LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schoenmaker blijft bij je leest!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Steven

Schoenmaker blijft bij je leest!

Ongelezen bericht door Steven »

Als wij dat allemaal gedaan hadden was er niets aan de hand geweest. Door onze inhaligheid zijn we hier terecht gekomen.

Sandra

Re: Schoenmaker blijft bij je leest!

Ongelezen bericht door Sandra »

Beste Steven,

Ik snap wel wat je bedoelt. Maar ruim voor 11 september 2001 was de economie goed gesteld in Nederland en de rest van de wereld. Mensen kochten en investeerden. Veel mensen (ook in mijn omgeving) kochten aandelen, het kon niet op. Legio Lease speelde daar gretig op in. Prachige voorbeelden, alleen de naam van een van de vele contracten : de winstverdriedubbelaar, was al misleidend. Daar hebben we ons onbewust in mee laten slepen. Maar dat wil NIET zeggen dat we er niet in zijn geluisd door L.L. Zij hadden ons de risico's duidelijk mee moeten delen! Dat is niet onze fout! De eventuele risico's hebben zij heel erg "vaag" omschreven. Als L.L. toentertijd ons duidelijk de constructie van de contracten had meegedeeld, dan had ik nooit getekent!

Steven

De aarde is nog steeds plat voor jou???

Luister...Als er een persoon tegen mij zegt dat ie geld aan het weggeven is gaat er een lampje bij mij branden.
Bij jou was de hoofdzekering eruit gesmolten zeker toen dat verhaal veteld werd.

m. santegoets

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Steven

werk jij voor Dexia?
Begint echt op te vallen.........

groet
Revo

Steven

Ik zit in de WW als je het echt wil weten.....

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Steven,

Komt het door de effecten Lease contracten dat je in de WW zit?

Een andere vraag aan jouw. Je zegt ook gedupeerd te zijn. Hierboven verklaar je dat de er bij jouw een lampje gaat branden als iemand tegen je zegt dat ie geld aan het weggeven is.

Is het nu zo dat jezelf wel voor de kop kan slaan dat je onwetend op een aanbod van Dexia bent ingegaan (Bijzondere voorwaarden) en nu achter het net vist?

Mvg Pieter

Han2

Ongelezen bericht door Han2 »

Schoenmaker houdt je bij je leest, houdt in:
Bemoei je... houd je alleen bezig met zaken waar je verstand van hebt!
Helaas werden gedupeerden contracten verkocht waar ook de adviseurs geen verstand van hadden!!!!!!!!!!!!.
Deden zich voor als adviseurs, maar gingen natuurlijk aleen voor hun 10% provisie.
"Provisiejagen" daar hadden de jongens van Legiolease en Spaarselect wel verstand van.
Schoenmaker houdt je bij leest gaat niet op voor de normale hollandse leek die een contract heeft getekend.

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

steven,wat ben jij een kleinzeerig ventje

Gesloten