In december 2010 ben ik overgestapt van Essent naar Oxxio
Achteraf bleek dit een grote fout want bij Oxxio is het een zootje.
Ik heb in december mijn meterstanden online doorgegeven aan Oxxio echter hebben zij deze niet verwerkt. Tevens hebben zij niet aan mijn oude leverancier doorgegeven dat ik ben overgestapt. Hierdoor zit ik al twee maanden met dubbele kosten
Oxxio wil op geen enkele manier medewerking verlenen. Telefonisch kan ik geen meterstanden doorgeven en ze zijn niet bereid om een nieuwe meterstandenkaart op te sturen zodat ik het opnieuw online kan doorgeven.
Pas toen ik de voorschotbedragen ben gaan terugboeken kwam Oxxio in actie. Ik werd gebeld door een medewerker die mij ronduit onbeschoft heeft behandeld. Hij beschuldigde mij er zelfs van dat ik zou hebben verzaakt de meterstanden op tijd door te geven
Inmiddels heb ik mij weer aangemeld bij mijn oude leverancier waar ik jarenlang zonder problemen klant ben geweest
Mijn advies;
BENT U TEVREDEN OVER UW HUIDIGE LEVERANCIER? STAP DAN NIET OVER NAAR EEN ANDER VOOR DIE PAAR TIENTJES VERSCHIL OP JAARBASIS
HET IS DE ELLENDE NIET WAARD!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meterstanden doorgeven Oxxio
-
Meterstanden doorgeven Oxxio
Laatst gewijzigd door angelbright op 04 feb 2011 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Meterstanden doorgeven Oxxio
Oxxio is een rotbedrijf! PAS OP!
Dat gezeik had ik ook in het begin. Van Oxxio afkomen is trouwens ook een rotverhaal! Begin vooral niet aan een slimme meter bij die beunhazen.
Ik ben al een half jaar bezig om er vanaf te komen. Ik ben vorig jaar januari verhuisd, contract netjes opgezegd bij oxxio, krijg ik in augustus ineens een factuur voor de slimme meter.
Nu blijkt dat ik nog steeds moet betalen voor de slimme meter die geinstalleerd is in mijn vorige woning. Het energiecontract is wel gewoon beeindigd. Betaal dus alleen meterhuur. De klantenservice kan me niet helpen, die verbinden mij door met enexis, de netbeheerder: Enexis moet hem weghalen, maar hoe? Ik woon er niet meer en ik krijg geen contact met de huidige bewoners. Enexis zegt bovendien dat zij hem niet zomaar weg kunnen halen, dat daar een medewerker van Oxxio bij aanwezig moet zijn en ze kunnen natuurlijk niet zomaar een huis binnenvallen om een meter eruit te slopen: de nieuwe bewoners moeten ook meewerken en die reageren nergens op. Enexis kan me niet helpen, Oxxio kan me niet helpen, ik kan de nieuwe bewoners niet bereiken. Wil binnenkort een keer langs gaan, maar weet eigenlijk niet eens wat ik KAN doen.
Kortom ellende: zit met mijn handen in mijn haar. Oxxio heeft al een keer beloofd mij terug te bellen, nadat ik voor de tigste keer mijn verhaal heb verteld. Dat is nooit gebeurd.
Ik gooi maandelijks geld weg. Ik baal als een stekker
Dat gezeik had ik ook in het begin. Van Oxxio afkomen is trouwens ook een rotverhaal! Begin vooral niet aan een slimme meter bij die beunhazen.
Ik ben al een half jaar bezig om er vanaf te komen. Ik ben vorig jaar januari verhuisd, contract netjes opgezegd bij oxxio, krijg ik in augustus ineens een factuur voor de slimme meter.
Nu blijkt dat ik nog steeds moet betalen voor de slimme meter die geinstalleerd is in mijn vorige woning. Het energiecontract is wel gewoon beeindigd. Betaal dus alleen meterhuur. De klantenservice kan me niet helpen, die verbinden mij door met enexis, de netbeheerder: Enexis moet hem weghalen, maar hoe? Ik woon er niet meer en ik krijg geen contact met de huidige bewoners. Enexis zegt bovendien dat zij hem niet zomaar weg kunnen halen, dat daar een medewerker van Oxxio bij aanwezig moet zijn en ze kunnen natuurlijk niet zomaar een huis binnenvallen om een meter eruit te slopen: de nieuwe bewoners moeten ook meewerken en die reageren nergens op. Enexis kan me niet helpen, Oxxio kan me niet helpen, ik kan de nieuwe bewoners niet bereiken. Wil binnenkort een keer langs gaan, maar weet eigenlijk niet eens wat ik KAN doen.
Kortom ellende: zit met mijn handen in mijn haar. Oxxio heeft al een keer beloofd mij terug te bellen, nadat ik voor de tigste keer mijn verhaal heb verteld. Dat is nooit gebeurd.
Ik gooi maandelijks geld weg. Ik baal als een stekker
-
Re: Meterstanden doorgeven Oxxio
Beste hmpf,
Mijn advies; storneren, storneren en nog eens storneren
Gun ze die centen gewoon niet want Oxxio zijn oplichters eerste klasse!
Laat ze maar bewijzen dat jij huur moet betalen voor iets dat je niet eens meer gebruikt
Laat ze die meter dan maar verwijderen op dat adres, toch?
Oxxio is er alleen op uit om je het geld uit de zakken te kloppen, en zolang jij dat laat gebeuren gaan zij hun gang
Schandalig!
Mijn advies; storneren, storneren en nog eens storneren
Gun ze die centen gewoon niet want Oxxio zijn oplichters eerste klasse!
Laat ze maar bewijzen dat jij huur moet betalen voor iets dat je niet eens meer gebruikt
Laat ze die meter dan maar verwijderen op dat adres, toch?
Oxxio is er alleen op uit om je het geld uit de zakken te kloppen, en zolang jij dat laat gebeuren gaan zij hun gang
Schandalig!