Schandalig behandeld Leenbakker, koop nooit iets online!!!
Geplaatst: 29 jan 2011 13:34
Aan het begin van deze maand heb ik 2 grote zweefdeurkasten besteld bij Leenbakker.
Ik was in het filiaal in Zaandam geweest en had de kasten zien staan. Ze waren echter veel te groot om mee te kunnen nemen dus heb ik ze thuis online besteld via de site van Leenbakker.
Het ging om 2 zweefdeurkasten van het type Verona, een legplanken set en een bijbehorend ladenblok. Ook koos ik voor de dienst 'bezorging aan huis' .
Vooraf diende ik een bedrag van 108 euro aan te betalen, het resterende bedrag zou per pin transactie worden voldaan op moment van levering.
Ik heb de bestelling geplaatst , het bedrag van 108 euro betaald, de geboden dienst van bezorging aan huis afgenomen voor 42,50 en een moment van levering gekozen.
12 januari om 8 uur 'sochtends zouden de kasten geleverd worden. Het werd uiteindelijk 20.00 'savonds.
Bij ontvangst bleek al direct dat er een pakket ontbrak.
Door de bezorgers werd een aantekening gemaakt op de bon en er werd mij verteld dat het ladenblok dat ontbrak zo spoedig mogelijk zou worden nageleverd.
Wel moest ik de hele handel afrekenen (inc. het ontbrekende ladenblok). Uiteraad maakte ik bezwaar , immers , ik had nog niet het hele pakket ontvangen.
Het was betalen of de hele handel werd weer meegenomen.
Het was inmiddels laat op de avond, er kon geen contact meer worden opgenomen met kantoor of bezorgdienst en er stonden inmiddels 12 enorme en loodzware pakketten in mijn huiskamer. De bezorgers waren moe en wilde naar huis en ik voelde me behoorlijk onder druk gezet. Uiteindelijk heb ik het resterende bedrag, dat ik nog voor de 2 kasten en het ladenblok moest betalen, per pintransactie voldaan met de garantie dat het ladenblok met hoogste prioriteit zou worden nageleverd. Het werd op de aankoopbon aangetekend en gesigneerd door de bezorgers.
Ik diende de volgende dag slechts het telefoonnummer op de pakbon te bellen om en nieuwe leverdatum af te spreken.
Na vertrek van de bezorgers begon ik de pakketten aan een nader onderzoek te onderwerpen en alvast wat uit te pakken. Bij het eerste pakket bleek al dat de planken gebroken waren.
Direct ben ik verder gaan kijken en ook alle andere pakketten waren beschadigd. Het leek wel alsof er een stoomwals overheen gereden was! De inhoud van de pakketten lag totaal in gruzels!
Na constatering van deze beschadingen heb ik direct het vervoersbedrijf dat me deze rotzooi geleverd had proberen te bellen , immers de bezorgers waren net weg en wellicht konden ze nog rechtomkeer om de handel weer mee te nemen. Het vervoersbedrijf was echter niet meer te bereiken, het was inmiddels 21.15 en de kantooruren waren uiteraard al lang en breed voorbij.
Er restte mij dus niets anders dan de volgende dag het nummer op de pakbon te bellen , zoals mij eerder door de bezorgers was geadviseerd. Zogezegd zo gedaan. Het bleek het nummer van TNT cargo te zijn en deze verwezen mij door naar Leenbakker.
Direct heb ik de klantenservice gebeld en de zaak uitgelegd aan een zeer ongeduldige en onbeschofte dame. De mevrouw in kwestie had aan mijn klacht echter niet echt een boodschap en vond het kennelijk een hoogst vervelend en oninteressant gesprek dat ze kon missen als kiespijn. Ze besloot me terug te laten bellen door een collega.
Uiteindelijk heb ik zelf maar weer contact gezocht met Leenbakker daar het wachten mij te lang duurde daar ik met 12 reusachtige en loodzware pakketten in mijn maag zat waar ik niets mee kon aanvangen.
Ik kreeg een [naam verwijderd door Moderator] aan de lijn die mij voorstelde de pakketten om te laten ruilen en dan direct het ontbrekende pakket na te leveren.
Ik vond het vervelend dat ik nu weer een dag vrij moest nemen en vertelde dit ook aan [naam verwijderd door Moderator] maar het was helaas de enige optie.
Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor aanstaande dinsdag en mij werd gevraagd om de om te ruilen pakket nummers per email ten name van [naam verwijderd door Moderator] aan [email protected] te zenden zodat zij ze hoogst persoonlijk met de hoogste prioriteit in kon boeken voor transport.
Keurig heb ik een mail opgesteld met daarin de om te ruilen pakket nummers en deze t.a.v. [naam verwijderd door Moderator] naar [email protected] gezonden , zoals afgesproken.
Dinsdag 17 januari nam ik vrij , immers het transport voor de pakketten was op deze dag ingepland , en heb ik tervergeefs zitten wachten op de bezorgers. Echter na 20.00 'savonds was er nog niemand verschenen. Dezelfde avond heb ik nog een email gestuurd naar de bewuste mevrouw met de vraag waar mijn kasten bleven en dat ik direct reactie wilde .
Ik deed dit bewust per email daar het bellen van de klantenservice 15 ct per minuut kost en het gesprek de vorige keren zeer onprettig was en lang duurde. Daarbij had ik liever bewijs dat ik een klacht had ingediend.
Ik kreeg een mail terug met het excuus dat mevr. de voorgaande email met de pakketnummers niet had ontvangen. Uiteraard was ik boos , ik had immers voor niets en vrije dag genomen! Weer moest ik bellen met de klantenservice.
Mevrouw bood als optie dat ik de pakketten dan maar zelf naar het dichtsbijzijnde Leenabakker filiaal moest brengen. Ik stond perplex! 12 enorme pakketten, waar een grote vrachtwagen voor nodig was om te vervoeren moest ik volgens mevr. zelf maar even op de fiets naar het naburige filiaal brengen.
Ik vertelde haar dat ik tabak had van de situatie en vroeg haar en afspraak te maken om de hele zooi bij mij op te laten halen en het bedrag op mijn rekening terug te storten.
Dat was niet mogelijk. Wanneer ik het op wilde laten halen dan moest ik zelf het transport maar betalen!
Het enige wat ze me nog aan kon bieden was om nogmaals een afspraak te maken om de beschadigde pakketten om te laten ruilen. Ik vertelde haar dat ik inmiddels wel door mijn vrije dagen heen was en ik het me eigenlijk niet kon permiteren om nogmaals en dag te gaan zitten wachten. Ze verzekerde me dat het deze keer echt goed zou komen en dat het echt de enige optie was.
Ik zat inmiddels al een week met gigantische pakketten in mijn woonkamer en wilde hoe dan ook van die zooi af dus ik ging akkoord met een nieuwe afspraak. Op 25 januari zouden de pakketten dan eindelijk geleverd worden en de oude , beschadigde pakketten zouden weer meegenomen worden.
Op 25 januari , om 19.30 kwam transportbedrijf Vlug (Hoe ironisch! ) eindelijk de pakketten omruilen.
Twee zeer aardige maar vermoeide heren begonnen direct al de beschadigde pakketten in te laden.
Toen alles keurig en wel in de vrachtwagen was geladen kwamen de mannen met een pakbon naar mij toe. Of ik even een bedrag van 29,00 wilde betalen, anders mochten ze de nieuwe pakketten niet leveren.
Ik zei dat alles al betaald was, incl. het na te leveren ladenblok , en liet ze mijn aankoopbon zien.
Er moest gebeld worden met .. tja.. Joost mag weten wie, en dat duurde eindeloos.
Uiteindelijk kwamen de mannen terug met de boodschap dat de hele zending weer mee retour ging daar de nieuwe pakketten wederom beschadigd waren en ze me deze zending niet wilde afleveren.
Ik vroeg de heren wat dan nu de procedure was , daar ik wel voor twee kasten had betaald. De bezorgers vertelden dat ik Leenbakker moest bellen en de aankoop moest ontbinden daarze niet aan hun verplichtingen hadden voldaan, zijnde levering van twee deugdelijke zweefdeurkasten. De bezorgers vertelde me niet akkoord te gaan met nogmaals een nieuwe zending (iets wat ik ook helemaal niet van plan was!!!) daar ze niet konden garanderen dat een volgend transport wel zonder schade zou zijn.
Ik moest een hele berg bonnen tekenen voor retour van de eerste en de tweede ,nageleverde, zending en deze als bewijs bewaren.
Ik vroeg de heren om dan ook de twee overgebleven pakketten van de eerste zending me te nemen, de enige twee pakketten die in de eerste ronden niet beschadigd bleken te zijn, maar dat konden ze niet doen omdat er van betreffende pakketten geen retourbon was uitgeschreven. (Zucht!!!)
