LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile zegt toe masten in mijn buurt te verbeteren. Onzin?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
scouse
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 dec 2008 16:55

T-Mobile zegt toe masten in mijn buurt te verbeteren. Onzin?

Ongelezen bericht door scouse »

Eind 2010 heb ik diverse malen via de kaart op de website van T-Mobile aangegeven dat ik zowel met telefonie als met mobiel internetten problemen ervoer.

Naar aanleiding van deze melding(en) belde de klantenservice mij vervolgens op met de aanbieding om 6 maanden korting te geven op mijn mobiele internet en de toezegging dat vanaf 20 januari 2011 de problemen in mijn buurt zouden worden aangepakt.

Aangezien ik na die datum nog steeds telefonie- en internetproblemen ervoer vulde ik wederom het kaartje in op de website van T-Mobile.

Toen belde de klantenservice mij terug met de toezegging dat de masten bij mij in de buurt nog gereviseerd moesten worden. Ik vroeg toen welke masten dat precies zouden zijn en waar deze precies stonden. Ik gaf aan dat ik zo zelf kon zien of en wanneer er daadwerkelijk een antenne zou worden bijgeplaatst. Hierop antwoordde de vrouw dat er slechts iets intern de mast wordt aangepast, en dat daar aan de buitenzijde niks aan valt te zien.

Nu is mijn vraag; Kloppen dit soort toezeggingen, of wordt ik aan het lijntje gehouden?

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: T-Mobile zegt toe masten in mijn buurt te verbeteren. Onzin?

Ongelezen bericht door atesli »

Zou best wel waar kunnen zijn.
Ze zijn erg bezig met het netwerk.

Ook zijn ze druk meer inzicht te krijgen in de problemen op bepaalde lokaties.
Via de i-phone kan je via netwerkradar problemen melden.

Ook de klachten op diversen forums zie je de klachten afnemen.
Denk dat ze wel moeten na de negatieve meldingen 2de en 3de kwartaal 2010.

Ik merk het zelf op sommige trajecten in de trein die ik vaak afleg, voorheen op sommige plaatsen weinig of geen dekking en momenteel nauwelijks problemen.
Laatst gewijzigd door atesli op 02 feb 2011 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

suikerklontje
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 dec 2010 20:48

Re: T-Mobile zegt toe masten in mijn buurt te verbeteren. Onzin?

Ongelezen bericht door suikerklontje »

Dat kan kloppen wat ze zeggen.
Een uitbreiding hoeft nog niet noodzakelijk een extra mast zijn.

De providers kunnen bestaande masten ook een boost geven waardoor er meer capaciteit is. Wil overigens nog niet zeggen dat de dekking optimaal is dan.

Een pc kan je intern ook uitbreiden wat niet aan de buitenkant te zien is.
Dat merk je ook pas als je er mee gaat werken. :wink:

scouse
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 dec 2008 16:55

Re: T-Mobile zegt toe masten in mijn buurt te verbeteren. Onzin?

Ongelezen bericht door scouse »

Ik twijfel nogal omdat,

de vrouw van de klantenservice het aanvankelijk had over "nieuwe masten", maar na mijn vragen slechts nog had over "intern" en "niet te zien".

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-Mobile zegt toe masten in mijn buurt te verbeteren. Onzin?

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste scouse,

Ik vind het jammer dat de gegeven informatie bij jou voor twijfel zorgt. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik het voor je kan nakijken?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

T-Mobile_opzeggen
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31

Re: T-Mobile zegt toe masten in mijn buurt te verbeteren. Onzin?

Ongelezen bericht door T-Mobile_opzeggen »

het is onzin te geloven dat het binnen de termijn wordt opgelost.
als ze zelf daarin zouden geloven, zouden ze je gratis bellen hebben gegeven totdat de mast goed werkt....

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: T-Mobile zegt toe masten in mijn buurt te verbeteren. Onzin?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

scouse schreef:Ik twijfel nogal omdat,

de vrouw van de klantenservice het aanvankelijk had over "nieuwe masten", maar na mijn vragen slechts nog had over "intern" en "niet te zien".
Ik denk dat dat vooral een poging was om het in Jip en Janneke taal te vertellen.

Als ze had gezegd dat er nieuwe firmware wordt geinstalleerd die ervoor zorgt dat er minder SIGTRAN signaleringsverkeer nodig is waardoor de capaciteit van het netwerk wordt vergroot, dat 99,999% van de mensen afhaakt.

Gesloten