.Niet dus.Doet het nog steeds niet.Een week geen tv dat is erg als je een dochter heb van 10 jaar.Kick xl trekt daar helemaal niks van aan.We bellen iedere dag met ons mobiel en dan duurt het 20 minuten voor je aan de beurt ben!We krijgen toch hoge mobielrekening deze maand!!We weten even geen raad meer wat we nog kunnen doen.Nu een week niks.
Het blijkt dat er geen overeenkomst is gemaakt providers en glasfiber, dit zal pas in maart gebeuren. Het is dus goed mogelijk dat uw kabeltje ook per ongeluk uit de centrale is gehaald. Reggefiber is voor de aansluiting verantwoordelijk van de providers dus u zult bij Reggefiber moeten zijn.