Ik voelde al aan m'n water dat dit helemaal mis zou gaan en vroeg de bezorgers het hele relaas op mijn orginele pakbon te schrijven en die te ondertekenen. Dat hebben ze gedaan.
De volgende dag meteen weer contact gezocht met mevr. van Leenbakker. Ze toonde geen enkel begrip of consideratie. Wanneer ik besloot de aankoopsovereenkomst te verbreken (waar ik toch goede redenen voor had) dan moest ik zelf de transportkosten maar betalen. Voorts moest ik zelf maar uitzoeken hoe de twee overgebleven pakketten bij de Leenbakker terecht kwamen. Als deze pakketten niet retour werden aangeboden dan zou ik mijn geld niet terug krijgen. Ik vertelde dat ik de pakketten wel degelijk voor retour had aangeboden , maar dat de transporteur deze niet mee wilde nemen. Daar had ze geen boodschap aan. Ik werd uiteraard erg boos en begon mijn stem enigzins te verheffen (gezien de omstandigheden was dit nog heel bescheiden) . Er is geen onvertogen woord gezegd, ik wilde alleen wel mijn punt maken en niet als een klein kind gedenigreerd worden door deze dame van de klantenservice.
Meteen begon ze te dreigen de verbinding te verbreken. Ik was het meer dan zat en vroeg haar de kwestie op te nemen met haar leidinggevende . Dit zou ze doen en ze zou me hierover in de middag terugbellen.
Dat heeft ze inderdaad gedaan en van beleefdheidsvormen was geen enkele sprake meer. Als de eerste beste crimineel werden mij de rechten (volgens Leenbakker) gelezen en aan bezwaar had men geen enkele boodschap. Wanneer ik het er niet me eens was , dan werd de verbinding verbroken!
Ik vroeg haar mij door te verbinden met haar leidinggegevende . Dit wilde ze niet doen. Haar motivatie was dat de leidinggevende geen klantcontact voerde , dat ik het dus met haar af moest handelen en dat ik een keus moest maken uit de volgende geboden opties:
A) Ik kon de pakketten zelf naar een Leenbakker filiaal brengen.
B) Ik kon de pakketten wederom om laten ruilen/na laten leveren (dit zou wel zo ongeveer twee weken duren) .
C) Ik kon de pakketten op laten halen en zelf de transportkosten betalen. Het aankoopbedrag van de kasten zou dan in de week daaropvolgend op mijn rekening gestort worden.
Ik ging niet akkoord met de geboden opties , daar ik geen vrachtwagen bezit om de rotzooi zelf te vervoeren, ik geen vertrouwen meer heb in nogmaals omruilen en ik geen vrije dagen meer kan opnemen en ook het ophalen van de goederen is geen optie daar dit mij ook een vrije dag zou kosten en ik die niet meer kan opnemen.
Er werd geen consideratie getoond en ik kon naar mijn centen fluiten als ik niet akkoord ging met een van hun opties.
Ik heb uiteindelijk onder protest ingestemd met het ophalen van de pakketten , welke mij dus WEER een vrije dag kost , de vierde op rij. En aangezien ik geen vrije dagen meer heb , kost mij dit een dag inkomsten. Ik heb verteld dat ik hier werk van ging maken en dat ze nog van me zouden horen.
Ze nam dit ter kennisgeving aan , boekte de ophaaldienst in voor vrijdag 28 januari en verbrak de verbinding.
Ik heb direct een resume van het gebeurde opgesteld en mijn protest tegen de geboden opties opgetekend.
Ik heb eronder gezet dat een en ander ook nog per aangetekende brief zal worden bevestigd en onderaan de brief om reactie terug gevraagd. Ik heb uiteraard niets vernomen.
Gister heb ik op mijn duur betaalde vrije dag tevergeefs zitten wachten op Leenbakker. De pakketten zijn niet opgehaald en staan nog steeds in mijn gang. Ik ben moe, en beu en voel me echt volslagen asociaal behandeld.
Ik heb geen kasten, moet maar via een rechtzaak het bedrag van ca. 450 euro terug zien te krijgen , heb geen vrije dagen meer over en heb geen beste beurt gemaakt bij mijn werkgever door steeds vrij te moeten vragen voor deze idiote kwestie!!
