Packard Bell of Packard HELL
Geplaatst: 30 jan 2011 00:26
Ik weet niet of ik hier goed zit. Maar probeer het toch even. Ik heb in 2009 een PC van Packardbell gekocht bij de scheer en foppen in Arnhem. Met de pc de eerste 2 maanden geen problemen toen.. Werd die stukje bij beetje steeds langzamer. Ik dacht het hoort wel. Toen begon de hardeschijf te kraken en te piepen. En de pc blaazde lucht als een bladblazer. Pc is toen opgestuurd. Kwam redelijk goed terug. Naar een week of 2. Zelfde probleem. Weer opgestuurd. Maand later weer. En ga zo maar door. De laatste keer ( 5e keer. ) Was de hardeschijf kapot. Kreeg hem na 2 weken terug. Was het geheugen kapot. Dus weer opgestuurd. 2 weken later terug. Kwam netzo als in het begin Redelijk terug. Nu dik een maand later. Begon de pc langzamer te worden. Elke dag wat.. Vanavond zat ik er op. Hoorde ineens een hoge pieptoon uit de kast komen en deze viel uit. Probeerde opnieuw op te starten. Ongeveer 17 x, Maar tervergeefs Blue Screen of dead. Code Logboek. Hardeschijf gecrasht.
Wat zijn mijn rechten hier in?, En een eerdere klachtbrief hielp niet. Daarin werd in de Reactie gezet. '' Het is volkomen u eigen risico, Acer kan hier niks aan doen. U krijgt dan ook geen vervangend systeem.''
En de klantenservice daar valt ook niet over te spreken lange dure wachttijden langste die ik gehad heb was maar liefst. 21 minuten. Nou reken maar uit. Plus nog het gesprek.
Wat kan ik hiermee doen? En kan ik een vervangend systeem eisen?
Alvast bedankt!
Wat zijn mijn rechten hier in?, En een eerdere klachtbrief hielp niet. Daarin werd in de Reactie gezet. '' Het is volkomen u eigen risico, Acer kan hier niks aan doen. U krijgt dan ook geen vervangend systeem.''
En de klantenservice daar valt ook niet over te spreken lange dure wachttijden langste die ik gehad heb was maar liefst. 21 minuten. Nou reken maar uit. Plus nog het gesprek.
Wat kan ik hiermee doen? En kan ik een vervangend systeem eisen?
Alvast bedankt!