LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile ook slecht naar studenten-werknemers

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jolandjee
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2011 20:57

T-Mobile ook slecht naar studenten-werknemers

Ongelezen bericht door Jolandjee »

Vorig jaar juni gesolliciteerd bij T-mobile via de webstie van Studentenwerk. Na een paar gesprekken met studentenwerk en T-mobile mocht ik op 7 juli 2010 beginnen bij de T-mobile shop in mijn woonplaats(Zuid-Holland).

Na een super leuke periode en veel leerzame dingen, kreeg ik op 18 oktober 2010 te horen dat ik niet meer werkzaam was bij T-mobile. Dit melde mijn manager mij naar aanleiding van een gesprek met de regiomanager.
Mijn manager kon mij zelf niet goed vertellen waarom ik niet meer mocht komen werken.
Ik heb meerde malen aan het gevraagd of hij al iets meer wist. Maar helaas!

Toen heb ik besloten om de regiomanager zelf maar een mail te sturen. Na een aantal dagen had ik nog steeds geen antwoord van deze meneer. Heb hem nog een keer dezelfde mail gestuurd en daar kreeg ik uiteindelijk wél een antwoord op. Hij schreef hierin dat ik daarvoor bij mijn manager moest zijn.
Daar nam ik natuurlijk geen genoegen mee en heb hem terug gemaild dat mijn manager het mij niet kon vertellen en het van hem wou horen, het was tenslotte ook zíjn beslissing!

Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen antwoord op die mail gehad. Ik vind dit echt ronduit schandalig van deze regio manager(zuid-holland)!!!!
Meestal ga je niet zo om met je werknemers, of het nou vaste werknemers zijn of dat ze via Studentenwerk werken.

Ook heb ik toen maar contact opgenomen met Studentenwerk, maar die konden mij ook niets vertellen over deze sitiuatie. Zij dachten immers dat ik zelf was weggegaan bij T-mobile.

Zijn er nog meer mensen die deze situatie herkennen? Of weet u een oplossing voor dit probleem?

Inmiddels heb ik een andere baan en ben daar erg blij mee. Maar toch zit het mij nog steeds niet lekker dat deze meneer mij zo behandeld heeft. En eveneens mijn manager in deze rot situatie heeft gebracht.


Groetjes Jolandjee

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T-Mobile ook slecht naar studenten-werknemers

Ongelezen bericht door berndv »

dat is wel een erg lullige situatie als niemand iets wil vertellen. De regiomanager weet het, maar zegt niets omdat het zijn taak niet is. Hij geeft het door aan de mensen waar hij de manager van is, oftewel de managers van de winkel. Het is de taak van de manager van de winkel om jou dit nieuws te vertellen. Als hij dat niet wil, zou hij geen manager moeten worden, dan moet je nou eenmaal soms mensen ontslaan. It's part of the job. Maar het zou wel zo moeten zijn dat als jij een geschil hebt met jou manager, zijn manager daar dan wel actie op moet ondernemen. Zit helaas zelf ook in het middle management en kom ook wel eens deze situaties tegen.

In jou geval maakt het feit dat je geen werknemer meer bent het wel lastiger. De regiomanager heeft bot gezegd niets meer met jou te maken.

Als je nog uitzendkracht was, is het uitzendbureau je werkgever. De winkel hoeft jou persoonlijk geen reden te geven, ook al heb je voor ze gewerkt, het uitzenbureau is wettelijk gezien je werkgever. Met de winkel heb jij niets meer te maken, het uitzenbureau moet hier voor jou achter aan gaan.

Gesloten