Ik ben het helemaal zat met Leenbakker en ik raad ook iedereen af om daar iets te bestellen!!!
Ik was in het filiaal in Zaandam geweest en had de kasten zien staan. Ze waren echter veel te groot om mee te kunnen nemen dus heb ik ze thuis online besteld via de site van Leenbakker.
Het ging om 2 zweefdeurkasten van het type Verona, een legplanken set en een bijbehorend ladenblok. Ook koos ik voor de dienst 'bezorging aan huis' .
Vooraf diende ik een bedrag van 108 euro aan te betalen, het resterende bedrag zou per pin transactie worden voldaan op moment van levering.
Ik heb de bestelling geplaatst , het bedrag van 108 euro betaald, de geboden dienst van bezorging aan huis afgenomen voor 42,50 en een moment van levering gekozen.
12 januari om 8 uur 'sochtends zouden de kasten geleverd worden. Het werd uiteindelijk 20.00 'savonds.
Bij ontvangst bleek al direct dat er een pakket ontbrak.
Door de bezorgers werd een aantekening gemaakt op de bon en er werd mij verteld dat het ladenblok dat ontbrak zo spoedig mogelijk zou worden nageleverd.
Wel moest ik de hele handel afrekenen (inc. het ontbrekende ladenblok). Uiteraad maakte ik bezwaar , immers , ik had nog niet het hele pakket ontvangen.
Het was betalen of de hele handel werd weer meegenomen.
Het was inmiddels laat op de avond, er kon geen contact meer worden opgenomen met kantoor of bezorgdienst en er stonden inmiddels 12 enorme en loodzware pakketten in mijn huiskamer. De bezorgers waren moe en wilde naar huis en ik voelde me behoorlijk onder druk gezet. Uiteindelijk heb ik het resterende bedrag, dat ik nog voor de 2 kasten en het ladenblok moest betalen, per pintransactie voldaan met de garantie dat het ladenblok met hoogste prioriteit zou worden nageleverd. Het werd op de aankoopbon aangetekend en gesigneerd door de bezorgers.
Ik diende de volgende dag slechts het telefoonnummer op de pakbon te bellen om en nieuwe leverdatum af te spreken.
Na vertrek van de bezorgers begon ik de pakketten aan een nader onderzoek te onderwerpen en alvast wat uit te pakken. Bij het eerste pakket bleek al dat de planken gebroken waren.
Direct ben ik verder gaan kijken en ook alle andere pakketten waren beschadigd. Het leek wel alsof er een stoomwals overheen gereden was! De inhoud van de pakketten lag totaal in gruzels!
Na constatering van deze beschadingen heb ik direct het vervoersbedrijf dat me deze rotzooi geleverd had proberen te bellen , immers de bezorgers waren net weg en wellicht konden ze nog rechtomkeer om de handel weer mee te nemen. Het vervoersbedrijf was echter niet meer te bereiken, het was inmiddels 21.15 en de kantooruren waren uiteraard al lang en breed voorbij.
Er restte mij dus niets anders dan de volgende dag het nummer op de pakbon te bellen , zoals mij eerder door de bezorgers was geadviseerd. Zogezegd zo gedaan. Het bleek het nummer van TNT cargo te zijn en deze verwezen mij door naar Leenbakker.
Direct heb ik de klantenservice gebeld en de zaak uitgelegd aan een zeer ongeduldige en onbeschofte dame. De mevrouw in kwestie had aan mijn klacht echter niet echt een boodschap en vond het kennelijk een hoogst vervelend en oninteressant gesprek dat ze kon missen als kiespijn. Ze besloot me terug te laten bellen door een collega.
Uiteindelijk heb ik zelf maar weer contact gezocht met Leenbakker daar het wachten mij te lang duurde daar ik met 12 reusachtige en loodzware pakketten in mijn maag zat waar ik niets mee kon aanvangen.
Ik kreeg een [naam verwijderd door Moderator] aan de lijn die mij voorstelde de pakketten om te laten ruilen en dan direct het ontbrekende pakket na te leveren.
Ik vond het vervelend dat ik nu weer een dag vrij moest nemen en vertelde dit ook aan [naam verwijderd door Moderator] maar het was helaas de enige optie.
Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor aanstaande dinsdag en mij werd gevraagd om de om te ruilen pakket nummers per email ten name van [naam verwijderd door Moderator] aan [email protected] te zenden zodat zij ze hoogst persoonlijk met de hoogste prioriteit in kon boeken voor transport.
