LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.kameradvertenties.com PAS OP!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
roos88

www.kameradvertenties.com PAS OP!

Ongelezen bericht door roos88 »

PAS OP: Mijn ervaringen met de website www.kameradvertenties.com zijn zeer slecht. Hoewel de website er op het eerste gezicht degelijk uit ziet blijkt niets minder waar.
Omdat ik een kamer in amsterdam zocht heb ik mij in augustus op de website opgeven voor een tweewekelijkse toegang tot de website. Hiervoor gaf ik toestemming eenmalig een bedrag af te schrijven.

Tot mijn grote verbazing bleef de MBmedia stichting (grote) bedragen van mijn rekening afschrijven totdat ik daar in oktober 2010 achter kwam. Het bedrag was toen bij elkaar opgelopen tot ongeveer 400 euro! Toen ik hierachter kwam heb ik deze bedragen bij de bank laten storneren en het rekening nummer van MBstichting laten blokkeren.

Daarnaast heb ik een mail gestuurd met daarin mijn beklag en 'opgezegd' voor iets waar ik niet om gevraagd heb.
Hoewel de website in zijn algemene voorwaarden stelt dat je iedere dag kan opzeggen is dit niet het geval! Ik kreeg een mail dat er een opzegtermijn was van 2 weken. Hierover is niets te vinden op de website. Ik heb naar mijn beste weten nooit een vinkje gezet waarmee ik de algemene voorwaarden van de site heb geaccepteerd toen ik mij opgaf.

Omdat ik niet ga betalen waar ik geen toestemming voor heb gegeven heeft de MBstichting nu een incasso bureau op mij afgestuurd (deze werken tegenwoordig vreemd genoeg op no cure no pay basis voor wie zich maar aandient).

Is er iemand met dezelfde ervaringen?

Rebellian

Re: www.kameradvertenties.com PAS OP!

Ongelezen bericht door Rebellian »

Opgelicht is altijd een zwaar woord, zeker als ik na 1x klikken het volgende lees:
Werkwijze Kameradvertenties
Kameradvertenties.com werk als volgt:

Meld je aan. Na aanmelden ontvang je per email de kameradvertenties incl.contact gegevens in Amsterdam van gisteren en vandaag. Aanmelden kost € 1,50 administratie kosten. Vervolgens ontvang je elke dag max.3 beschikbare kamers in Amsterdam ad € 1,50 / kameradvertentie administratie kosten. Dit wordt geincaseerd dmv machtiging.
Het is dus hetzelfde als een SMS dienst, je krijgt elke dag 1,50 EUR belast per kamer aanmelding en je krijgt er 3 per dag. Dat tikt snel aan als het een paar maanden ongemerkt doorloopt en het staat er toch zeer duidelijk.

roos88

De algemene voorwaarden van de website worden steeds aangepast. Wanneer je je aanmeldt op deze website hoef je niet "akkoord te gaan met de algemene voorwaarden" middels het zetten van een vinkje zoals het behoort te gebeuren op een degelijke site.

Daarnaast behoort een website zich wettelijk aan de volgende regels te houden (zie link). Kameradvertenties.com doet dit niet.

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... id_website

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

DekjeHevel schreef:Kameradvertenties.com
Laatst bezocht: 07 feb 2011 21:29
Je meld je alleen aan om mensen te beledigen?
En dan nog even reclame maken?

Is die .com site zo beroerd dat ze deze taktieken nodig hebben?

roos88

"DekjeHevel"
Zag ik jou pseudoniem ook niet voorbij komen op de website van Campus TV? Waar jij daar niet ook al vrijwel de enige met positieve ervaringen over de website?

Lezers, is het niet uiterst opvallend dat deze DekjeHevel vrijwel de enige is met positieve ervaringen....

Rein83

Ongelezen bericht door Rein83 »

Ik heb ook slechte ervaringen met kameradvertenties.com. Ik heb me ingeschreven en vervolgens na 2 weken uitgeschreven (binnen de periode die in de algemene voorwaarden staan). Na een officiële afmelding te hebben ontvangen kreeg ik vervolgens weer berichten en verwachten ze dat ik weer geld betaal. Maar ik heb de eigenaren van deze site gevonden via networksolutions.com.

De advertenties die ik opgestuurd kreeg zijn gedeeltelijk nep. Ik kreeg bijv. een advertentie met contact e-mail: [email protected]. Aan de hand van onderstaande gegevens is duidelijk te zien dat deze door de eigenaren zelf is geplaatst, en geen echte verhuur is.

