Fletcher Hotels weer in Actie!
Geplaatst: 04 feb 2011 18:25
Dit mailtje heb ik maandag 31 januari naar het webcareteam verzonden:
Geacht webcareteam,
Gisteren kreeg ik een mailtje van Fletcher Hotels met bovenstaande aanbieding.
Omdat ik van deze aanbieding gebruik wilde maken boekte ik via de link het mailtje bij Hotel du Commerce in Middelburg van 11 februari tot 13 februari.
Omdat het gratis 3 gangendiner bij de boeking in het overzicht niet meer terug te vinden was heb ik nog even contact gezocht met het op de genoemde website telefoonnummer.
Hierbij werd aangegeven dat dit wel meegenomen werd en ik gewoon de kamer kon boeken. Na mijn boeking werd het diner op de bevestigingsemail inderdaad genoemd.
Eén uur later werd ik teruggebeld door Fletcher Hotels dat er door een computerstoring een overboeking had plaatsgevonden en dat ondanks de bevestiging en betaling er geen kamer in Hotel du Commerce in Middelburg meer beschikbaar was, maar of ik wellicht niet op een andere datum of in een ander Fletcher hotel wilde boeken.
Omdat ik geen aantrekkelijk alternatief op de gewenste datum vond zag ik daar vanaf. Men zou het bedrag terug storten.
Vandaag werd ik door Hotel du Commerce gebeld omdat men mijn rekeningnummer niet had en dus het geld niet kon terugboeken!?
Op zoek naar een alternatief keek ik vanmiddag (31/1) nog even op uw website en tot mijn grote verbazing was het nog steeds mogelijk in de door mij gewenste periode bij Hotel du Commerce in Middelburg te boeken.
Blijkbaar wordt uw verhaal van een “computerstoring” nog even actueel gehouden omwille van uw “Commerce”
Schandalig!
Ik ben er niet voor om zonder hoor en wederhoor een verhaal op een forum te plaatsen, dus geef ik u hierbij nog de gelegenheid te reageren.
Met vriendelijke groet,
Woendag 2 februari werd Ik door Hotel du Commerce gebeld dat er toch weer een kamer beschikbaar was door een afzegging. Ik ging daar niet op in omdat ik al wat anders geboekt had. Men zou het geld alsnog(!) terug storten.
Top op heden heb ik noch het geld terug op mijn bankrekenig, noch heeft het Webcareteam van Fletcher Hotels geantwoord op bovenstaande mail.
Ik houd me wel aan mijn toezeggingen vandaar dat het verhaal nu op het forum staat!
Geacht webcareteam,
Gisteren kreeg ik een mailtje van Fletcher Hotels met bovenstaande aanbieding.
Omdat ik van deze aanbieding gebruik wilde maken boekte ik via de link het mailtje bij Hotel du Commerce in Middelburg van 11 februari tot 13 februari.
Omdat het gratis 3 gangendiner bij de boeking in het overzicht niet meer terug te vinden was heb ik nog even contact gezocht met het op de genoemde website telefoonnummer.
Hierbij werd aangegeven dat dit wel meegenomen werd en ik gewoon de kamer kon boeken. Na mijn boeking werd het diner op de bevestigingsemail inderdaad genoemd.
Eén uur later werd ik teruggebeld door Fletcher Hotels dat er door een computerstoring een overboeking had plaatsgevonden en dat ondanks de bevestiging en betaling er geen kamer in Hotel du Commerce in Middelburg meer beschikbaar was, maar of ik wellicht niet op een andere datum of in een ander Fletcher hotel wilde boeken.
Omdat ik geen aantrekkelijk alternatief op de gewenste datum vond zag ik daar vanaf. Men zou het bedrag terug storten.
Vandaag werd ik door Hotel du Commerce gebeld omdat men mijn rekeningnummer niet had en dus het geld niet kon terugboeken!?
Op zoek naar een alternatief keek ik vanmiddag (31/1) nog even op uw website en tot mijn grote verbazing was het nog steeds mogelijk in de door mij gewenste periode bij Hotel du Commerce in Middelburg te boeken.
Blijkbaar wordt uw verhaal van een “computerstoring” nog even actueel gehouden omwille van uw “Commerce”
Schandalig!
Ik ben er niet voor om zonder hoor en wederhoor een verhaal op een forum te plaatsen, dus geef ik u hierbij nog de gelegenheid te reageren.
Met vriendelijke groet,
Woendag 2 februari werd Ik door Hotel du Commerce gebeld dat er toch weer een kamer beschikbaar was door een afzegging. Ik ging daar niet op in omdat ik al wat anders geboekt had. Men zou het geld alsnog(!) terug storten.
Top op heden heb ik noch het geld terug op mijn bankrekenig, noch heeft het Webcareteam van Fletcher Hotels geantwoord op bovenstaande mail.
Ik houd me wel aan mijn toezeggingen vandaar dat het verhaal nu op het forum staat!