LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon - Fotoshoot mét FOTOBOEK met 75 foto's: NIET DUS!!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Grouwtje

Groupon - Fotoshoot mét FOTOBOEK met 75 foto's: NIET DUS!!

Ongelezen bericht door Grouwtje »

Heb zelf 3x fotoshoot gekocht en letterlijk staat er op de vouchers:
"u krijgt een fotoboek met de 75 beste foto's"
Wat blijkt nu? NIKS FOTOBOEK... Groupon heeft zich vergist, je krijgt enkel een CD en géén FOTOBOEK! Allemaal goed en wél, maar ik heb wél die Deal gekocht!!! en wel 3 keer!
En het staat nog zwart-wit ook op de DRIE vouchers.

Na verschillende keren gebeld te hebben, lijkt het nog of IK iets ONMENSELIJK vraag van HEN, het lijkt wel of IK een fout heb gemaakt... dát is nog het toppunt.
En dan zeggen ze zelfs dat ik toch al geluk heb dat ik een fotoshoot krijg, met maquillage en coiffure... ja natuurlijk maar er stond ook bij mét FOTOBOEK.

Kortom, er is géén praten aan... ik had nog een voorgesteld om per voucher een terugbetaling van 15€ te geven om mij de kans te geven om dan maar zélf een fotoboek te maken. En iedereen weet hier wel dat voor die prijs je géén fotoboek vind om 75 foto's in te plaatsen. Dus een redelijk voorstel toch?

Ik begrijp niet dat deze miljarden maatschappij, na zélf in de fout gegaan te zijn, dit niet zo snel mogelijk en redelijk wil oplossen om de klant tevreden te stellen.

Géén goede ervaring!

Pikoe

Re: Groupon - Fotoshoot mét FOTOBOEK met 75 foto's: NIET DUS!!

Ongelezen bericht door Pikoe »

Misschien is het handig om een link naar de deal neer te zetten voor andere gedupeerden aangezien er wel vaker fotoshoots op groupon langs komen.
Het enige wat ik via google vind is namelijk in Belgie, en daar staat bij dat er max 1 voucher pp wordt verkocht dus dat zal hem wel niet zijn.

Groupon.nl

Re: Groupon - Fotoshoot mét FOTOBOEK met 75 foto's: NIET DUS!!

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste,

Hebben jullie hierover een mailtje gestuurd naar [email protected] met de naam van deze partner.
Dan kunnen we jullie zeker verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Groupon

Gesloten