Beste forum bezoekers,
Ik heb een headset aangeschaft, hierbij zaten enkele onderdelen waar ik niet mee overweg kan.
Een soort van ketting met houdertje, klemmetje, weet niet hoe dit beter te omschrijven.
wellicht zijn er forumbezoekers die mij dit kunnen / willen uitleggen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mr handsfree bluetooth headset
Re: mr handsfree bluetooth headset
Handleiding lezen? 
Wat een goed idee!
Alleen zat er geen handleiding bij.
Dus liever een antwoord waar ik iets aan heb.
Alleen zat er geen handleiding bij.
Waarom dat ik het aangaf is dat veel mensen die gebruiksaanwijzing niet lezen, terwijl ze die wel hebben.shaibah schreef:Wat een goed idee!
Maar in jouw geval is dat anders.
Kijk eens op de site van Mr. Handsfree:shaibah schreef:Alleen zat er geen handleiding bij.
http://www.mrhandsfree.nl/
shaibah schreef:Beste forum bezoekers,
Ik heb een headset aangeschaft, hierbij zaten enkele onderdelen waar ik niet mee overweg kan.
Een soort van ketting met houdertje, klemmetje, weet niet hoe dit beter te omschrijven.
wellicht zijn er forumbezoekers die mij dit kunnen / willen uitleggen.
heb je misschien een foto van dat spul zoals houdertje en kettingtje, houdertje is de bedoeling dat je dat vastmaakt aan je daschboard of spiegelklep hangt er van af wat voor soort en als het goed is heb je er een oortje bij? of is het ene die je zo ken gebruiken dat alles in de auto te horen is?
Sorry tiptoo een foto plaatsen kan ik niet, ik heb echter via andere kanalen de juiste informatie gekregen.
Vriendelijke groet allemaal en fijn weekend gewenst.
Vriendelijke groet allemaal en fijn weekend gewenst.