Keurig heb ik een mail opgesteld met daarin de om te ruilen pakket nummers en deze t.a.v. [naam verwijderd door Moderator] naar [email protected] gezonden , zoals afgesproken.
Dinsdag 17 januari nam ik vrij , immers het transport voor de pakketten was op deze dag ingepland , en heb ik tervergeefs zitten wachten op de bezorgers. Echter na 20.00 'savonds was er nog niemand verschenen. Dezelfde avond heb ik nog een email gestuurd naar de bewuste mevrouw met de vraag waar mijn kasten bleven en dat ik direct reactie wilde .
Ik deed dit bewust per email daar het bellen van de klantenservice 15 ct per minuut kost en het gesprek de vorige keren zeer onprettig was en lang duurde. Daarbij had ik liever bewijs dat ik een klacht had ingediend.
Ik kreeg een mail terug met het excuus dat mevr. de voorgaande email met de pakketnummers niet had ontvangen. Uiteraard was ik boos , ik had immers voor niets en vrije dag genomen! Weer moest ik bellen met de klantenservice.
Mevrouw bood als optie dat ik de pakketten dan maar zelf naar het dichtsbijzijnde Leenabakker filiaal moest brengen. Ik stond perplex! 12 enorme pakketten, waar een grote vrachtwagen voor nodig was om te vervoeren moest ik volgens mevr. zelf maar even op de fiets naar het naburige filiaal brengen.
Ik vertelde haar dat ik tabak had van de situatie en vroeg haar en afspraak te maken om de hele zooi bij mij op te laten halen en het bedrag op mijn rekening terug te storten.
Dat was niet mogelijk. Wanneer ik het op wilde laten halen dan moest ik zelf het transport maar betalen!
Het enige wat ze me nog aan kon bieden was om nogmaals een afspraak te maken om de beschadigde pakketten om te laten ruilen. Ik vertelde haar dat ik inmiddels wel door mijn vrije dagen heen was en ik het me eigenlijk niet kon permiteren om nogmaals en dag te gaan zitten wachten. Ze verzekerde me dat het deze keer echt goed zou komen en dat het echt de enige optie was.
Ik zat inmiddels al een week met gigantische pakketten in mijn woonkamer en wilde hoe dan ook van die zooi af dus ik ging akkoord met een nieuwe afspraak. Op 25 januari zouden de pakketten dan eindelijk geleverd worden en de oude , beschadigde pakketten zouden weer meegenomen worden.
Op 25 januari , om 19.30 kwam transportbedrijf Vlug (Hoe ironisch! ) eindelijk de pakketten omruilen.
Twee zeer aardige maar vermoeide heren begonnen direct al de beschadigde pakketten in te laden.
Toen alles keurig en wel in de vrachtwagen was geladen kwamen de mannen met een pakbon naar mij toe. Of ik even een bedrag van 29,00 wilde betalen, anders mochten ze de nieuwe pakketten niet leveren.
Ik zei dat alles al betaald was, incl. het na te leveren ladenblok , en liet ze mijn aankoopbon zien.
Er moest gebeld worden met .. tja.. Joost mag weten wie, en dat duurde eindeloos.
Uiteindelijk kwamen de mannen terug met de boodschap dat de hele zending weer mee retour ging daar de nieuwe pakketten wederom beschadigd waren en ze me deze zending niet wilde afleveren.
Ik vroeg de heren wat dan nu de procedure was , daar ik wel voor twee kasten had betaald. De bezorgers vertelden dat ik Leenbakker moest bellen en de aankoop moest ontbinden daarze niet aan hun verplichtingen hadden voldaan, zijnde levering van twee deugdelijke zweefdeurkasten. De bezorgers vertelde me niet akkoord te gaan met nogmaals een nieuwe zending (iets wat ik ook helemaal niet van plan was!!!) daar ze niet konden garanderen dat een volgend transport wel zonder schade zou zijn.
Ik moest een hele berg bonnen tekenen voor retour van de eerste en de tweede ,nageleverde, zending en deze als bewijs bewaren.
Ik vroeg de heren om dan ook de twee overgebleven pakketten van de eerste zending me te nemen, de enige twee pakketten die in de eerste ronden niet beschadigd bleken te zijn, maar dat konden ze niet doen omdat er van betreffende pakketten geen retourbon was uitgeschreven. (Zucht!!!)
