Pagina 1 van 2
Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 31 jan 2011 13:02
door andy_nhu
Beste lezers,
Mijn naam is Dao, ik heb een laptop (inspiron 7010) van Dell gekocht op 17-11-2010. Al op de eerste dag heb ik al probleem met de laptop. Hij werkt niet, ik kan geen video op youtube of andere website waar videoclip erop staat kijken.
Ik heb in totaal meer dan 18 uur naar Dell service gebeld (meest van de tijd was wachtlijn) ik moest 3 dagen vrij nemen want de monteurs van Dell die kwamen 2 keer bij mijn thuis om de moederbord en processor te vervangen. Zelf vonden de monteurs van Dell dat het waardeloos is om elke keer moederbord en processor te vervangen, Dell zou beter een nieuw systeem voor mij hadden kunnen sturen, i.p.v. monteurs sturen. Zelf de monteurs hebben ook bij Dell hoofdkantoor gemeld dat de laptop niet meer gerepareerd kan worden, en dat ik een nieuw laptop binnen 5 werkdagen kan krijgen.
Echter bleef Dell verder met telefonische techniek helpen wat betreft hulpeloos.
Achteraf, tot nu toe januari 2011, Dell heeft mij gebeld, mijn case wordt afgesloten en ze kunnen niets voor mij verder betekenen. ze zeggen duidelijk dat ik met mijn duurde kapotte laptop moet blijven houden, want ze gaan zeker geen andere laptop voor mijn opsturen en ze gaan ook niet meer repareren.
Wat een *** oplossing zeg.
Dus, mensen kunnen blijven zeggen al die positieve worden over Dell, maar bij mij is het zeker afgelopen.
Never en nooit meer een laptop van Dell kopen, want de garantie van een oplichterij loopt precies tot dat het product kapot is....
m.v.g.
DAO
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 31 jan 2011 13:34
door BBCS
Maak je soms gebruik van een 64 bits Windows?
Als dat het geval is, moet je kijken of je de 32 bits versie van Internet Explorer gebruik en geen 64 bits versie van Internet Explorer.
Dit omdat er voor de 64 bits internet browsers geen 64 bits flashplayer en shockwave players beschikbaar zijn.
Kun je het nog volgen?
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 31 jan 2011 14:03
door amelissen
Ik denk BBCS dat je gelijk hebt. TS heeft het alleen over het niet kunnen bekijken van filmpjes en andere sites met video's. Ik heb hetzelfde gehad en na even googelen heb ik er nu een 32 bit versie op gezet.
Werkte de laptop verder wel goed Andy_nhu of waren er behalve de filmpjes/you tube nog meer problemen?
Dan is er dus misschien helemaal niets met de laptop aan de hand maar met het besturingssysteem wat gewoon nog te nieuw is voor you tube en andere video.
Dat had een helpdesk overigens toch ook moeten kunnen bedenken.
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 31 jan 2011 14:10
door BBCS
Als monteur zijnde ben ik dat probleem al diverse keren tegengekomen.
Zolang dat Adobe geen 64 bits versies van Flashplayer, enz uitbrengt zijn dergelijke zaken dus ook niet via de 64 bits internet browsers te bekijken.
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 22:32
door Mousy
Dit is onzin, ik heb een 64bit versie windows 7 en de flash player en shockwave player van Adobe werken prima. Ook op de andere pc ook een 64bit werkt alles prima, filmpjes en youtube werkt gewoon.
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 22:38
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 22:56
door Mousy
Dat kan dus niet als mn besturings systeem 64 bits is dan is mn internet explorer ook 64 bit. Net nagevraagd aan een pc expert.
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:02
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:04
door Mousy
Er is dus wel degelijk een flash player voor 64bit systemen
http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer10.html
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:06
door Mousy
Pindakaaspotje schreef:Mousy schreef:Dat kan dus niet als mn besturings systeem 64 bits is dan is mn internet explorer ook 64 bit. Net nagevraagd aan een pc expert.
dan zou ik die expert eerst eens op bijles doen.
De 32 bit versie werkt (normaliter) altijd op 64 bit systemen. Internet explorer wordt standaard in beide versies erop gezet. (staat achter welke versie het is)
Beter dat jij wat bijles volgt want degene waar ik t over heb lost alle problemen op, zelfs die anderen niet kunnen dus....en je mag wel eens beter kijken dan in google heb net de link geplaatst
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:12
door Mousy
Download active-x for 64-bit Windows — for Internet Explorer only (EXE, 3.2 MB)
Download plug-in for 64-bit Windows — for all other browsers (EXE, 3.2 MB)
Download plug-in for 64-bit Mac OS X (DMG, 8.7 MB)
Download plug-in for 64-bit Linux (TAR.GZ, 4.1 MB)
bron:
http://labs.adobe.com/downloads/flashpl ... quare.html
Alstublieft nog ff wat duidelijker neergezet die flash player is er dus wel,.
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:15
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:16
door Mousy
Hou je commentaar maar voor je jij kwam niet met een oplossing hij echter wel dus k ga liever naar hem, hij helpt mij altijd en lost alles op dat bewijs heb je net gezien.
En t is geen test versie hij bestaat al sinds windows xp er is.
Jij doet je werk dus niet goed.
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:18
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:22
door Mousy
Deze staan er al sinds 2002 want hij gebruikte toen Linux dus.
Weetje k ga verder niet met jou wellus niettussen jij gaf geen oplossing hij echter wel dus mij zegt dat al genoeg.
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:27
door Mousy
http://www.adobe.com/devnet/flashplayer.html
helemaal onderaan staat ook een flash player voor 64bits
Hij is al meerdere malen gebruikt en nooi last ondervonden.
Jij hebt natuurlijk liever dat ze bij jouw komen dan ze een gratis oplossing te geven
Het advies wat jij geeft is helemaal niet aan te bevelen
Kan ik 32-bits programma's uitvoeren op een 64-bits computer?
Veel programma's die zijn ontworpen voor een computer met een 32-bits versie van Windows, kunnen ongewijzigd worden uitgevoerd op een computer met een 64-bits versie van Windows. Er kunnen echter prestatieverschillen optreden. Als een 32-bits programma gebruikt maakt van eigen stuurprogramma's, werken die wellicht niet naar behoren in een 64-bits omgeving. Als u een 64-bits computer hebt, kunt u het beste programma's uitvoeren die zijn ontworpen voor een 64-bits computer.
bron:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... -questions
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:32
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:35
door Mousy
Zie mijn post hierboven. Oh en hij is niet bang voor concurentie, hij doet t gratis dus. Ik heb ook zeer veel van hem geleerd en goed. Jouw advies is niet aan te bevelen lees ma wat microsoft er zelf over zegt
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:40
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Re: Dell Klantenservice - OPLICHTERIJ
Geplaatst: 14 feb 2011 23:42
door Mousy
Er kunnen echter prestatieverschillen optreden. Als een 32-bits programma gebruikt maakt van eigen stuurprogramma's, werken die wellicht niet naar behoren in een 64-bits omgeving
heb je dit niet gelezen dan?
En dat noemt zich een pc monteur ehem
Trouwens k gebruik zelf vaak beta versies zoals de nieuwe flash player en deze werkt prima
En ook mn pc expert die heeft m gebruikt en die werkte ook prima
edit en dit ook over t hoofd gezien zeker :
Als u een 64-bits computer hebt, kunt u het beste programma's uitvoeren die zijn ontworpen voor een 64-bits computer.