Deze site doet aan oplichting en voldoet niet aan de wettelijke regels voor webshops. De algemene voorwaarden zijn niet duidelijk en staan vol spelfouten. Daarnaast blijft het bedrijf factureren nadat de de dienst is opgezegd.

[persoonsgegevens verwijderd door de modarator]

Dit is informatie van de Kamer van Koophandel:

Naam: MB Stichting
Vestigingsadres: Weegschaalstraat 3
Vestigingsplaats: 5632CW Eindhoven
KvK-nummer: 34246786
Soort Inschrijving: Rechtspersoon

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet

praatpaal1

Ongelezen bericht door praatpaal1 »

Ik heb me net ook aangemeld. Kwam er daarna achter dat het oplichters zijn en meteen een mail gestuurd dat ik me wil afmelden. Wat kan ik doen, zodat het geen geld van me rekening wordt afgeschreven? Heel erg bedankt alvast.

Thiver

Ongelezen bericht door Thiver »

praatpaal1 schreef:Wat kan ik doen, zodat het geen geld van me rekening wordt afgeschreven? Heel erg bedankt alvast.
Even contact opnemen met je bank. Bij mij konden ze zelfs het eerder afgeschreven geld weer terugzetten naar mijn rekening.

mordechai

Ongelezen bericht door mordechai »

beste leden,

ik heb dus tot mijn zeer zeer zeer grote spijt me aangemeld op kameradvertenties.com na niks aan de kamer advertenties te hebben krijg ik ik ook geen antwoord op geen 1 van me vragen. ook een vraag om uitschrijving is teveel gevraag voor ze krijg geen antwoord waarbij bij kameradverenties staat per direct :lol: . dit moet dus blijkbaar na 14 dagen nou vraag ik me af of ik dus na 14 dagen opnieuw 63.00 euro betaal voor maar liefst 3 advertenties per dag? wat dus op een totaal komt te staan van 126.00 euro standaard wat ik dus zeker niet wil betalen. en dat voor een koopje van 1.50 zoals er vermeld staat. nu kan je ook volgens mij je data specificeren dat heb ik dus niet gedaan maar gewoon 1.50 betaald zonder daar weet van te hebben. sta ik dan nu voor onbepaalde tijd ingeschreven ofzo?. tsja het moet niet gekker worden (want er staat bij dat je voor een dagje . nou wil ik dus alles van hun laten blokkeren. maar vraag me ook af tot hoelang ze doorgaan met de oplichterij die zich fraai weet aan te passen aan de regels?. heeft er iemand een oplossing hiervoor?. volgens mij is de enige manier door alles te laten blokeren rekeningnummers enz. en dan tot slot deze zin op kameradvententies.nl: Heb je nog vragen dan vernemen we dat graag? vraagteken..... :? ook hier klopt niks van: Vervolgens ontvang je elke dag max.3 beschikbare kamers in Amsterdam ad € 1,50 / kameradvertentie administratie kosten. Dit wordt geincaseerd dmv machtiging. een eenmalige machtiging dus. wat ze dus lekker laten doorlopen. doorlopende machtiging. naja, teveel voorbeelden om op te noemen. maar wil hier zo snel mogelijk van af!!!!!.

ik heb hier ook een mooi voorbeeld hoe het bij mij ook is gegaan. wil dus niet dat met mij gebeurt. iemand hier een oplossing voor?.

Dit is ronduit belachelijk. Ik heb een tijd geleden mij ook aangemeld op kameradvertenties.com. Zo’n 10 minuten nadat ik mij had aangemeld, heb ik mij afgemeld dmv het contactformulier (wat zsm behandelt zou worden.. jaja). Ongeveer een maand later krijg ik een mailtje dat mijn afmelding in behandeling is genomen. Pas een week later krijg ik een bevestiging dat mijn account is afgesloten. Kijk ik net op mijn rekening, is er vorige week 63 euro afgeschreven! Ik ben heel erg kwaad, aangezien ik ongeveer direct na aanmelding weer heb afgemeld en hiermee blijk heb gegegeven dat ik afzie van verder lidmaatschap en kosten. Wat kan ik doen om dit geld terug te krijgen?

ook wil ik dit nog aanvullen.

maar na alle oplichterij van deze website. is het nou zo dat je na 14 dagen kan uitschrijven maar dan alsnog weer na 14 dagen erop eraan gaat omdat de afmeldings peridode 14 dagen is dus 14 plus 14?. waardoor je twee keer 63.00 euro betaald?.

alvast bedankt,
groet,
mordechai biallosterski

zandhaas

Ongelezen bericht door zandhaas »