Ik voelde al aan m'n water dat dit helemaal mis zou gaan en vroeg de bezorgers het hele relaas op mijn orginele pakbon te schrijven en die te ondertekenen. Dat hebben ze gedaan.
De volgende dag meteen weer contact gezocht met mevr. van Leenbakker. Ze toonde geen enkel begrip of consideratie. Wanneer ik besloot de aankoopsovereenkomst te verbreken (waar ik toch goede redenen voor had) dan moest ik zelf de transportkosten maar betalen. Voorts moest ik zelf maar uitzoeken hoe de twee overgebleven pakketten bij de Leenbakker terecht kwamen. Als deze pakketten niet retour werden aangeboden dan zou ik mijn geld niet terug krijgen. Ik vertelde dat ik de pakketten wel degelijk voor retour had aangeboden , maar dat de transporteur deze niet mee wilde nemen. Daar had ze geen boodschap aan. Ik werd uiteraard erg boos en begon mijn stem enigzins te verheffen (gezien de omstandigheden was dit nog heel bescheiden) . Er is geen onvertogen woord gezegd, ik wilde alleen wel mijn punt maken en niet als een klein kind gedenigreerd worden door deze dame van de klantenservice.
Meteen begon ze te dreigen de verbinding te verbreken. Ik was het meer dan zat en vroeg haar de kwestie op te nemen met haar leidinggevende . Dit zou ze doen en ze zou me hierover in de middag terugbellen.
Dat heeft ze inderdaad gedaan en van beleefdheidsvormen was geen enkele sprake meer. Als de eerste beste crimineel werden mij de rechten (volgens Leenbakker) gelezen en aan bezwaar had men geen enkele boodschap. Wanneer ik het er niet me eens was , dan werd de verbinding verbroken!
Ik vroeg haar mij door te verbinden met haar leidinggegevende . Dit wilde ze niet doen. Haar motivatie was dat de leidinggevende geen klantcontact voerde , dat ik het dus met haar af moest handelen en dat ik een keus moest maken uit de volgende geboden opties:
A) Ik kon de pakketten zelf naar een Leenbakker filiaal brengen.
B) Ik kon de pakketten wederom om laten ruilen/na laten leveren (dit zou wel zo ongeveer twee weken duren) .
C) Ik kon de pakketten op laten halen en zelf de transportkosten betalen. Het aankoopbedrag van de kasten zou dan in de week daaropvolgend op mijn rekening gestort worden.
Ik ging niet akkoord met de geboden opties , daar ik geen vrachtwagen bezit om de rotzooi zelf te vervoeren, ik geen vertrouwen meer heb in nogmaals omruilen en ik geen vrije dagen meer kan opnemen en ook het ophalen van de goederen is geen optie daar dit mij ook een vrije dag zou kosten en ik die niet meer kan opnemen.
Er werd geen consideratie getoond en ik kon naar mijn centen fluiten als ik niet akkoord ging met een van hun opties.
Ik heb uiteindelijk onder protest ingestemd met het ophalen van de pakketten , welke mij dus WEER een vrije dag kost , de vierde op rij. En aangezien ik geen vrije dagen meer heb , kost mij dit een dag inkomsten. Ik heb verteld dat ik hier werk van ging maken en dat ze nog van me zouden horen.
Ze nam dit ter kennisgeving aan , boekte de ophaaldienst in voor vrijdag 28 januari en verbrak de verbinding.
Ik heb direct een resume van het gebeurde opgesteld en mijn protest tegen de geboden opties opgetekend.
Ik heb eronder gezet dat een en ander ook nog per aangetekende brief zal worden bevestigd en onderaan de brief om reactie terug gevraagd. Ik heb uiteraard niets vernomen.
Gister heb ik op mijn duur betaalde vrije dag tevergeefs zitten wachten op Leenbakker. De pakketten zijn niet opgehaald en staan nog steeds in mijn gang. Ik ben moe, en beu en voel me echt volslagen asociaal behandeld.
Ik heb geen kasten, moet maar via een rechtzaak het bedrag van ca. 450 euro terug zien te krijgen , heb geen vrije dagen meer over en heb geen beste beurt gemaakt bij mijn werkgever door steeds vrij te moeten vragen voor deze idiote kwestie!!
Ik ben het helemaal zat met Leenbakker en ik raad ook iedereen af om daar iets te bestellen!!!