Ziggo Medewerker komt afspraken niet na
Geplaatst: 31 jan 2011 12:37
In de laatste week van vorige jaar heb ik bij de MediaMarkt een nieuwe televisie
met een ziggo pakket gekocht.
Hierbij was een actie dat je voor 3 maand gratis een hd-tvpakket hebt.
Ik heb ziggo opgebeld dat ik mij graag wou aanmelden hiervoor.
maar hun kenden dit pakket niet, naar een lang gesprek met veel discusie zij de medewerker van ziggo dat hij nog even wou navragen, na dit gedaan te hebben herkend hij toch dit pakket(altans dat zegt hij). Deze medewerker vertelde dat hij mij hiervoor heeft aangsloten, maar hij vroeg nieteens naar mijn gegevens.
waarop ik zij, moet je mijn gegevens niet hebben. en deze alsnog heb gegeven.
Nu de tijd van mijn proeftijd van de nieuwe kaart is verlopen heb ik geen hd-zenders, en heb met ziggo contact gehad en die beweren dat ik dit pakket niet heb. en willen me nu alsnog een pakket aansmeren van 5,95p/m
Wat kan ik hieraan doen. want contact met ziggo werkt ook niet, want als je een klacht wilt indienen dat herkend de ziggo site het niet
met een ziggo pakket gekocht.
Hierbij was een actie dat je voor 3 maand gratis een hd-tvpakket hebt.
Ik heb ziggo opgebeld dat ik mij graag wou aanmelden hiervoor.
maar hun kenden dit pakket niet, naar een lang gesprek met veel discusie zij de medewerker van ziggo dat hij nog even wou navragen, na dit gedaan te hebben herkend hij toch dit pakket(altans dat zegt hij). Deze medewerker vertelde dat hij mij hiervoor heeft aangsloten, maar hij vroeg nieteens naar mijn gegevens.
waarop ik zij, moet je mijn gegevens niet hebben. en deze alsnog heb gegeven.
Nu de tijd van mijn proeftijd van de nieuwe kaart is verlopen heb ik geen hd-zenders, en heb met ziggo contact gehad en die beweren dat ik dit pakket niet heb. en willen me nu alsnog een pakket aansmeren van 5,95p/m
Wat kan ik hieraan doen. want contact met ziggo werkt ook niet, want als je een klacht wilt indienen dat herkend de ziggo site het niet