Goedenavond,
ik heb helaas ook slechte ervaring met kameradvertenties.com.
Via http://www.kamertje.nl kreeg ik een kamer aangeboden. Ik reageerde en kreeg een reactie terug waarin de aanbieder een link zette naar kameradvertenties.com. Ik klikte hierop en inderdaad stond de kamer daar aangeboden. Als ik wil reageren moest ik E1,50 betalen en dat was natuurlijk geen groot bedrag, dus ik klikte op "reageren"en kwam op de ideal-site van ABN. Gelijk kreeg ik een mededeling van een onveilige betaalomgeving. Ik ben gelijk gestopt met de procedure. Tot mijn grote verbazing was er de volgende dag E63,= afgeschreven!! Ik heb de bank opdracht gegeven voor terugstorten en dat is ook gebeurd.

Nu, na 3 keer mails gestuurd te hebben en stoïcijnse antwoorden heb gehad:

> uit de administratie blijkt dat u zich heeft aangemeld.
> We hebben geen andere aanwijzingen dus we kunnen niet anders dan de vordering als correct beschouwen.
>
> U bent inmiddels afgemeld en u kunt kosten verhoging voorkomen door de vordering te voldoen
>
>
> Hopende je afdoende geinformeerd te hebben.
>
> Hoogachtend,
> helpdesk

heb ik een mail gekregen van Radius Directincasso.com met de eis van over de HONDERD euro, binnen 7 dagen te voldoen (24 september ontvangen).
Kan iemand mij zeggen hoe ik verder moet handelen?

Met vriendelijke groet,
Paul

Micha111

Ongelezen bericht door Micha111 »

Ook ik heb me een jaar geleden aangemeld voor die website. Toen ik er achter kwam dat ik dik 60 euro moest betalen voor 2 weken flutadvertenties heb ik een mail gestuurd. Daar heb ik geen reactie op gekregen. Wel kreeg ik mailtjes terug dat het bedrag alleen maar hoger werd. Ik weigerde te betalen. Uiteindelijk gaf mijn moeder mij de tip dat ik tijdens de aanmelding nog geen 18 was en dus eigenlijk handelingsonbekwaam was. Hier gaven zij geen gehoor aan en uiteindelijk heeft een advocaat (bekende van mijn moeder) een brief naar ze gestuurd. Na de 3de brief die de advocaat heeft gestuurd heb ik ruim 9 maanden geen reactie meer gekregen en vandaag heb ik ineens een mailtje van RadiusConceptIncasso dat ik binnen 3 dagen 126 euro moet betalen. Ik heb geen idee hoe dit nu zal aflopen maar ik ben niet van plan het te gaan betalen! Meld je dus echt absoluut niet aan voor deze website!!!!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Betaal nooit voor bemiddeling.
Meestal is de kamer al weg en betaal je voor reeds bezette kamers.

Het enige wat je moet betalen is huur en niet voor inschrijvingen.
Er zijn zoveel oplichters actief onder vaak steeds nieuwe namen dat je gewoon tijdig moet zoeken, eind mei komt er veel vrij van ex studenten dus dan heb je de grootste kans.

HansBeenstra

Ongelezen bericht door HansBeenstra »

Ik heb de website bekeken en alles lijkt gewoon in orde. Als je hebt aangemeld kan je het best gewoon betalen. Je hebt immers kamers ontvangen, beetje flauw als je niet wil betalen. Er worden trouwens geen bemiddeling kosten gevraagd dus dat is heel fatsoenlijk. Lijkt me een goede dienst kameradvertenties.com

Voorkom verhoging en gewoon je rekening betalen. Al die mensen die zeggen dat je het niet moet doen moet je maar de rekening opsturen als blijkt dat je gewoon moet betalen!

HansBeenstra

DekjeHevel schreef:Kameradvertenties.com heeft anders wel het beste kamer resultaten. bij kamernet bijvoorbeeld reageren 300 mensen op een kamer .Bij kameradvertenties.com had ik binnen 6 weken al een kamer.
Ik vind die klacht trouwens echt zielig katten gejammer. Je schrijft je toch zelf in en je ontvangt toch die kameradvertenties en als je moet betalen ga je jammeren.Echt zielig. Iedereen die daarover zeurt heeft terecht geen kamer.
Ben het helemaal eens. als mensen een kamer willen vinden in Amsterdam en niet eens 1,5 willen betalen dan zullen ook wel de huur niet willen betalen.Ik zou die mensen dus echt geen kamer aanbieden

