Klacht service/klantenservice TELE2
Geplaatst: 02 feb 2011 09:36
Bij deze wil ik mijn klacht kenbaar maken over tele2.
Ik heb anderhalve week geleden naar de klantenservice gebeld betreffende mijn contract, super slecht internet en mijn mediabox die niet goed werkt.
Hier is het volgende over toegezegd,
Als ik wilde overstappen kon dit per direct, dit zou mij 49,95 kosten. Ik hoefde maar op te bellen en kon mijn hele pakket per direct opzeggen. Dit staat vermeld onder mijn tele2 en dit werd bevestigd door de medewerker van de klantenservice. Ik heb dus meteen upc besteld, dit kon namelijk zei de medewerker.
Gesproken over mijn trage internet a 8 Mb i.p.v. de beloofde 20. De medewerker vond dit een mooie snelheid. Het zal wel.
Ook gesproken over mijn defecte mediabox, hiervan is mijn harde schijf vast gelopen, meneer vond het niet nodig om dit op te lossen aangezien ik deze week mijn contract zou opzeggen.
Net om 14.30 de klantenservice gesproken en daar kwam het volgende uit,
Ik kan pas vanaf 15 februari 2010 opzeggen i.p.v. direct, de afkoopkosten bedragen 2x 49,95 i.p.v. de toegezegde en op de site vermelde 49,95.
Zit dus vanaf vandaag met upc en tele2. dit is de 2de keer dat dit door tele2 gebeurd.
Ook nu kon ik ineens wel wat laten doen aan mijn medibox, ik krijg een nieuwe.
Ik ben echt zwaar ontevreden over de klantenservice en de producten die ik van jullie heb, vanaf begin af aan! Ik zal jullie ook nooit maar dan echt nooit aan iemand aanbevelen. Zelf zal ik ook nooit meer klant worden of willen worden. Ben echt super blij als ik van jullie af ben.
Naam contractant: michael
ContractID 155
Gewenste oplossing
Alles per direct stopzetten en de afgesproken 49,95 als afkoopsom. min alle telefoonkosten van 1-1-2011 en 2-2-2011.
1-2-2011 18.10 Gebeld door een medewerker van de afdeling klachten. meneer vond het heel vervelend en verteld mij dat ik het beste morgen kon terugbellen en dan optie 1 en daarna optie 5 kon kiezen. deze mensen hebben meer bevoegdheid.
2-2-2011 09.15 0900-2411602 optie 1 daarna 5. Ik heb net een zeer onbeschofte mevrouw aan de telefoon gehad. Ze vertelde mij dat het een menselijke fout is en dat het zuur is maar dat ik gewoon moet betalen. Ze wil niet in discussie gaan en ik kan het lekker uitzoeken. Bij deze mijn advies aan iedereen NEEM GEEN TELE2.
Ik heb anderhalve week geleden naar de klantenservice gebeld betreffende mijn contract, super slecht internet en mijn mediabox die niet goed werkt.
Hier is het volgende over toegezegd,
Als ik wilde overstappen kon dit per direct, dit zou mij 49,95 kosten. Ik hoefde maar op te bellen en kon mijn hele pakket per direct opzeggen. Dit staat vermeld onder mijn tele2 en dit werd bevestigd door de medewerker van de klantenservice. Ik heb dus meteen upc besteld, dit kon namelijk zei de medewerker.
Gesproken over mijn trage internet a 8 Mb i.p.v. de beloofde 20. De medewerker vond dit een mooie snelheid. Het zal wel.
Ook gesproken over mijn defecte mediabox, hiervan is mijn harde schijf vast gelopen, meneer vond het niet nodig om dit op te lossen aangezien ik deze week mijn contract zou opzeggen.
Net om 14.30 de klantenservice gesproken en daar kwam het volgende uit,
Ik kan pas vanaf 15 februari 2010 opzeggen i.p.v. direct, de afkoopkosten bedragen 2x 49,95 i.p.v. de toegezegde en op de site vermelde 49,95.
Zit dus vanaf vandaag met upc en tele2. dit is de 2de keer dat dit door tele2 gebeurd.
Ook nu kon ik ineens wel wat laten doen aan mijn medibox, ik krijg een nieuwe.
Ik ben echt zwaar ontevreden over de klantenservice en de producten die ik van jullie heb, vanaf begin af aan! Ik zal jullie ook nooit maar dan echt nooit aan iemand aanbevelen. Zelf zal ik ook nooit meer klant worden of willen worden. Ben echt super blij als ik van jullie af ben.
Naam contractant: michael
ContractID 155
Gewenste oplossing
Alles per direct stopzetten en de afgesproken 49,95 als afkoopsom. min alle telefoonkosten van 1-1-2011 en 2-2-2011.
1-2-2011 18.10 Gebeld door een medewerker van de afdeling klachten. meneer vond het heel vervelend en verteld mij dat ik het beste morgen kon terugbellen en dan optie 1 en daarna optie 5 kon kiezen. deze mensen hebben meer bevoegdheid.
2-2-2011 09.15 0900-2411602 optie 1 daarna 5. Ik heb net een zeer onbeschofte mevrouw aan de telefoon gehad. Ze vertelde mij dat het een menselijke fout is en dat het zuur is maar dat ik gewoon moet betalen. Ze wil niet in discussie gaan en ik kan het lekker uitzoeken. Bij deze mijn advies aan iedereen NEEM GEEN TELE2.