LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ah en Eredivisie live?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
peter1207

Ah en Eredivisie live?

Ongelezen bericht door peter1207 »

Ik heb afgelopen maandag de dvd gekocht maar niet alle tv aanbieders doen er niet aan mee.
Dat staat ook niet op de dvd dat niet elke tv aanbieders meedoen, ik heb tele2 die doen niet mee ,en Ah weet niet hoe ze dit moeten oplossen .
Dus let goed op welke tv aanbieder wel mee doe kijk op de website van eredivisie live.

Thundercracker

Re: Ah en Eredivisie live?

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Ja en wat is het nut van posten dan ? Want Tele 2 doet gewoon mee en kan ook aan mijn adres geleverd worden dus ...??? Dus je zal wel ergens in een gehucht wonen waar nog draden aan een paal hangen ;-)

Heeft niks met Ah te maken iig

peter1207

Thundercracker schreef:Ja en wat is het nut van posten dan ? Want Tele 2 doet gewoon mee en kan ook aan mijn adres geleverd worden dus ...??? Dus je zal wel ergens in een gehucht wonen waar nog draden aan een paal hangen ;-)

wel het is zo als je die dvd koop zit er een code bij en die werkt niet voor Telle 2 want die doet er niet aan mee.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

peter1207

Pindakaaspotje schreef:
Thundercracker schreef:Ja en wat is het nut van posten dan ? Want Tele 2 doet gewoon mee en kan ook aan mijn adres geleverd worden dus ...??? Dus je zal wel ergens in een gehucht wonen waar nog draden aan een paal hangen ;-)

heeft er alles mee te maken. Tele2 doet inderdaad niet mee aan die actie, meestal staat er wel ergens een sterretje met "kijk naar de voorwaarde voor deelnemende providers". In dit geval staat tele2 er niet bij. http://bestellen.eredivisielive.nl/?loc ... Conditions

Op het moment dat je die dvd koopt staat het niet op het doosje !!!,
Maar je ziet het als je die code gaat invoeren.
En ik vind dat Ah wel op het doosje kan zetten wie er niet aan meedoet.

Thundercracker

Dat hoeft AH helemaal niet te doen want eredivisie is niet van AH ....product word ook niet gemaakt door ah dus helaas..

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

peter1207 schreef: En ik vind dat Ah wel op het doosje kan zetten wie er niet aan meedoet.
Thundercracker schreef:Dat hoeft AH helemaal niet te doen want eredivisie is niet van AH ....product word ook niet gemaakt door ah dus helaas..
Ik moet Thundercracker gelijk geven, deze actie wordt er wel door AH verkocht, maar dit produt is er niet door AH vervaardigd.
Moet TS ook gelijk geven,dat er deze informatie best op het doosje mag/moet staan, maar AH geen schuld treft!

peter1207

tennis schreef:
peter1207 schreef: En ik vind dat Ah wel op het doosje kan zetten wie er niet aan meedoet.
Thundercracker schreef:Dat hoeft AH helemaal niet te doen want eredivisie is niet van AH ....product word ook niet gemaakt door ah dus helaas..
Ik moet Thundercracker gelijk geven, deze actie wordt er wel door AH verkocht, maar dit produt is er niet door AH vervaardigd.
Moet TS ook gelijk geven,dat er deze informatie best op het doosje mag/moet staan, maar AH geen schuld treft!
Ah heeft het samen met Eredivisie het samen gesteld dat heeft Ah tegen mijn ge zegt, dus Ah is er wel verantwoordig voor.

tennis

peter1207 schreef: Ah heeft het samen met Eredivisie het samen gesteld dat heeft Ah tegen mijn ge zegt, dus Ah is er wel verantwoordig voor.
Dus je hebt met ah gesproken, en wie was dat?
Een verkoper, of de directie ?
AH is de verkopende partij, Eredivisie live, is de aanbieder.
Voorbeeld:
Douwe Egberts koffie, heeft op het pak en verkeerde informatie verstrekt, dan is toch AH niet verantwoordelijk, of wel?

peter1207

tennis schreef:
peter1207 schreef: Ah heeft het samen met Eredivisie het samen gesteld dat heeft Ah tegen mijn ge zegt, dus Ah is er wel verantwoordig voor.
Dus je hebt met ah gesproken, en wie was dat?
Een verkoper, of de directie ?
AH is de verkopende partij, Eredivisie live, is de aanbieder.
Voorbeeld:
Douwe Egberts koffie, heeft op het pak en verkeerde informatie verstrekt, dan is toch AH niet verantwoordelijk, of wel?
Het hoofdkantoor gebeld en die zijde dat het ook de fout was van Ah want die had het er op moeten laten drukken.

En nu ben ik er klaar mee .

tennis

peter1207 schreef: Het hoofdkantoor gebeld en die zijde dat het ook de fout was van Ah want die had het er op moeten laten drukken.

Dan mag je zeker de dvd terugbrengen, als het de fout van AH is!

peter1207

tennis schreef:
peter1207 schreef: Het hoofdkantoor gebeld en die zijde dat het ook de fout was van Ah want die had het er op moeten laten drukken.

Dan mag je zeker de dvd terugbrengen, als het de fout van AH is!

Die is allang terug :evil: :evil:

tennis

tennis schreef: Dan mag je zeker de dvd terugbrengen, als het de fout van AH is!
peter1207 schreef:Die is allang terug :evil: :evil:
peter1207 schreef:Ik heb afgelopen maandag de dvd gekocht maar niet alle tv aanbieders doen er niet aan mee.
Dat staat ook niet op de dvd dat niet elke tv aanbieders meedoen, ik heb tele2 die doen niet mee ,en Ah weet niet hoe ze dit moeten oplossen .

:?: :?: :?:

Thundercracker

Wat een gejank om een dvd die je overigens GRATIS kreeg bij de Fanta en nu weer Cola wat een mensen heb je toch he ppffff kansloos

peter1207

Thundercracker schreef:Wat een gejank om een dvd die je overigens GRATIS kreeg bij de Fanta en nu weer Cola wat een mensen heb je toch he ppffff kansloos
Waarom reageer je dan pffff

Thundercracker

Speciaal voor jou......

peter1207

Thundercracker schreef:Speciaal voor jou......
En als je geen Fanta of cola lust mag je het dan niet gewoon kopen?????

Veder hoef je niet te reageren als je het niet mee eens bent.

Thundercracker

Tuurlijk mag je het kopen je moet alleen kijken wat je koopt he. Das net zoiets dat jij een Blue Ray disc koop voor je DvD speler gaat ook niet werken..

peter1207

Thundercracker schreef:Tuurlijk mag je het kopen je moet alleen kijken wat je koopt he. Das net zoiets dat jij een Blue Ray disc koop voor je DvD speler gaat ook niet werken..

Het staat niet op het dvd doosje welke tv bedrijven er wel en niet aan mee doen

cliff

Ongelezen bericht door cliff »

peter1207 schreef:
Thundercracker schreef:Tuurlijk mag je het kopen je moet alleen kijken wat je koopt he. Das net zoiets dat jij een Blue Ray disc koop voor je DvD speler gaat ook niet werken..

Het staat niet op het dvd doosje welke tv bedrijven er wel en niet aan mee doen
http://bestellen.eredivisielive.nl/temp ... index.html

Hier wel :lol: :lol: :lol:

Gesloten