HansBeenstra

Micha111 schreef:Ook ik heb me een jaar geleden aangemeld voor die website. Toen ik er achter kwam dat ik dik 60 euro moest betalen voor 2 weken flutadvertenties heb ik een mail gestuurd. Daar heb ik geen reactie op gekregen. Wel kreeg ik mailtjes terug dat het bedrag alleen maar hoger werd. Ik weigerde te betalen. Uiteindelijk gaf mijn moeder mij de tip dat ik tijdens de aanmelding nog geen 18 was en dus eigenlijk handelingsonbekwaam was. Hier gaven zij geen gehoor aan en uiteindelijk heeft een advocaat (bekende van mijn moeder) een brief naar ze gestuurd. Na de 3de brief die de advocaat heeft gestuurd heb ik ruim 9 maanden geen reactie meer gekregen en vandaag heb ik ineens een mailtje van RadiusConceptIncasso dat ik binnen 3 dagen 126 euro moet betalen. Ik heb geen idee hoe dit nu zal aflopen maar ik ben niet van plan het te gaan betalen! Meld je dus echt absoluut niet aan voor deze website!!!!

Je hebt je dus wel aangemeld.Je probeert gewoon onder een rekening uit te komen. Ik vind mensen die onder een rekening uit willen komen heel erg. hoop dat je er niet mee weg komt.Ook heel erg dat een moeder zelfs meedoet.

Svv

Ongelezen bericht door Svv »

Ik heb me aangemeld en dezelfde dag weer afgemeld. (ik heb hier nog de email van).

Ik heb 1,50 betaald aan Mb stichting en daarna is het gesjoemel pas begonnen. Hierna kreeg ik berichten dat ik moest betalen en nu ook van een incassobureau. Genaamd Radiusconceptsincasso. Ik kan hun niet telefonisch bereiken wat ik raar vindt. kan ook geen contactgegevens vinden van hun.

Ik snap er niks van: ik heb me afgemeld na de 1ste dag en 1,50 betaald en nu moet ik opeens 201,6 betalen!!!
Ik reageer niet op de emails en heb ze al aangegeven bij de politie en de rekening geblokkeerd bij de bank. Ik denk dat ik nog maar een keer naar de politie ga om het weer te melden.

Svv

Ongelezen bericht door Svv »

@ Dekjehevel en Hansbeenstra: Frappant dat jullie de ENIGSTE zijn die positief reageren van de vele forums die negatief zijn over kameradvertenties.

Dekjeheve: IK KOPIEER LETTERLIJK VAN EEN ANDERE FORUM:
Dekje Heve Says: februari 7, 2011 at 21:35
Kameradvertenties heeft mij toch wel goed geholpen. En ja ik heb betaald maar dat is toch gewoon! Wat een zeikerds zijn jullie vind je het gek dat je geen kamer hebt. Ik had er al een binnen 6 weken terwijl ik maanden bij andere websites stond ingeschreven. Loop niet zo zielig te zeuren als je moet betalen
Wat toevallig zeg.....

Jullie zijn een stel oplichters die gebruik maken van de kamernood in Amsterdam! 201,60 is NIET redelijk als je je de eerste dag al hebt afgemeld!

Mensen: naar de politie gaan en kameradvertenties.com, MB stichting en Radiusconceptincasso aangeven. Dit zaakje deugt van geen kanten.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik vind op internet niets over dit incassoburo.

Wel nog een topic alhier waarin ze genoemd worden - en ook weer in combi met een 'kamersite':
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 2&start=20

PatriciaGooijer

Ongelezen bericht door PatriciaGooijer »

Voor hen die opgelicht zijn of verdenking doen van oplichting, bekijk even dit artikel op CampusTVhttp://www.campus.tv/nieuws/frauduleuze ... reau/28500 en Nu.jij http://www.nujij.nl/algemeen/frauduleuz ... z1b391KOqg

"MB Stichting van de omstreden ondernemer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] is weer actief in Amsterdam. Inmiddels hebben enkele studenten zelfs aangifte tegen hem gedaan. In 2009 haalde [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] het nieuws met een illegaal kamerverhuurbedrijf en een modellencastingbureau dat geen diensten leverde. Tientallen gedupeerden namen sindsdien contact op met Campus TV.
Sinds een paar weken is het weer raak."

Succes allemaal

mentez

Ongelezen bericht door mentez »

let op. De bovenstaande links zijnreeds aangeklaagt voor laster en smaad. Deze forums zoeken aandacht over de ruggen van mensen.zie link:

http://persberichtamsterdam.punt.nl/ind ... f=#r839593

Gesloten